A london Story - Del 64

Datum: 2012-03-06 , Tid: 22:13:44
Kategori:A London Story
Vi åkte en bit och det gick ganska bra, ända tills en av mina skidor fick för sig att vrida sig så att jag hamnade med ansiktet i snön.
Zayn kom snabbt till räddning och drog upp mig.
- Are you okay? sa Zayn och tog bort snön i mitt ansikte.
- Yeah I'm fine...My nose hurts a little though..sa jag
- Oh..sa Zayn och pussade den. - Better?
- Yes..My lips hurts a little too..sa jag flörtigt och Zayn lutade sig fram och kysste mig.
- Haha, okay guys! This is a skiing lesson, no kissing! sa Sara och skrattade.
Vi åkte vidare
_________________________________________________________________________________________________
Sara's Perspektiv
"C'mon guys" Skrek Harry till Jennifer och Zayn som var en bit upp i backen medan jag och han hade åkt lite i förväg.
"No, Harry, don't stress them" Sa jag och slog till honom med min stav lite lätt på hans rumpa.
"Tomorrow, you, me, on our own. Okay?" Frågade han och kysste min kind.
Jag nickade. "Yes" Sa jag och kramade honom.
.
Nu hade även Jennifer och Zayn kommit ner till oss sura som citroner.
"My feet hurts" Klagade Jennifer och bestämmde sig för att slå sig ner mitt i backen för att knäppa upp pjäxorna.
"Men jennifer, vänta med det där tills vi är nere.. Det är lättare då" Sa jag till henne och hon suckade.
"Jag vill tillbaka till stugan" Sa hon surt och tog tag i Zayns arm för att dra sig upp.
Det var dock inte Zayn beredd på och tappade balansen så han trillade ner på Jennifer och ena skidan åkte av.
"Men aj Zayn! Gå av mig" Sa Jennifer på svenska och försökte knuffa av Zayn från henne.
"Jennifer, speak English with me" Sa han och försökte komma upp.
Varken jag eller Harry kunde hålla oss för skratt utan vi bokstavligen veck oss av grav under tiden som vi såg hur Zayn och Jennifer försökte komma på fötterna igen.
"hahah, stop it" Sa jag och gick på sniskan fram till Jennifer och Zayn för att försöka hjälpa dem.
Jag gick fram till Zayns skida och tryckte loss bindningen på den skidan han hade kvar. Sedan räckte jag fram min hand till honom och han ställde sig upp igen. Sedan hjälpte jag jennifer med samma sak och la hennes skidor slätt i backen så att hon lätt skulle få på sig dem igen.
"I'm going home" Sa Jenniger surt och tryckte på pjäxorna och skidorna.
"I'm going with you hun" Sa Zayn och gjorde samma sak.
"Thank you" Sa Harry och menade att han tyckte det var skönt att slippa Jennifer och Zayn för ett tag.
"Harry! Don't say so" Sa jag och Harry fnös till.
"Do you want us to follow you home?" Frågade jag och åkte ner några svängar.
"No, it's okay. Du och Harry kan åka ner till liften igen, så svänger jag och Zayn av här." Sa Jennifer och visade med staven hur hon menade.
"Säkert? Lova att inte bryta benen och sånt nu" Sa jag och hånlog.
"Ha-ha. Hej då" Sa Jennifer och började sakta men säkert ploga ner för backen.
.
"Harry!" Skrek Zayn efter att vi hade åkt en bit ifrån varandra.
Harry stannade och vände sig om så han tittade på Zayn.
"Call me if there's any after-skii, okay?" Skrek Zayn och viftade med staven.
"Of course bro" Skrek Harry tillbaka och började åka ner mot mig.
.
Harry och jag åkte runt i några fler backar. Vädret var strålande sol och snön i backarna var perfekt.
Efter ett litet tag åkte vi förbi en mysig stuga. Det fanns stora träsoffor med massa mysiga filtar, kuddar och plädar på. Innuti stugan fanns ett mysigt café så jag och Harry bestämde oss för att vila en stund och ta något varmt att dricka.
.
"What do you want babe?" Frågade Harry och satte ner sina skidor i snön.
"emm.. I think I'll have some hot chocolate with marshmallows and whipped cream" Sa jag och log.
"Sounds good. Take a seat so I go in there and fix it" Sa Harry och gick med ner tyngda steg från pjäxorna in i stugan.
Jag satte mig i en utav sofforna som hade perfekt solläge och tog av mig jackan och svepte in mig i en utav filtarna istället. Sedan blundade jag mot solen och bara slapnade av.
"Here you go my love" Sa Harry när han kom tillbaka och räckte min vara chocklad till mig. Han hade köpt en stor öl till sig själv.
Han satte sig ner bredvid mig och la sin arm om mina axlar. Jag kröp närmare honom och la mitt huvud mot hans axel.
"Isn't it beautiful?" Sa jag och slöt ögonen och försökte sola lite.
"It's lovely" Sa Harry och tog en klunk av sin öl.
.
Vi bara satt där och tittade på utsikten och solade ett tag. Tysta och bara njöt av varandras sällskap.
"I love you Sara" Sa Harry plötsligt och ställde ifrån sig ölen på bordet och drog mig upp i hans famn.
"I love you too" Sa jag och kysste honom.
"Thank you for being here with me" Sa han mellan våra kyssar.
"As long as I am with you I'm happy" Sa jag och svepte filten om mig lite mer.
"Are you cold?" Frågade han och höll mig hårdare i hans famn.
"Haha, that's not possible. I'm in one of the worlds hottest guys arms.. being cold isn't possible here." Sa jag och log mot honom.
"One of the hottest?" Frågade han mig misstänktsamt..
Jag nickade och log hånfullt.
"So I'm not your nomber one guy?" Frågade han med en lätt avundsjuk ton.
"Nah.. Chuck Bass is pretty hot..." Sa jag retsamt.
"He's gay" Svarade Harry snabbt och jag kunde se hur avis han blev.
"Baby I'm joking! Of course you're my number one guy." Sa jag och kramade honom.
"But he is gay" Sa han envist efter att vi hade kramats ett tag.
"No, Harry, Chuck is not gay" Sa jag. "Why do you guys allways say so when you feel threatened about another guy?" Frågade jag sedan och la mitt huvud mot hans axel igen.
Harry svarade inte mig. Så jag bestämde mig för att inte fortsätta reta honom för det utan sträckte mig efter en puss istället och sedan tog jag min sista klunk utan min varam chocklad.
.
Plötsligt ringer min mobil och jag ser att det är Jennifer.
"What's up" Svarade jag och hör en massa hög musik.
"Sara! Ni måste komma! After-ski i rastaurangen bredvid stugan! Det är galet" Skrek hon i luren och jag kunde höra hur Niall skrattade högt i bakgrunden.
"Vi kommer" Sa jag och la på.
"It was Jennifer" Sa jag till Harry och la ner mobilen i fickan igen. "It's After-Ski back home" Sa jag och jag såg hur Harry taggade till.
"Let's go, huh?" Frågade han och drack upp det sista utav hans öl.
"Hurry" Sa jag och började springa mot mina skidor.
.
Harrys perspektiv
Vi tog våra skidor och åkte så fort vi kunde hem igen till stugan. Där ställde vi in våra skidor i vårt skidföråd och gick sedan direkt till restaurangen.
Efter att vi hade letat ett tag hittade vi de andra och gick fram och hälsade på dem.
Jennifer och Zayn hade redan varit hemma och bytat om men vi andra hade fortfarande pjäxor och skidkläder på oss.
DJ:n började spela riktigt bra musik och Niall ställde sig upp på bordet och började dansa sin irländska dans. Vi alla skrattade och stod och klappade runt om kring honom.
Detta måste DJ:n ha hört för efter låten tog han micken och skrek med en fransk brytning: "ONE DIRECTION ARE HERE EVERYBODY!!"
Alla i rummet började skrika och applådera medans jag gick till baren för att köpa dricka till mig och Sara och Louis som hade druckit upp sin.
"THREE BEER" Skrek jag till killen i baren och han kastade genast upp tre glas i luften och fyllde dem.
Sedan gav jag varsett gals till Louis och Sara och slog mig sedan ner bredvid Zayn vid bordet.
"Hello mate" Skrek jag till honom så han skulle höra och han la armen runt mina axlar.
"Bro, thanx for taking me here. This is crazy" Skrek han med en lite lullig röst.
"Anytime" Skrek jag till honom och skrattade.
.
Plötsligt började DJ:n spela "What makes you beautiful" och vi alla flög upp och ställde oss på bordet och sjöng och dansade med.
Jag ställde mig bakom Sara och sjöng nära hennes öra: "Baby you light up my world like nobody else".
Hon vände sig och och slängde sig i min famn och kysste mig. Vi kysstes länge och plötsligt kunde vi höra hur folk på dansgolvet busvisslade och applåderade.
Hon ställde sig på tå och lutade sig mot mitt öra.
"You and me, tonight. Let's do it" Viskade hon och jag förde hennes kropp tätt mot min.
_______________________________________________________________________________________________
Så vad tycker ni? :)
Kommentera!
Och som ni vet.. Vi behöver mer idéer!
Kram! S
Kommentarer
Postat av: ebba

åååååh GRYMT!!! :D:D:D

2012-03-06 @ 22:41:58
Postat av: Nina

Superbraaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

2012-03-06 @ 23:19:27
URL: http://ninakaufmann.se
Postat av: Anonym

Super bra ;) ååååh längtar till nästa kapitel ;))!!!

2012-03-06 @ 23:57:56
Postat av: Felicia

Super grymt underbart bra x)

Längtar sjukt mycket tills nästa kapitel ;) <3

2012-03-07 @ 07:08:56
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se
Postat av: alex

Skit bra skriv mer nuuuuuu

!!!! <33

2012-03-07 @ 14:29:53
URL: http://alexlove.blogg.se/
Postat av: love

JAAA ÅÅH!!! Längtar till nästa kapitel! Hoppas det blir en sexscen!! ;)

2012-03-07 @ 15:45:47
Postat av: olivia

GRYYYMT!

2012-03-07 @ 16:30:39
Postat av: Ellen

Skynda dig med nästa kapitel!!!!!!! <3

2012-03-07 @ 16:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback