A London story - Del 68

Datum: 2012-03-11 , Tid: 21:11:11
Kategori:A London Story
När de hade sjöngt klart så hade restaurangen fyllts med fans som stod och hoppade och skrek.
Vi tjejer satte oss vid ett bord och beställde in dricka till oss alla medan killarna fotades, skrev autografer och pratade med fansen.
_____________________________________________________________________________________
Saras Perspektiv.
Killarna sjöng några låtar på restaurangen och kom sedan och satte sig vid bordet igen.
"haha, what was that?" Frågade jag Harry eftersom jag inte alls var beredd på att killarna skulle upp och sjunga.
"I dont know, but it was fun" Sa Harry och pussade min kind och slog sig sedan ner på stolen bedvid mig.
.
"Here you go" Sa servitrisen när hon räckte fram menyerna till oss. "What do you like to drink?" Frågade hon sedan och tittade på Louis.
"I'll take a beer, thanx" Sa han.
"Me to" Sa Niall och så fortsatte alla runt bordet förutom när hon kom till mig.
"I'll have some water" Sa jag och log.
Hon nickade vänligt och gick sedan iväg.
"Something wrong babe?" Frågade Harry.
Jag fnös till. Vadå något fel? Som om någonting skulle vara fel bara för att jag inte ville ha öl?
"No.. why?" Sa jag och tittade upp mot honom.
"No beer?" Frågade han och log.
"nah.. not today" jag och och log.
Han tittade lite oroligt på mig men tittade sedan ner på menyn igen.
.
Efter ett litet tag kom servitrisen tillbaka igen med våran dricka och hon tog sedan våra beställningar till maten.
.
"So, how was skiing today?" Frågade jag och tittade på Liam.
"It was good.. But cold.. It was better yesterday" Sa han.
"Okay, cool" sa jag och vårat samtal avslutades.
Det var precis som om jag och Liam inte hade mer och prata om längre..
Det var ju han som hade funnits där för mig när jag och Harry bråkade och jag tror att Liam har känt sig lite utanför nu när jag och Harry är tillsammans igen.
.
Servitrisen kom med våran mat och vi alla började äta i tystnad.
"I'm coming with you tomorrow" Sa jag till Harry och menade att jag hängde med till London när vi var hemma från Frankrike.
"Good" Sa han och log stort.
"When are you leaving for the US?" frågade jag sedan och Harry tittade bara ner i maten.
Han svarade aldrig så Louis som satt bredvid honom svarade istället.
"Wednesday" Sa han och klappade Harry på ryggen.
Jag nickade och återgick till att äta min mat.
Jag hade bara beställt en talrik pommes eftersom jag inte var så hungrig och Harry var där med ringrarna hela tiden och snodde pommes efter pommes.
.
Harrys Perspektiv
Vi satt och pratade på restaurangen i evigheter och när jag tillslut tittade på klockan hade den blivit halv tio på kvällen och det var verkligen dags att börja gå tillbaka till stugan.
"Hey, we need to go back home.. And pack" Sa jag och tittade på alla.
Alla nickade instämmande och reste på sig och tog på sig sina jackor.
.
"I don't wanna go home" Sa Sara och kramade om mig från sidan påvägen hem från restaurangen.
"Me neither" Sa jag och pussade henne på kinden. "But I was thinking. What do you say about that I'll take you home to holmes chapel and meet my family?" Frågade jag henne och jag kunde se hur hon sken upp.
"I would love to!!" Sa hon och kramade mig av glädje. "Finally" utbrast hon sedan och log stort.
"Mum was just as exited as you when i told her" Sa jag och jag såg hur hon inte kunde sluta le.
"Can't wait Harry, omg" Sa hon och kramade mig igen.
_______________________________________________________________________________________________
Kort del. Men som sagt. Det är slutet på novellen nu.
.
Jag måste bara säga en lite tråkigare grej angående del 66.
Ända sedan vi startade novellen har vi fått massa kommentarer om hur ni vill att vi ska skriva sex scener med detaljer och varje gång vi har frågat er om hur mycket ni vill att vi ska gå in på detaljer i själva "sexet" så har ni svarat att ni vill ha mycket detaljet.
Både jag och J var mycket osäkra på detta och ville helst inte skriva en sexdel alls, men vi gjorde det iallafall för att det är ju trots allt er vi skriver novellen till.
Vi kom överens om att jag, S, skulle skriva delen och vet ni vad? Det tog mig över tre timmar att skriva för att jag tyckte det var super jobbigt och obekvämt. Men jag gjorde det. Efter era önskemål.
När jag nu i efterhand tittar igenom era kommentarer så blir jag faktiskt både arg och ledsen.
Det jag vill komma fram till är att jag skrev i delen att jag tyckte att det var obehagligt men att jag gjorde det för er skull. Men då strömmar era kommentarer in om hur ni tyckte att jag gick "över gränsen" att det var obehagligt att läsa, och så vidare och så vidare. Hur nödvändigt var det på en skala 1 till 10?
Det är som att sparka på någon som redan ligger ner.
Det är helt OK att ni TYCKER att jag gick över gränsen eller så, men ni behöver inte lägga kaka på kaka och kommentera det också då jag redan skrivit hur jobbigt jag tyckt det har varit att skriva delen. Det är enligt mig, helt onödigt. Sluta läsa novellen isåfall.
Men ni behöver ju inte gör det värre än vad det redan varit för mig.
Tack.
.
Och till alla er som ständigt kommer in här och kommenterar era fina och värmande kommentarer. Ni är BÄST!
.
Kram! S
Kommentarer
Postat av: tilda

Jag förstår ifall du tycker att det var jobbigt!

Jag tycker att det ska bli kul hur ni avslutar novellen :)

Det var superbra!! :)

2012-03-11 @ 21:48:53
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: olivia

Älskar delen... skriv mer snälla !! Och jag tycker att allt ni skriver är bra , och det är sjukt taskigt att vissa skrev att dom inte gillade "sex scenen " när dom själva bad om den :P xx <33

Postat av: ebba

Tycker det var bra av dig. + att den här novellen sticker ut, hoppas verkligen det kommer en lika brany novell sedan! :D



huuugs

2012-03-11 @ 22:03:17
Postat av: Elza

Ååå snälla bara EN del till!!! Jag älskar eran novell !!!! Men men det e erat beslut och jag tycker precis som Olivia om Sex secen!!!

2012-03-11 @ 22:05:24
URL: http://theonedirectioners.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte bra mer och sex delen va bra enligt mig de får ju skylla sig själva när de bad om de ;)<3<3

2012-03-11 @ 22:35:24
Postat av: Nina

Superbra!! Snälla skriv mer<333333

2012-03-11 @ 23:38:41
URL: http://ninakaufmann.se
Postat av: fanny

Jag tycker att den var superbra och om man inte vill ha en sån del får man ju säga till när ni frågar. Snälla att ni börjar på en ny efter det här eller så kan typ sara bli gravid eller nåt så har ni något nytt att skriva om :D <333

2012-03-12 @ 01:15:28
Postat av: Anonym

kan förstå att du tyckte sex scenen va jobbig att skriva men, den va bra! så lyssna inte på dom andra

2012-03-12 @ 01:31:35
Postat av: Felicia

Asså ni är så sjukt duktiga båda två och jag tyckte att det var starkt jobbat av dig S som skrev en del som hade efterfrågats, fast du var obekväm med den. Och den blev as bra :D

Håller med Fanny att Sara kanske skulle kunna bli gravid (eller iaf sen mens). När ni har avslutat denna novellen kommer ni att börja på en ny då?? Hoppas verkligen att ni gör det, för ni har så sjukt mycket talang och det är jätteintressant, spännande och kul att läsa det ni skriver.



Ha det bäst x) <3

2012-03-12 @ 12:58:21
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se
Postat av: ebba

håller med Fanny och Felicia ! Ni båda är sjukt duktiga och det va grymt bra du skrev del 66 så lyssna inte på de som tycker ner er för ni är riktigt gryma ! :)

2012-03-12 @ 15:40:59
Postat av: Liv

Jag tycker att allt ni skrivit på denna novell är super duper bra. När det kommer upp en ny del blir man jätte glad och efter man läs klart delen vill man bara ha mer och mer! Ni är den bästa 1D novellbloggen jag läst :D SÅ fortsätt skriv som ni gör och folk älskar den. Tänk inte på de dåliga kommentarerna tänk på alla som skriver att dom älskar eran blogg! vilket jag definitivt gör! :) Kram xx

2012-03-12 @ 15:49:40
Postat av: tovalisa

Jag varn en av dem som bad dej att skriva sex scenen! O tro mig! DEN VAR JÄTTE BRA!

skit i dem andra som inte gillade! du som har suttit o kämpat i tre timmars ska va glad över att den blev bra! FÖR DET TYCKR JAG!:)



OCH NEJ DU FÅR INTE SLUTA NOVELLEN! ISÅFALL FR DU BÖRJA PÅ EN NYYY!!<333

2012-03-12 @ 17:43:32
Postat av: Lydia

Såklart det var jobbigt att skriva del 66, jag hade aldrig kunnat gjort det så det var riktigt bra av dig när så många efterfrågade en sådan scen. Håller helt enkelt med Felicia och Fanny. jag kommenterade att jag tyckte att det var lite för detaljerat på del 66, och jag förstår verkligen att det känns jobbigt när du liksom gjorde det för oss. Menade absolut inget illa!

Jag hoppas att ni fortsätter skriva för ni har verkligen talang! Kram :)

2012-03-12 @ 18:43:27
URL: http://lyllies.blogg.se/novell
Postat av: Sofia

tycker de är riktigt taskigt att folk först vill ha en sån scen och sen säger att den var dålig eller över gränsen. jag hade inga problem att läsa den för jag har läst sånna innan i andra noveller. så ni får inte sluta pga de ! ni är jätte duktiga å jag ÄLSKAR eran novell !! :D keep up the good work ! ;) <33

2012-03-12 @ 19:32:24
URL: http://sofiasshowroom.devote.se
Postat av: marie<333

neeeej snälla sluta inte novellen!!! du får brja på en ny isåfall!!<333 :)))



2012-03-12 @ 19:55:58
Postat av: Nea

FUCKING AWEZOME<3

2012-03-12 @ 20:17:52
URL: http://biebernovellen.blogg.se/
Postat av: sonyaa

sex scener du skrev var gryym! ;)



btw snälla nej du får inte sluta novellen!!! :(

2012-03-13 @ 18:06:05
Postat av: Nina

Omoget att skriva så när de vet att du har kämpat så mycket! Du lyckades grymt bra, även om du tyckte att det var obehagligt. Det skulle jag också ha tyckt, jag känner samma sak när jag skriver sånt, men jag tycker att du verkligen ska vara nöjd med resultatet! Om du vill och inte tycker att det var alltför jobbigt tycker jag att ni ska satsa på en sådan scen mellan Zayn och Jennifer också, men det är helt upp till er ^^

xxx

2012-03-13 @ 21:01:15
Postat av: Annie

Tycker att det är onödigt av dom att klaga när dom ville ha det. Det var ju extra snällt att du skev det eftersom ni tycker att det var obehagligt. Själv hade jag inte behövt ha det, men som sakt, eftersom du tyckte att det var obehagligt så var det endå väldigt schyst att göra det! Ni är verkligen jätteduktiga på att skriva. Men ni har ju sagt att denna snart ska ta slut? Ni kommer inte sluta helt och håller då va? :'o

Postat av: Anonym

Åh, den är så GRYMT bra!!! måste ha meer! :)

2012-03-17 @ 16:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback