A London Story - Del 61

Datum: 2012-03-02 , Tid: 23:59:20
Kategori:A London Story
Vi låg bara tysta ett bra tag innan jag kände hur Saras andetag blev tyngre och tyngre. Plötsligt slutade hon gråta och när jag tittade på henne såg jag att hon hade somnat.
Jag slöt då mina egna ögon och bestämde mig för att jag skulle prata med Sara direkt i morgon bitti när vi vaknar. Det kändes inte bra att hon hade gråtit sig till söms på grund av mig.



Jennifer's perspektiv:

När jag och Zayn hade pratat klart så skjutsade Niall mig hemmåt.
- so, you are back togheter? sa Niall
- Nope, didn't you listen?
- Noo, I listened to music..hehe. sa NIall och fnissa.
- Haha okay, but no, we're going to take it slow, I have to think if I want to be togheter with him again.
- But you do..don't you?
- Yeah I do..but what if he hurts me again?
- He wont. If he do, I will kill him. Or not..but you know what I mean.
- Yepp..Do you think we should be togheter again?
- Absolutely! You're perfect for each other, honestly!
- Aw thanks!
- This is what you're going to do, go home and sleep, sleep as long as you want tomorrow, chill out and on the evening you should go to the cinema with Zayn, Harry and Sara, so you all can talk.
- I don't know..
- I think that would be an great idea, Jennifer! Call them tomorrow, sort things out with Sara.
- I will. Thank you for the ride. sa jag och kramade om honom.
- No problem. sa han och pussade mig snabbt på kinden.

Jag gick upp till lägenheten och la mig nästan direkt i sängen.

NÄSTA DAG:

Jag vaknade upp vid halv 1 av att min hund stod och slickade mig i huvudet.
- USSSCH, neer! sa jag och pekade mot golvet.
Hunden hoppade ner och jag gick upp och gjorde frukost och satte mig sedan framför tv:n. När jag hade kollat tv ett tag så plingade det till i min mobil.
'' Hej.. kan vi träffas och prata?'' - Sara
''Ja..jag tänkte att du, jag, Zayn och Harry kunde dra på bio ikväll så kan vi prata innan eller så?'' Skrev jag tillbaka.
Hon skickade tillbaka att både hon och Harry ville, så nu var det bara att ringa Zayn.

Zayn's perspektiv:

När jag precis var på väg in i sömnen igen efter att gräsklipparen hade väckt mig, så ringde mobilen. Jag flög upp ur sängen när jag såg att det stod Jennifer på displayen.
- Hey sweetie! sa jag
- Hello..sa Jennifer med sin söta morgontrötta röst.
- How are you?
- I'm okay, and you? sa hon och gäspade.
- I'm good, thanks..
- Great. Uhhm..Me, Sara and Harry are going to the cinema tonight, and we wondered if you wanted to go with us?..
- Sure! the other boys then?
- Oh..they were going to met their girlfriends, or Louis and Niall are, and Liam is just hanging with them...
- Okay! So are you going to talk to Sara?
- Yeah, I think we have to, we can't just act like everything is normal.
- No..okay. I'll see you later then! sa jag och log
- Yes..6 o clock outside the cinema.
- Okay, pusspuss. sa jag och hon la på luren.

Några timmar senare stod jag utanför biografen och försökte gömma mig från fansen. Det gick bra hittills. När Harry och Sara kom gåendes, utan mössa eller något som täckte dem, så kom de få fansen fram. Jag bestämde mig för att gå fram jag med, för att ta kort och skriva autografer.
- Where are the other boys? frågade ett fan förvånat.
- Oh..they are out with their girlfriends.
- cool, just like you!
Jag tänkte svara men just då såg jag Jennifer kom sakta gåendes. Jag gjorde en gest och menade att hon skulle gå snabbare.
- hey. sa hon tyst när hon kom.
- Hey. sa jag och pussade henne på kinden.
Vi gick in och hämtade ut biljetterna och gick in i biosalongen.
- Where are our seats?
- In the back. sa Zayn och gick upp.
- This is the snogging seats..
- Oh really? me likey. sa Harry och ryckte på ögonbrynen åt Sara.
Jennifer och Sara satte sig i mitten med mig och Harry på varsin sida.

Jennifer's perspektiv:

- Jag är ledsen, Jennifer..sa Sara en bit in i reklamen.
- Det är lugnt...
- Nej det är det inte! Du behövde mig och jag visade inte att jag fanns där. Förlåt!
- Ja..tack. Förlåt jag med, för att jag reagerade så, jag vet att ni inte bara hade tänkt ha..sex, du vet..men ja.
- Så, jag hoppas vi kan glömma detta?
- Ja, vi har bråkat förr..kanske inte så mycket, men vår vänskap klarar detta! sa jag och kramade henne från sidan.

Lite längre in i filmen, i en kärleksscen, så såg jag hur Harry lutade sig mot Sara och kysste henne, vilket lede till hångel så jag lutade mig bak ännu mer för att inte störa dem.
Jag kunde inte hjälpa att tänka över hur bra deras förhållande var just nu och dem verkade vara jättelyckliga, önskar att jag och Zayn hade det som innan..
Efter ett litet tag, när kärlekscenen fortfarande höll på, så flätade Zayn in sin hand i min och jag lutade mig mot hans axel och blundade. Just nu, kändes det som det var innan allt bråk.
- I wish I could just forget the fight and start over with you again..It's just..I have a hard time trusting people that hurt me, Zayn. viskade jag i hans öra.
- Come. sa Zayn och reste sig upp. Jag följde efter och vi gick mot toaletterna.
- I understand why you feel that way..but you know you can trust me..please, give me one more chance! sa Zayn. Han gick ner på knä och paniken spreds i mig.
- Zaaayyn..what are you doing?? sa jag med min skakande röst.
- This is a promise ring, that I promise to love you no mather what..
- It's this a proposal?? I'm too young to get married, Zayn!
- No..or yes it kinda is..but it can stay as a engagement ring until the day we get married, because I know that you're the one for me, the girl I will marry in the future. So will you take this promise ring?

Jag var tvungen att tänka efter. Det var som en förlovning, alltså att vi skulle vara förlovade ända tills vi bestämmer oss för att gifta oss om många år. Om han inte trodde på vårt förhållande så skulle han aldrig göra detta. Jag insåg att jag faktiskt litar på honom och att det är honom jag vill spendera mitt liv med.
- Yes...I will. sa jag och han satte på ringen.
- I wonder what our parents will say..
- Let's not tell them yet, I have to get used to it now..and we're not going to get married yet.
- No that's right..I love you Jennifer. sa Zayn och kysste mig.

- Aw what a cute couple! SMIIIIILE! sa någon som nyss hade kommit ut från toan och knäppte ett foto.
- HEEY DUDE! come back here! sa vi och sprang efter honom.
- FUUUCK. that stupid paparazzi. sa Zayn när han inte hann ikapp honom.
- In a couple of hours..the word is out. Great.
- Well..I don't think it's that bad.
- No..me neither..but I guess that it would come out sooner or later..right?
- Right! sa Zayn och tog mig runt midjan och vi gick tillbaka in till biosalongen.




sååå..vad tyckte ni? :)
hända, för vi har kommit långt in i novellen, och snart finns där kanske inte mer att skriva..så då får det bli ett avslut..men om ni inte vill att denna novellen ska avslutas så får ni tipsaaa!! :D
kram♥
/J
Kommentarer
Postat av: Elsa

Noo, inte nu , inte snart aldrig haha ;) men en jätte bra del älskar eran novell. Kan inte ni när ni avslutat denna börja på en ny? Och snälla lova att inte göra ett dåligt slut som vissa andra noveller har typ "dom dog i en bilolycka" , för det skulle förstöra allt :) kram

2012-03-03 @ 09:47:24
Postat av: Alicia

Neeeeej den får inte avslutas!!!

2012-03-03 @ 09:53:12
Postat av: alex

sjukt bra !! skriv meeeeeer !! <333

2012-03-03 @ 09:55:41
URL: http://alexlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

det får inte avslutas, kan dom inte typ åka någonstans bara dom 2 och typ bli mer kära.. den får inte ta slut nu!

2012-03-03 @ 11:59:28
Postat av: Amanda

NEEJ!! ni får inte sluta med novellen den är jätte bra, men om ni inte vet kan ni kanske skriva att de åker till något fjäll eller liknande :) alltså att de ska försöka lära sig åka skidor av typ sara eller något :D

2012-03-03 @ 12:12:55
Postat av: Lydia

Nej det får aldrig ta slut! haha, men skriv mera om att de faktiskt är kära! Kärlek gillar vi, haha:p

2012-03-03 @ 13:52:27
URL: http://lyllies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Neeeeeeeeeeejjj, sluta inte med novellen!! Den är bland de bästa jag läst!!

Vet inte vad som skulle kunna hända sen, men jag vet att ni kommer komma på något!

Så fortsätt skriva, jag vet att det finns många där ute som blir glada av att läsa eran novell!!

xoxo

2012-03-03 @ 16:21:25
URL: http://allthewayupallnight.blogg.se/
Postat av: sara

NI FÅR INTE SLUTA NOVELLEN! :(

2012-03-03 @ 19:21:42
Postat av: Helena

Vem är louis tillsammans med? :) ni skrev att han skulle va med sin flickvän tillsammans med niall och då måste ju hans flickvän också va svensk och ni har ju inte skrivit något om det :/ ;))

2012-03-04 @ 17:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback