A London story - Del 67

Datum: 2012-03-11 , Tid: 00:16:17
Kategori:A London Story
"oh, fuck off bro" Säger Harry argt och kastar en kudde mot dörren där Louis står.
Louis börja skratta och går sedan ut ur rummet och stänger dörren.
"typically Louis" Sa Harry och kysste mig igen.

Jennifer's perspektiv:

Idag var det vår sista dag här och vi hade ingenting planerat än.
- Are you awake babe? sa jag och skakade försiktigt på Zayn.
- Yes..sa han och satte sig upp snabbt. - Ohmygod, my head! sa han och la sig ner direkt.
- Haha, you were so drunk yesterday!
- Haha yeahh..What happend?
- Well..we were at the afterskii, and then we went home and on our way Harry peed himself..haha, and then you fell asleep. sa jag och skrattade åt tanken på Harry igår.
- Oh..I can't remember all of that..haha! but okay, I'm sorry if I was rude or something, I'm kinda weird when I'm drunk.
- No you were amazing, as usual - just drunk. sa jag och skratta.
- Haha, anyway..what are we going to do today? frågade Zayn.
- No idea..What do you want to do?
- Nothing..Just lay in bed..
- Haha, but it's our last day here..
- Okay, but I'm NOT going to skii!
- No me neither, but we can go to a restaurant or something?
- Sure, sounds good!
Jag reste mig upp och gick mot köket. Jag började göra pannkakor och efter ett litet tag så kom Zayn, Sara och Harry ut och satte sig och åt dem.
- Did you guys have fun? frågade jag dem och dem kollade panikslaget på varandra.
- What did you mean? Did you hear us!? frågade Sara
- What? I meant the afterskii...hear what?
- Oh..hehe, yes we had fun!
- Hade ni DET?? frågade jag
- Japp..sa Sara och kollade ner i golvet.
- Wohoo! High five! sa jag och killarna kollade konstigt på mig.
Jag gjorde en snabb highfive med Sara och sen gick jag för att göra vid mig.
- SARAAA! skrek jag och hon kom in i rummet. - Vad ska ni göra idag?
- Vet inte..Niall, Louis och dem stack nyss ut till en backe, och vi funderar på att göra det med..men med den baksmällan Harry har, så vet jag inte...haha!
- Ni kan hänga med oss till en restaurang?
- Sure! Men vi käka nyss frukost?
- Ja...men vi kan ta det lugnt här hemma lite och sen dra dit.
Sara nickade och jag fortsatte att sminka mig.

Efter en timme så bestämde vi oss för att dra ner mot en restaurang. När vi kom dit så satt Nea och Eleanor vid ett bord.
- Where are the boys? frågade Harry
Eleanor pekade mot baren där Liam, Louis och Niall stod redo med mikrofoner. Harry och Zayn sprang dit och de började sjunga på One Thing.
Zayn gick fram till mig när han sjöng.
''Something’s gotta give now
'Cause I’m dying just to make you see
That I need you here with me now
'Cause you've got that one thing''


När de hade sjöngt klart så hade restaurangen fyllts med fans som stod och hoppade och skrek.
Vi tjejer satte oss vid ett bord och beställde in dricka till oss alla medan killarna fotades, skrev autografer och pratade med fansen.



Kort del, sorry!
Novellen börjar gå mot sitt slut, så att ni vet! Finns inte så mycket mer att skriva, men några enstaka delar till kan vi nog fixa ihop. Känner bara att jag skriver dåligare och dåligare för varje gång, för jag har ingen aning om vad som kan hända.. Vad vill ni ska hända nu? Något som vi absolut inte får missa att skriva innan vi lägger ner med novellen? :)
& till er som tyckte det var obehagligt att läsa förra delen, ni efterfrågade sexscen och detaljer, ni fick detaljer så förstår inte varför ni klagar? Vi visste inte hur mycket detaljer ni ville ha. S tyckte det var sjukt obehagligt att skriva det! så förlåt om det blev obehagligt eller så.
/J
Kommentarer
Postat av: jonna

förra kapitlet va bra! alla kapitel är bra! ska ni börja på en ny novell när ni har avslutat den här?

2012-03-11 @ 09:20:36
Postat av: Anonym

as bra meeer!

2012-03-11 @ 09:45:53
Postat av: alex

skiiitbra del !! ne e hela novellen slut snart?! den är den bästa novell jag läsar (och jag läser typ 30 st haha)... jaja men hoppas ni börjar på en ny sen iaf :) <3 xx

2012-03-11 @ 10:02:59
URL: http://alexlove.blogg.se/
Postat av: Lydia

Jättebra!!!! Älskar den här novellen och ni får inte lägga ner den! Då blir jag ledsen, haha. När de åker hem så kan det ju hända något, typ att de fastnar eller något sånt där, så det blir lite spännande. Romantiska delar GILLAS STORT! Typ som när Zayn sjunger för jennifer osv:) Kram

2012-03-11 @ 10:29:05
URL: http://lyllies.blogg.se/novell
Postat av: sarah

NEJJJJ NI FÅR INTE SLUTA! OM NI ENS GÖ DET SÅ SKA NI BÖRJA OM PÅ EN NY!!!



det borde tyyp komma tyyp en sån del tyyp att dem tyyp åker till ett varmt ställe, o dem alla kör vatetn krig o samtidigt kommer det romantiska scener<3

2012-03-11 @ 19:32:39
Postat av: Anonym

Novellen är jätte bra, vill inte låta negativ, men avsluta den för nu blir det lixom bara samma sak hela tin ;) men hoppas ni börjar en ny sen ;))

2012-03-11 @ 19:51:54
Postat av: angelica

sjukt bra skrivt!



o nej du får inte sluta novelle! om du gör dt får du börja på en ny!! ^^

2012-03-11 @ 21:03:10
Postat av: Elina

Om ni slutar denna novellen måste ni börja en ny!

Men kan inte något hemskt hända istället för att ni ska lägga ner hela novellen :(

2012-03-11 @ 21:16:47
URL: http://novelleronedirection.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback