A london Story - Del 65

Datum: 2012-03-07 , Tid: 19:55:05
Kategori:A London Story
Hon vände sig och och slängde sig i min famn och kysste mig. Vi kysstes länge och plötsligt kunde vi höra hur folk på dansgolvet busvisslade och applåderade.
Hon ställde sig på tå och lutade sig mot mitt öra.
"You and me, tonight. Let's do it" Viskade hon och jag förde hennes kropp tätt mot min.





Jennifer's perspektiv:

När vi gick mot huset så träffade vi på några av deras fans, Zayn tog snabbt bilder och kramades med dem och sedan gick vi två in i huset.
Zayn började göra lite varm choklad åt oss och jag satte igång brasan i vardagsrummet. Han satte sig och gav mig chokladen och vi svepte in oss i en filt.
- This is cozy. sa jag och la mitt huvud på hans axel.
- Yeah I know. sa Zayn och kysste mig i pannan. - Maybe this trip isn't so bad anyway?
- Not at all...sa jag och mitt i allt började Zayns mobil att ringa.
Han tog snabbt upp den och svarade.
- Helloo mate! Really? YEEES! Okay, awesome, see you in a halfnhour then. Bye!
- What did he say?
- It's afterskii today!! sa Zayn överglad.
- Haha, okay, happy boy.
- If you don't want to go, we can stay here.
- No, you want to go, so go!
- You are coming too!
- Yeah, I'm not staying here by myself.
- Good! You can go change clothes, or whatever you girls do before a party, and I'm gonna call Niall, Nea and the other ones, and see if they're coming.
- Okay, great. sa jag och gick ut till toan för att byta om och fylla på sminkningen.

Efter en kvart så gick jag ut och där stod Zayn i dörröppningen, redo för att dra ut!
- Are you ready, my love? sa han och lät som en riktig gentleman.
- Ofcourse! sa jag och vi gick mot afterskii partyt.

Partyt hade redan varit igång ett tag när vi kom in, det var helt galet! Jag ringde Sara för att se var dem tog vägen, och efter ett tag kom hon och Harry, och även Niall, Nea, Louis, Eleanor och Liam!
Vi gick direkt till baren och killarna beställde öl till sig själva och varsin cider till oss tjejer.
VI gick mot ett bord och satte oss för att dricka lite och snacka.
- ARe you guys ready to dance!? skrek Harry
Alla nickade och gick mot dansgolvet.
- I can't dance.. skrek jag så att Zayn kunde höra.
- I don't care, come on! skrek han tillbaka och drog iväg mig.
Det var väldigt trångt där ute för alla dansade, men det blev till en fördel när det blev en ''tryckarelåt''.
Zayn drog min kropp tätt mot hans och jag vilade mitt huvud på hans axel.
- ARe you having fun?
- Yes, and you Zayn?
- Ofcourse, nothing is boring when I'm with you. sa han.
- I love you..sa jag och kysste honom.
- I love you more.
- Well..we could go on about who loves who more all day..
- Haha..yeah..but I do love you.
- Me too. sa jag och höll om honom.

Efter den lugna låten var det bara partylåtar och jag och Sara var dem enda i gänget som var uppe och dansade. Eleanor, Louis, Niall och Nea hade gått hem för en liten stund sedan. Zayn, Harry och Liam satt vid bordet och såg allmänt fulla ut.
Jag och Sara bestämde oss för att det var dags att dra oss hemmåt så vi gick mot killarna vid bordet.
- Guys..let's go home now! sa jag och tog Zayn under armen.
Killarna var inte de enda som var fulla utan jag och Sara hade också fått i oss rätt så mycket alkohol under kvällen och vi vinglade hemmåt. Det gick riktigt sakta att gå och rätt som det var hörs en smäll bakifrån. Jag vände mig om och där låg Sara över Harry på marken.
- HAHA, what are you guys doing?
- UEE...HARRY!! skrek Sara.
- what? Ohhhhh..I peed myself..that's FUNNY... sa Harry med sin lulliga röst och pekade på sina byxor och fnissade.
- HAHA how when did.. happend? sa Zayn samtidigt som han stod och vingla.
- What??
- I mean, when did that happend? upprepade Zayn igen.
När Harry reste sig upp och vi alla såg att han faktiskt hade kissat på sig, så utbröt det ett stort skrattanfall. Jag låg tillslut och vek mig av skratt. När vi alla hade rest oss upp på benen så var Harry inte kvar. Vi kollade upp mot trappan och där stod han utanför dörren, i bara kallingar.
Sara och Zayn fortsatte att skratta åt honom och jag sprang upp för att låsa upp dörren.
- Go and get changed, haha! sa jag
Jag sprang ner igen för att hjälpa Zayn upp, som vinglade så mycket att han inte kunde se vart trappstegen var.
När vi tillslut kom in i varmen igen så låg alla och sov och Harry var i sovrummet.
- Sara, come here babe. skrek Harry.
Sara sprang in i sovrummet och stängde dörren.
- Ohh..they're getting on tonight! sa Zayn skrattandes och gick in med sin tjocka jacka och la sig i sängen.
Jag gick efter och drog av honom jacka och skor och la täcket över honom. Jag bytade snabbt om till pyjamas och la mig sedan sidan om honom och somnade.



är supertrött så ursäktar om det blev många stavfel eller en tråkig del..
Ge oss tips så är ni bäst..har noll inspo!

/J
Kommentarer
Postat av: Lydia

HAHA superbra! Meeeer! :D xx

2012-03-07 @ 20:25:29
URL: http://lyllies.blogg.se/
Postat av: Elsa

Bra del, men de kan ju inte ha sex första gången när de är så däär fulla :o men älskar verkligen novellen !!

2012-03-07 @ 20:30:07
Postat av: tovalisa

as bra!

2012-03-07 @ 20:53:41
Postat av: louise

HAHAHA!! omg jag skratta sjukt mycket! jättebra:)

2012-03-07 @ 20:59:01
Postat av: alex

haha bäst del !! haha... men dom kanske.... hum... skriv typ lite om Niall och Nea så det blir lite "varierat" eller så?? :) <3 älskar novellen <3

2012-03-07 @ 21:13:25
URL: http://alexlove.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej, läs gärna våran nya onedirection novell. Vore väldigt snällt om du kunde ge respons! Vi har precis börjat, och är bara på del 1 än så länge. Kram!

2012-03-07 @ 21:18:51
URL: http://aonedirectionstorie.blogg.se/
Postat av: tilda

haha det var kul ju! :)

2012-03-07 @ 21:53:25
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: elina

gryymt bra!

2012-03-08 @ 11:16:26
Postat av: Felicia

Sjukt bra :D fast håller med Elsa, de kanske inte ska göra det när de är fulla. Det är ju inte riktigt samma sak då ju x)

Men ni får själva välja :D

KRAM x) <3

2012-03-08 @ 12:28:36
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se
Postat av: Elsa

Heeeej er blogg är helt AmaZayn!!! :D luv it!



Men jag skulle vilja be om hjälp med att sprida en grej... Du kanske har hört talas om #1DSummercampSWE? Om inte så är det ett läger för Directioners i hela världen och jag ska hjälpa till att hålla i lägret i Göteborg :)



Om

2012-03-08 @ 13:01:20
Postat av: Anonym

attans - det sket, sig jag fortsätter här :P



om ni är intresserade av att hjälpa till så kan ni väll maila mig :)



Snälla sprid så vi kan ha några Camp här i Sverige :)



Tack på förhand, Elsa

2012-03-08 @ 13:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback