A London Story - Del 48

Datum: 2012-02-13 , Tid: 23:34:06
Kategori:A London Story
Jag ställde mig lätt på tå och la mina händer runt hans nacke. Han höll mig hårt runt min midja och tryckte mig tätt mot han. Han böjde sig lätt framåt och våra läppar möttes i en så nära som perfekt kyss.

 
Jennifer's perspektiv:

När vi anlände till Harry och Louis lägenhet så stod där massor av fans utanför.
- Okay, just stay close to us! sa dem och öppnade bildörrarna och gick ut.
Vi gick ut och det blev kaos, tjejerna tog fram sina kameror och mobiler och det blixtrade hit & dit. En ovanlig och konstig känsla för mig, Sara och Nea.
Vi sprang snabbt in med väskorna medans killarna stannade kvar för att signa och ta lite foton.
Jag gick in i Zayn's rum och började packa upp väskan, jag visste inte om det var här jag skulle sova men antagligen, Sara gick in till ett eget rum istället för Harry's denna gången och Nea gick in till Niall's rum.
Efter drygt en halvtimme så kom Zayn in i rummet.
- Hey babe! sa han och tog tag runt min midja.
- Helloo! I didn't know if I was going to sleep in here or somewhere else..
- No, you're definitely going to sleep here with me.
- Good, 'cause I've missed you in my bed the last week..
- Me too!
- But I'm not so sure I wanna sleep in here with you..
- Why? frågade Zayn chockat
- 'cause I'm kinda used to having the bed to myself now..sa jag retligt
- ahaa..
- but I'm sure you can change my mind.. sa jag lite flörtigt för att han skulle förstå att jag skojade.
- And how am I going to do that?
- You tell me, Mr Malik.
- Okay then. sa han och puttade mig bak så jag trillade ner i sängen, han la sig över mig och våra läppar möttes i en underbar kyss följt av flera underbara.

- I'm convinced! I'll sleep in here! sa jag och Zayn log överdrivet.
- Great! Shall we go out to the people?
- Your fans?
- No..to our roomates, I mean.
Vi gick ut till killarna, Sara och Nea som satt och kollade på någon film.
- What movie?
- A horror movie, don't know what the title is. sa Liam
Jag satte mig i Zayn's knä och burrade in mig i hans famn. Jag avskyr skräckfilmer och han märkte det, så han höll om mig ännu hårdare, vilket bara var mysigt och fick mig att bli mindre rädd.

När filmen gick mot sitt slut så låg Sara, Zayn och Harry i soffan och sov, de andra hade gått och lagt sig.
- Zaayn...wake up! viskade jag till Zayn och puttade till honom lite nätt.
- Carry..me in. sa han trött
- No way! sa jag och drog upp honom.
- Look! sa jag och pekade på Harry som låg med sitt huvud på Sara's axel.
- So cute! I think their on the way to sort things out! sa Zayn som nu hade blivit pigg.
Vi gick in och bytade om till pyjamas och la oss sedan i sängen.
- So..tomorrow it's Valentines day! sa Zayn och log sitt överdrivna men gulliga léende igen.
- Yepp, it is.
- Are you excited?
- No not really.
- Aoouch..sa Zayn dystert
- No it's just...my last two valentines day's have been crap..
- Oh..why?
- I don't want to talk about it.
- Don't you trust me? We usually talk about everything..
- I know..and yes I trust you, I just don't want to talk about it, okay? sa jag
Zayn blev chockad över att jag lät så irriterad och drog genast bort sin arm från mig, och vände sig om.
- Okay.. I don't want you to be mad, so I'll tell you.
- You don't want to, so you don't have to. sa han surt
- My parents told me that they were getting a divorce two years ago, on valentines day. sa jag och kände tårarna tränga sig ut genom mina ögonlock, en efter en.
- Oh I'm sorry..sa han när han märkte att jag grät.
- Happy now?
- No, why would I?
- 'cause I told you..
- Yeah..and I'm happy you did, I want you to know that you can trust me and talk about everything with me.
- I know..I hope you know that you can do the same with me too.
- I do, Jennifer.
- Good..goodnight.
- Come here. sa han och torkade bort mina tårar.

Zayn's perspektiv:

Det värsta jag vet är när folk gråter, speciellt Jennifer.
Jag gav henne en kyss för att hon skulle må lite bättre iallafall.
- Tomorrow will be a day you'll never forget. A good one.
- I hope so.
- Goodnight beautiful. I love you. sa jag och gav henne ännu en kyss.
- Goodnight, Zayn. Love you too..





såja, vad tyckte ni? :)
och oroa er inte, det kommer mer drama snarast ;) vet att ni vill läsa mer drama!
/J♥
Kommentarer
Postat av: olivia

Gud så bra !! Skriv mer snälla !! Och skriv ur harrys perspektiv det e roligare att läsa då :3 <33

2012-02-14 @ 07:34:11
URL: http://bieberstoory.devote.se
Postat av: Elsa

Harry och Sara måste prata ut allt, älskar allt drama! Bästa novellen!! Det här skulle bli världens bästa bok !<3

2012-02-14 @ 08:18:38
Postat av: tovalisa

wow! jätte braju...snälla kan du inte minst två stycken idag? :D

2012-02-14 @ 11:31:47
Postat av: Anonym

ÅÅ, jag älskar denna novellen!

Håller med om att det borde bli en bok, haha!:D x

2012-02-14 @ 14:03:28
Postat av: sofie

asså du e verkligen bra på att skriva sånt! :D spännande om vad om komer hända på nästa del! snälla kan du skriva mer idag och göra mina tisdag en bra tisdag?

2012-02-14 @ 14:53:33
Postat av: Annie

Jag läser sjukt många noveller, men eran är en av dom bästa!!

2012-02-14 @ 15:01:51
Postat av: Anonym

Drama älskar vi! :D

2012-02-14 @ 15:20:25
Postat av: Anonym

jag vill veta mer om harry och sara!!! :D

2012-02-14 @ 16:49:51
Postat av: claudia

jätebra! kan inte sluta vänta till nästa del ;o..

2012-02-14 @ 17:24:26
Postat av: marjanne

grymt bra! fortsätt så ;)

2012-02-14 @ 18:31:41
Postat av: kelly

bra, längtar till mr drama

2012-02-14 @ 20:27:11
Postat av: maria

grymt bra! är kommer nästa del? :)

2012-02-14 @ 20:33:04
Postat av: josefine

Jätte bra! :)

2012-02-14 @ 22:34:11
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback