A London Story - del 9

Datum: 2012-01-07 , Tid: 00:20:01
Kategori:A London Story
Tidigare:

Jag beslutade mig för att jag nog kunde hålla mig vaken ett litet tag till och stannade och pratade med killarna runt bordet i ett tag till.
Vid halv 3 kände jag hur huvudet blev tungt som sten och mina ögonlock ville inget annat än stängas, så jag lutade huvudet mot Harrys axel och lät ögonen släckas.


Jag stod och kollade upp mot fyrverkerierna som lös upp hela himlen så vackert! Jag vände mig om och kollade på Zayn, han vinkade dit mig så jag gick mot honom. Han höll om mig.
- Two...ONE!!!
- Happy new year, Jennifer. sa han och pussade mig på kinden
Jag blev generad..som vanligt!
- Happy new year Zayn. sa jag och burrade in mig i hans famn.
Är det ens möjligt att vara lyckligare än vad jag är nu??
Vi gick bort mot Harry, Sara, Liam, Louis och Niall för att krama dem och önska de gott nytt år!
När vi sedan hade kramat ännu mer människor, okända för mig så började folk gå och snart var det bara vi kvar.
Sara satt vid baren med alla förutom Zayn och pratade och jag satt i soffan själv. Inte för att det gjorde något, jag är så jäkla lycklig att jag inte ens kan beskriva det! Jag satt och log för mig själv och sedan kände jag att jag verkligen behövde gå ut på balkongen, för att få luft och titta på de enstaka fyrverkerierna som folk fortfarande sköt upp.
Efter ett tag kom Zayn ut.
- Vas happenin!? sa han med ett stort léende.
- Haha, right, the Zayn Malik quote.
- Thats right! sa han
Han tog upp en cigarett och tände den.
- Are you kidding me!?
- What?
- Smoking is SO not good..but you probably know that.
- Yes, I do..
- Then why do you smoke?
- Well..you know, when you are totally addicted to something, you can't stop it, it's like that. Buuut, this is my last one, because my new years resolution is to stop smoking!
- Yeah sure..like I'm gonna believe that.
Zayn trodde nog att jag skojade för han började skratta.
- I'm serious, it's disgusting.
- So what now, do you think I'm disgusting?
- ofcourse not...but just promise you will quit, I can help you!
- Yeah..I promise. I wouldn't lie to you.


När han hade rökt klart så satte han sig ner i en stol och klappade på sina knän.
- Come and sit :D
- Shouldn't we go inside to them? sa jag och pekade på Harry och dem.
- Later, but right now, I just want you here.
Jag log och gick och satte mig i hans knä. Han höll om mig hårt och jag kunde inte sluta le!
- Did you have fun tonight?
- Yeah I did actually. You?
- Yes, but we haven't talked that much since we fixed for the party..
- No I know, but we are here now.
- Yes..and I just have to say how happy I am that you wanted to borrow the toilet before..
- HAHA, that sounded weird..
- Haha, yeah well...I am, because if you hadn't, we wouldn't met.
- I know, I'm happy too.

Vi satt ett tag och bara myste, innan vi bestämde oss för att gå in.

- Where is Sara?
- She's asleep.
- Oh..I have to wake her up, so we can go back to the hotel.
- NOO, you're NOT going home this time at night, on NEW YEARS EVE aloooone..No way! you're staying here tonight. We all are. sa Liam
- yes, I guess..if it's okay with everyone?
- Ofcourse! sa alla i kör
- Okay, thanks. Were am I going to sleep?
- Well, Sara is in my room, and I'm going to sleep there, hehe. So I don't know? Who is sleeping in your room Louis? frågade Harry
- Me, Liam and Niall.
- And where are you sleeping, Zayn? frågade jag
- Wherever you are sleeping ;)
- Then I guess you guys will take the couch?

Jag och Zayn hamnade i soffan, jag gick till badrummet för att byta om till pyjamas. Jag kom på att jag bara hade ett nattlinne med mig, FAN..Kanske inte så passande att ha det nu, men det är det enda jag har så..Jag funderade på om jag verkligen ville visa mig utan smink för Zayn, men jag var så trött så att jag faktiskt inte orkade tänka på vad han skulle tycka, så jag tvättade av mig och gick ut mot soffan.
- Oh..here is dark, where is the couch!?
- Over here, I'm just gonna find a light.
- AOUUUUCH! skrek jag när jag slog i stortån - I found the couch..fortsatte jag och Zayn börja skratta
- Aw, are you okay?
- yeah I'm fine. sa jag och kollade ner
- Stop hiding, look at me! sa Zayn
Jag kollade upp på honom...NU brydde jag mig om vad han skulle tycka..
- I'm not wearing any makeup...Goodnight!
- you are beautiful without too. Just know that. Goodnight sweetheart.
Det värmde i min kropp när han sa det..Är det lagligt att vara så sjukt underbar som han är??




Vad tycker ni? :D
Såg att S bad mig skriva två delar..jag börjar med detta, och sen kör jag väl antagligen ett till imorgon..:)
/J♥
Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

Det var super bra! Jag gillade när hon slog i tån, hahaha :)

2012-01-07 @ 01:18:34
URL: http://tildalarsson.blogg.se/
Postat av: Felizia

Gaah! Zaaaaaaaayn!! ;D <33333

Är helt kär i den här novellen :)

2012-01-07 @ 01:25:37
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeer!! :)

2012-01-07 @ 01:26:09
URL: http://stylesstory.blogg.se/
Postat av: linn

åh gud vad jag älskar den här novellen, tycker om att ni fick med att zayn röker, vet att det är äckligt å så men han är så snygg haha..

2012-01-07 @ 14:13:35
Postat av: Wilma

Mermermer!!

2012-01-07 @ 17:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback