FRÅGOR TILL ER!

Datum: 2012-02-26 , Tid: 00:17:01
Kategori:Övrigt

Orkar inte skriva en del idag, är för trött...förlåt! direkt när jag vaknar imorgon ska jag forsätta skriva på den sjukt jobbiga uppsatsen (!!) och sen ska jag packa för jag ska bo hos min syster i 5 dagar pga. praktik, så kommer förhoppningsvis kunna skriva en del på kvällen!

Har lite frågor till er som ni kan besvara sålänge! :)
1. Hur länge har du gillat One Direction?
2. Hur hittade du dem?
3. Vem är din ''favorit'' av dem?
4. Har ni träffat dem? Isåfall var-, när- och hur var dem? :)

svara gärna, det är kul att veta vad ni tycker!♥
och glöm inte att ni får gärna fråga oss något ni undrar!




// J

Kommentarer
Postat av: Lydia

Jag har gillat One Direction i typ några månader bara. Men jag ÄLSKAR dem, precis som många andra, höhö^^ Jag började gilla dem för att min kompis som bor i Bangladesh( tillfälligt i 2 år) la upp One Thing Musik videon. Jag kollade på den ganska många gånger och sen blev jag helt kär i dem!! Min favorit ät Harry och Louis fast jag älskar alla! Jag var jättenära på att se dem när de var i stockholm den 13 februari. Jag åkte till Grande Hotel men precis när vi kom fram hade de åkt, så hade jag kommit 10 eller inte äns det kanske 5 minuter tidigare så hade jag sett dem...-.- Kram

2012-02-26 @ 00:31:20
URL: http://lyllies.blogg.se/
Postat av: Ezz Styles

1: I typ ett år!

2: Jag kommer inte riktigt ihåg men jag tror att de va så att jag lyssnade på musik på youtube och så kom ett ut av deras framträdanden upp från Xfactor så lyssnad jag på de och jag blev typ för älskad!!!

3: Namnet säger ganska mycket men Harry Styles är den jag älskar mest men jag gillar såklart allihop!

4:Nej tyvär gjorde jag en annan sak den dagen dom kom till sverige och hade fanträff i café opera :( men men.



Ja de var alla frågorna de!<3 Älskar eran Novell!!!

2012-02-26 @ 00:46:06
Postat av: Louise

1. Sen typ i höstas...

2. kommer faktiskt inte ihåg.. tror jag snubblade över någon dagbok på youtube och blev förälskad<3

3. Harry! <3

4. Nepp. Aldrig :(

2012-02-26 @ 00:59:51
URL: http://minstahansson.bloggplatsen.se
Postat av: Cani

1. I typ ett år

2. Tittade typ på massa klipp på youtube sen kom ett av deras nummer upp från the X factor sen blev jag kär i dom :)

3. NIALL <3<3<3<3 men jag älskar de andra oxå så klart

5. Aldrig :(:(:(:(

2012-02-26 @ 09:58:45
Postat av: Lovisa :)

1. Jag har gillat dem sedan i höstas när jag hörde 'What makes you beautiful' som direkt blev min favoritlåt!

2. En blogg länkade videoklippet och sen har jag kollat runt på youtube och sånt :)

3. Min favorit är Louis, fast jag älskar alla men Louis humor är så underbar! Lik min :) Första gången jag såg dem blev jag typ kär i Zayn, sen såg jag videodagböckerna och bara "Louiiiiiiis" Hehe :)

4. Jag har inte träffat dem än, men jag ska! Min största dröm typ <3



Förresten ÄLKSAR jag eran novell, ni måste skriva meeer! :D Kram <3

2012-02-26 @ 12:17:13
URL: http://fotokungen.devote.se
Postat av: Julia

1. I bara någon månad...

2. Min kompis visade WMYB musikvideon på youtube och efter att ha sett några klipp så var jag fast, haha!

3. Harry Styles, helt klart!

4. Ja faktiskt, jag hade turen att vinna en av biljetterna från NRJ, så jag träffade dem i en lägenhet i Stockholm den 13 februari. Satt 1 meter ifrån dem när de sjöng, fick krama alla o ta kort med dem och Niall flirtade med mig haha! Alla var jättesnälla och söta och ÄNNU snyggare i verkligheten!!!

2012-02-26 @ 14:12:23
URL: http://itismydestiny.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag har bara gillat One direction i ungefär en månad, och det var min kompis som visade mig den här novellen. Jag gillade inte dem förut eftersom jag knappt visste vem de var, men sen när jag läste den här novellen så gav jag de en chans, så jag lyssnade på alla deras låtar, och de är ju grymma? Min favorit är Louis, han sjunger inte bäst, men han är självklart snyggast och roligast :)

2012-02-27 @ 12:21:21
Postat av: Anonym

1. Jag har gillat dom i ungefär ett halvår.

2. Jag och min kompis satt och kollade på tv, när det plötsligt kom upp en reklam från cdon där dom spelade lite av deras låt och sa något i stil med "Det nya pojkbandet one direction har äntligen släppt sin nya skiva" . Vi kollade på varandra med stora ögon och sprang bort till datorn och sökte på youtube. Sedan dess har jag varit helt galen i dom.

3. Jag måste nog säga Harry eller Louis. Jag älskar verkligen Louis humor, personlighet, röst. Han får mig alltid att le. Sen har vi ju Harry. Hans leende får mig att smälta, det är helt fantastiskt och jag får gåshud när han sjunger, och hans skratt, för underbart.

4. Nej, men det är min absoluta dröm. Jag var på semester när biljetterna till London släpptes så jag kunde inte köpa, och när jag såg det när jag kom hem blev jag jätte ledsen och har varit deppig i några dagar nu, hehe...

Postat av: Caroline

1. Ett halvår om inte med :)

2. Jag var med en av mina kompisar och hon satt och sjöng WMYB och då frågade jag vem eller vilka det var som sjöng den och då sa hon "det är one direction". Jag nickade, när jag kom hem så sökte jag på dom på Google och youtube, när jag hörde och såg vilka dom var så blev jag kär i deras låtar och dom :) <3

3. Vet inte riktigt, Harry eller Zayn. Zayn är sjukt snygg (vilket alla är) och verkar grymt snäll, rolig och omtänksam eller ja rättare sagt allt som en riktig schyst vän är ;) och det är likadant med Harry men jag har fallit mer för Harry än Zayn <3 :)

4. Nope, men vill verkligen det. Men jag ska kanske till London med min familj i sommar och då ska jag hålla utkik efter 5 heta killar :) <3

2012-03-31 @ 12:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback