A London Story - Del 36

Datum: 2012-02-01 , Tid: 22:25:14
Kategori:A London Story
Tidigare:
- Oh..I don't want you to leave :(
- Me neither..but we'll work this out, we will come to Sweden when we have a weekend off. And we'll keep in touch on internet and phone-calls and that stuff..okay? It's gonna be alright! sa Zayn och pussade mig i pannan.
- Okay.. Goodnight. i love you
- Goodnight my love, love you.
___________________________________________________________________________________
Sara's Perspektiv.
"Harry" Sa jag lite tveksamt när jag kröp ner under täcket med honom.
"yes?" Sa han och tittade frågande på mig.
"I just talked to my mum, and I kind of have to go back to school tomorrow" Sa jag och tittade besviket på honom.
"Oh, okay" Sa han och jag kunde se hur han blev lite besviken.
"Im so sorry babe. But I haven't been there sence the accident and i'm starting to fall behind. But I'll only be there a couple of hours and then I'm all yours." Sa jag för att försöka göra situationen bättre.
"It's okay love. School is important, do what you need"
Jag log och kramade om honom. Sedan gav jag honom en godnatt puss och sen somnade vi.
.
Harry's Perspektiv
Nästa morgon.
"Happy birthday to you, Happy birthday to you."
Det var hela gänget som kom in och väckte mig med att sjunga för mig. Louis höll i en hög med tomtebloss och bakom honom kom Sara med en bricka i famnen med en tårta på.
När de slutat sjunga hoppade alla på mig i sängen för att krama om mig men Sara som inte kunde ställa tårtan någonstans stod kvar och skrattade.
När vi slutat kramats och alla hade satt sig runt om i min och Saras säng räckte Sara mig tårtan.
"Happy birthday Harry, I love you so much" Viskade hon i mitt öra samtidigt som hon kramade mig. Jag blev alldeles varm innom mig och gav henne en kyss.
"thank you" mimade jag till henne.
.
Vi alla satt i sängen och åt tårta till frukost. Det var jättetrevligt och alla var på glatt humör men mitt i allt ställer Sara ifrån sig sin talrik och reser sig från sängen.
"I have to go" Sa hon och sprang ut från sovrummet. Jag beslutade mig för att säga hej då till henne vid dörren och sprang därför efter henne i bara kallingarna.
När jag kom ut i hallen packade hon ner lite skolböcker i en väska och skulle precis dra på sig jackan.
"Bye" Sa jag och gick fram och gav henne en kram. "Thank you so much. I Love you" Sa jag sedan och gav henne en hejdå puss.
"Bye" Sa hon och stängde dörren om sig.
Jag gick in i sovrummet igen och slog mig ner i sängen igen. Plötsligt plingade mobilen till och jag fick ett sms.
"Miss you allready" Det var från Sara. Jag log och svarade henne:
"Do your damn school and get your ass back home ;)." Jag skickade iväg smset och la sedan ifrån mig mobilen för att vara lite sociall mot de andra.
.
Resten utav förmidagen var lugn. Vi alla strosade mest runder och framförallt jag väntade på att Sara skulle komma hem igen. Jag hade fått lite sms från mamma och några vänner som önskat mig grattis och jag såg till att svara en del fans på twitter och tacka för alla gratulationer.
Vid 12 fick jag ett sms från Sara där det stod att hon skulle vara hemma om en timme. Resten utav gänget skulle ut för att försöka fixa lite små ärenden till festen men jag bestämde mig för att stanna hemma och frächa upp mig innnan Sara kom.
Jag gick in i duschen och duschade av mig, gick och tog på mig ett par chinos och en skjorta och gick sedan för att titta lite på tv.
.
Tiden gick snabbt och plötsligt hörde jag hur en nyckel vreds om i nyckelhålet.
"Harry?" Hör jag Sara ropa från hallen och jag springer ut och möter henne.
"Hey" Sa jag och gav henne en kram och vi kramades länge.
"Have you had lunch yet?" Frågade Sara mig.
"No, not yet" Svarade jag.
"Good, get your jacket." Sa hon och öppnade dörren igen.
Jag följde med henne ut och vi gick en bit tills vi kom fram till en fin mysig restaurang som låg lite avsides från all stress och all trafik i stan.
Vi fick ett bord och sedan bestälde vi vad vi ville ha.
"I have something for you" Sa Sara och började gräva i sin väska.
"No Sara! You didn't have to" Sa jag och tittade på henne.
Hon nickade och tog fram ett litet paket som var fint inslagen. Jag suckade lite lätt för att verkligen poängtera att hon inte hade behövt köpa något och tog emot paketet.
Jag öppnade försiktigt paketet och innuti fanns en liten ask. Jag öppnade asken och blev mållös.
"I love it, Sara" Sa jag och sträckte mig över bordet för att kyssa henne.
_______________________________________________________________________________________________
Såja! Två korta delar idag! :))
Blev jättetrött i mitten så slutet blev kanske inte jättebra! Lovar att jag ska gottgöra er! :)
/ S <3
Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

awww va gullig sara är!

2012-02-02 @ 07:26:43
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: Gabbi

Kapitlet blev ju jättebra! Åh, undrar vad han fick för något =D

2012-02-02 @ 08:37:42
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: olivia

GUUUUD jag har suttigt i 6 h och läst alla kapiitel för att "komma ifat" efterrsom jag började läsa bloggen idag.... men jag har inte fåt nog en ! skriv mer !love it <3333

2012-02-02 @ 17:19:23
URL: http://bieberstoory.devote.se
Postat av: Felizia

Asbra ju!:D

2012-02-02 @ 17:30:35
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback