A london Story - Del 32

Datum: 2012-01-28 , Tid: 14:57:52
Kategori:A London Story
"What are you thinking about?" Fråga Harry undertiden vi båda två stod och borstade tänderna.
"Nothing" Sa jag. "I'm just happy" svarade jag sedan och gck för att spotta ut tandkrämen.
Vi gick ut ur badrummet och kröp sedan ner under täcket. Sedan somnade vi båda två i famnen på varandra.


 
Jennifer's perspektiv:

Nu var filmen slut och Liam och Louis bestämde sig för att åka till Niall's och Nea's hotell för att checka in i ett rum till där, för där fanns bara två rum där vi var nu.
Vi sa hejdå till Louis och Liam och sedan gick jag till toan för att tvätta av mitt smink och byta om till pyjamas.
Jag gick tillbaka till sovrummet där Zayn redan låg i sängen.
- Hello babe. sa han
Jag log och kröp ner och la mig i hans famn.
- are you excited for your birthday? frågade han
- Yes, ofcourse I am. It's gonna be the best b-day ever! sa jag
- Yeah, but we have to plan the party.
- Yes..where are we gonna have the party??
- Oh..I have no idea. sa Zayn och skrattade.
- Maybe we could have it here, if it's okay for Sara and her brother.
- Yeah maybe! We'll talk to them tomorrow.
Vi bara låg ett tag och var helt tysta. Jag andades in Zayn's underbara lukt och lyssnade på hans andetag.
Efter ett tag så la Zayn sig över mig och kysste mig.
- What was that for? ;) sa jag efter den långa kyssen.
- Because I love you. And I know I'm bad at saying it, I don't forget..
- I know, and you don't have to say you love me everyday, because, just by being with me shows that you love me. and I love you too. sa jag och han kysste min panna.

Zayn's perspektiv:

- why me? frågade Jennifer 
- what do you mean?
- I mean..why are you togheter with me?
- Not again, Jennifer! why are you so insecure??
- Because I don't get it, I'm really happy to have you, it's like unreal to me. but I'm not the beautiful girl that you have in your dreams, I don't have the perfect smile, perfect hair and I'm not skinny.
- You are my dream, you are the dreamgirl, not anyone else, okay? And yes, you do have the perfect smile, hair and I don't care if you're skinny or not. Just stop being so insecure, it hurts me when you doubt that I love you, because I really do.
Jag älskar verkligen henne, och jag tror att hon vet det innerst inne, men hon tvivlar ändå, vilket gör mig ledsen. Jag måste få henne att förstå, att hon är den enda för mig.
Jag såg att en tår rann ner från hennes kind.
- baby, why are you crying?
- It's just..I'm so happy, I can't even explain, I have the best boyfriend, friends and family. It's just like perfect..And you and the boys are going on tour soon..then it's not perfect, because you're not here..
- I know, but you and Sara can come to London when we have our concert there.
- Yes..If my mom will pay the flight.
- We will do that, and don't you dare to say no! sa jag och skrattade.
Efter ett tag somnade vi och vaknade vid 1 nästa dag.

Jennifer's perspektiv:

- Seriously, guys, c'mon!!!! sa Harry och knackade på dörren.
Tillsist kom han in och jag och Zayn låtsades sova, för att reta honom.
- Guuuuys, we have been up since 10..Why are you sleeping so muuuch? sa Harry och drog av oss täckena.
- Oh thank god, I thought you guys were naked. sa han
- Zayn is almost.. haha! sa jag och strök min hand över hans mage.
- yeye, we have made breakfast for you, come!
Jag tog på mig Zayn's t-shirt och gick ut till köket, Zayn kom efter i bara kalsonger.
Vi satte oss ner och Harry serverade pannkakor.
- Sovit gott? frågade Sara
- Jadå, ni då?
- Japp, vad hände igår? frågade Sara och jag förstod att hon menade varför jag bara hade Zayn's tröja och trosor och inget under.
- Hehe..ingenting.
- NÄ, nä. vi säger väl det ;) sa Sara och vi skrattade.
- What did you say? frågade Harry
- It's a secret. sa jag
- So, Hazza, it's your birthday tomorrow..What do you want for present from us?
- I don't know..Hehe..Buy me anything!
- We can go shopping today. föreslog jag.
- Yeah, all of us, you just have to sit somewhere else when we are shopping for you. sa Sara och kysste Harry
Vi gick och gjorde vid oss och begav oss mot staden. Det fanns inte så jättemånga fans här vi bor, men några stycken kom fram och frågade om autografer och bild och slängde några arga blickar mot mig och Sara.
Vi skakade på huvudet och gick in i en klädesaffär. Jag såg att killarna suckade och följde motvilligt in.
- I thought you guys liked clothes? sa jag
- We do, just not girl clothes..haha! sa Zayn
- but you can help me pick something..anything ;) sa jag
Vi gick ett tag och både jag och Sara gick därifrån med underkläder.
- Haha, I knew that you would suggest underwear. sa jag och skrattade.
vi gick i några timmar och försökte hitta något till Harry. Men vi hittade inget så vi bestämde oss för att pausa lite och fika.
Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar historia och har nu sträckt läst den idag. Längtar till del 33!

2012-01-28 @ 15:45:08
URL: http://carrohart.blogg.se/
Postat av: Annie

Verkligen jättebra! Snälla, meeer!

2012-01-28 @ 16:02:39
Postat av: moa

grymt! kan man få drama? :)

2012-01-28 @ 17:49:49
Postat av: Felizia

Grymt bra! :)

2012-01-29 @ 01:27:11
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: E

jätte bra!

meer:)

2012-01-29 @ 15:56:47
URL: http://onediirectiionstory.blogg.se/
Postat av: tina

jätte bra!

2012-01-29 @ 16:13:14
Postat av: sonyaa

nice, kan man få drama snälla?

2012-01-29 @ 16:30:52
Postat av: Anonym

Jag vet, har också skaffat en blogg där jag kommer skriva en historia om 1D, men jag gillar eran och behöver skriva av mig någonstans. Jag skulle behöva hjälp av er och era läsare med namn och kanske lite idéer till historien. Tack på förhand!

2012-01-29 @ 16:52:10
URL: http://enonedirectionstory.blogg.se/
Postat av: ida

jätte bra! meeeeeeeeeer!

2012-01-29 @ 17:18:25
Postat av: Anonym

Zuper bra!!!!!!!!!

2012-01-29 @ 17:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback