A London story - Del 66

Datum: 2012-03-08 , Tid: 22:21:56
Kategori:A London Story
Jag sprang ner igen för att hjälpa Zayn upp, som vinglade så mycket att han inte kunde se vart trappstegen var.
När vi tillslut kom in i varmen igen så låg alla och sov och Harry var i sovrummet.
- Sara, come here babe. skrek Harry.
Sara sprang in i sovrummet och stängde dörren.
- Ohh..they're getting on tonight! sa Zayn skrattandes och gick in med sin tjocka jacka och la sig i sängen.
Jag gick efter och drog av honom jacka och skor och la täcket över honom. Jag bytade snabbt om till pyjamas och la mig sedan sidan om honom och somnade.
_________________________________________________________________________________________________


Sara's Perspektiv.
När jag kom in i sovrummet la jag mig ner bredvid Harry i sängen och kysste honom.
Vi kysstes länge och efter ett tag blev våra kyssar mer och mer intensiva.
Jag kände hur Harry försökte leta reda på min gylf för att försöka få av mig byxorna.
Jag kom plötsligt på vad jag hade lovat honom tidigare under kvällen. "You, me, tonight. Let's do it".
Jag ångrade mig. Vi var båda för fulla och för opålitliga.
"Harry, we're too drunk" Sa jag undertiden som han började kyssa min hals.
"Remember what you said?" Frågade han och satte sig över mig.
Jag nickade. "But, just not now. Let's wait an hour or two." Sa jag och puttade av Harry.
Han suckade och la sig ner vid sidan om mig.
Jag klev upp ur sängen för att gå ut i köket.
"I'll be right back babe" Sa jag och gav Harry en slängpuss.
.
När jag kom ut i vardagsrummet som man var tvungen att passera för att komma till köket såg jag Jennifer och Zayn ligga och små prata i soffan.
"Det var en snabbis" Sa Jennifer och tittade förvånat på mig.
"Ha-ha, vi båda är för packade" sa jag och tog ut ett glas ur skåpet och fyllde det med vatten.
"Ta det annars imorgon bitti. Jag har hört att man blir rätt kåt när man är bakis" Sa hon sedan och la sig mot Zayns axel.
Jag skrattade till lite och gick sedan tillbaka till sovrummet för att gå och lägga mig.
.
Jag la mg med huvudet på Harrys bröstkorg och lyssnade på hans snabba, hårda hjärtslag och sedan somnade jag i hans famn.
.
Nästa dag.
Harrys perspektiv
Jag vaknade av att Sara vred och vände på sig i sängen samt att jag hörde Niall och Nea från köket.
Jag tittade ut och såg att det fortfarnde var mörkt ute. Hur kunde det vara möjligt? Det känndes ju som om jag hade sovit i en halv evighet. Jag var varken full eller hade någon baksmälla längre.
Jag gnuggade mig lite lätt i ögonen och gick sedan upp för att prata med Nea och Niall.
.
"Morning Harry" Sa Nea när jag kommit ut i köket.
"Morning" Sa jag och såg att Niall skakade på huvudet.
"It's more good evening" Sa han och jag blev helt förvirrad.
"What do you mean?" Frågade jag och tittade på klockan. 6.43 pm. "What the fuck?" Frågade jag och kunde inte tro mina ögon.
"for how long have we been asleep?" Frågade jag och Niall skakade på huvudet igen.
"til now I guess.. We just woke up too" Sa han och gäspade.
Vi hade sovit hela dagen. Klockan var redan halv 7 och det var bara jag, Nea och Niall vakna.
"Shit" Sa jag och började gå mot sovrummet där Sara fortfarande sov.
.
"Babe, time to wake up" Sa jag när jag stod bredvid henne och gav henne en puss på kinden.
Hon vred lite på sig och och öppnade sedan ögonen.
"Oh god" Sa hon och sträckte på sig. "It feels like we've been sleeping for ages" fortsatte hon sedan och jag skrattade.
"I know right. And we have" Sa jag och la mig på henne.
"haha, what?" Frågade hon och kramade om mig hårt.
"The time's like 6.50 or something" Sa jag och satte mig upp över henne.
"Wooow" Sa hon chockat och hjäspade.
Jag börjde mig fram och kysste henne. Vi kysstes länge och det gick snabbt över till hångel.
Hon drog sina fingrar igenom mitt hår och jag rös i hela kroppen.
"I don't want to go up" Sa hon efter ett tag.
Jag klev av henne och sprang fram till dörren och stängde den. Sedan gick jag tillbaka till sängen och la mig vid henne igen.
"Do you remember what you said last night?" Frågade jag henne och kröp försiktigt över henne igen.
Hon nickade och log.
"Is it okay if I take these off?" Frågade hon och började fingra på mina pjamas byxor.
Jag nickade och skrattade till lite.
Vi vände på oss så att hon hamnade över mig.
"Is it okay if I take this one off?" frågade jag henne och började fingra på hennes BH spänne.
Hon nickade hastigt och jag tog av den.
Hon lutade sig framåt och kysste mig. Jag kunde känna hur hennes bröst pressades mot min bröstkorg och bara det gjorde mig mer upphetsad.
Plötsligt låg vi båda två helt nakna.
Hon drog sina fingrar längst min mage, upp och ner, upp och ner. För varje gång drog hon dem längre och längre ner tills hon kom ända ner till mitt skrev.
Hon smekte mig lite "där nere" tills jag blev hård och tog sedan tag om den. Hon började röra sakta fram och tillbaka med handen och gick snabbare och snabbare allt eftersom.
"ah, Sara" stönade jag och hon log ett retsamt léende mot mig.
Hon började gå snabbare och jag blev mer och mer uppspelt.
"åhhh, stop, stop" stönade jag och kände hur jag var nära på att komma.
"You want me to stop?" Frågade hon retsamt men fortsatte ändå.
"No, or yes, or no" sa jag och kände hur hennes rörelse blev snabbare och snabbare.
Jag klarade inte av det längre, jag ville ha henne så mycket.
"Sara, stop it and fuck me" Skrek jag och hon slutade.
.
Saras Perspektiv.
Jag slutade med det jag gjorde och vi snurrade runt igen så att Harry hamnade överst.
Jag kände hans stånd mot mitt innerlår.
Han tog tag med sin höger hand runt min höft och tittade på mig.
"Yes, Harry. Just do it" Skrek jag och jag kände hur han förde in den i mig.
"ah" Stönade jag och Harry började sakta jucka fram och tillbaka.
"Harder, Harry!" Stönade jag och Harry började ta i mer.
Jag la mina ben runt hans rygg för att göra det lättare för honom. Han tog i mer och mer och gick snabbare och snabbare.
Vi båda stönade högt och jag drog mina naglar mot hans rygg.
"C'mon babe" Sa Harry och bet sig i läppen.
"faster" stönade jag men Harry tryckte bara på hårdare och hårdare. Jag kunde inte vänta längre. Han var tvungen att vara snabbare.
"For god sake babe, faster" skrek jag och Harry lyssnade.
Han gick hårdare och hårdare, snabbare och snabbare.
"I'm coming, I'm coming" Stönade Harry efter ett tag och gick fortare än någonsin.
Jag kände hur alla muskler i min kropp spändes och vi båda kom samtidigt.
.
Han la sig ner på mig helt utslagen på mig och andades tungt.
"Oh god" Sa jag och Harry klev av mig.
"That was amazing hun" Sa Harry och kysste mig.
Mitt i kyssen knackade det på dörren.
"Yes" Skrek Harry och jag gömde mig lite under täcket.
"Can you guys please keep it down abit" Hör jag Louis säga samtidigt som han försöker hålla sig för skratt.
"oh, fuck off bro" Säger Harry argt och kastar en kudde mot dörren där Louis står.
Louis börja skratta och går sedan ut ur rummet och stänger dörren.
"typically Louis" Sa Harry och kysste mig igen.
_______________________________________________________________________________________________
Okej,
Ska jag vara helt ärlig så känner jag mig riktigt obekväm i att skriva sånna här inlägg.. Men ni ville ju ha sexscen och eran önskan är vår lag.
Jag vågade faktiskt inte ta i och skriva jättedetaljerat och visste inte riktigt hur ni ville att jag skulle skriva så det fick bli såhär.
Hoppas ni gillar den.. och.. KOMMENTERA! :D
Kommentarer
Postat av: Felicia

Shit va grymt bra skrivit, fattar att det va obekvämt men fy vad bra skrivit det var x)



NI ÄGER JU <3

2012-03-08 @ 22:40:05
Postat av: Felizia

Jättebra! :) Precis lagom med detaljer :) xx

2012-03-09 @ 02:20:47
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: alex

Hehe, ja kanske lite .... Hehe.. jag fattar vad ni menar med "obekvämt" att skriva för riktigt obekvämt att läsa.. Hehe :P jaja skit it skriv mer snäääääla jag älskar verkligen dendär novellen <333

2012-03-09 @ 08:55:34
URL: http://alexlove.blogg.se/
Postat av: Maja

Jätte bra , men mindre detaljer tack

Det var var väldigt obekvämt att läsa också ..

Och om det blir mer sexscener så , mindre detaljer

2012-03-09 @ 09:08:45
URL: http://mistermaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

otroligt bra, ni gjorde det helt perfekt. älskar novellen!

2012-03-09 @ 09:45:54
Postat av: Elina

Grymt!

EN LIKADAN MED ZAYN OCH JENNIFER TACK!

2012-03-09 @ 12:31:07
URL: http://novelleronedirection.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte bra de va Lagomt bra med detaljer så skit bra mer!!!!!!!!!!

2012-03-09 @ 13:41:55
Postat av: tilda

skiitbra! Jag låter nog min kompis Mickis skriva sånna här delar, för jag tycker också att det är obehagligt.. :)

2012-03-09 @ 14:35:47
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: Anonym

mer detaljer!!!

2012-03-10 @ 03:53:55
Postat av: kelly

jätte bra! det var bra detaljer...asså jag menar gränsen går där för mig!

theheh, mer en så går inte! :D



tyckr att exakt lika mkt detljerat borde komma me zayn o jennifer! ;)

2012-03-10 @ 13:32:36
Postat av: matilda

jätte bra skrivet, men det gick lite över gränsen. Vet att det är många som vill läsa om det här, men man kanske kan ta det i mindre "doser", med tanke på att andra tycker att det är obehagligt. =) Updatera mkt! för dena novell är sååååååå bra asså! =D <3333333

2012-03-10 @ 14:25:27
Postat av: Lydia

Bra! Men som sagt, lite föör mkt detaljer, jag tyckte att det blev riktigt obehagligt att läsa, men om det nu skulle bli mer sånna här delar så kan ni ju sänka nivån lite bara. :)

2012-03-10 @ 18:27:49
URL: http://lyllies.blogg.se/novell
Postat av: marjanne

JÄTTE BRA! mer en detta detaljer ska det inte komma! det är gränsen! tyckr att det var bra lagom detaljer :)

2012-03-10 @ 21:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback