A london Story - Del 62

Datum: 2012-03-04 , Tid: 00:42:54
Kategori:A London Story
Tidigare:
- HEEY DUDE! come back here! sa vi och sprang efter honom.
- FUUUCK. that stupid paparazzi. sa Zayn när han inte hann ikapp honom.
- In a couple of hours..the word is out. Great. 
- Well..I don't think it's that bad.
- No..me neither..but I guess that it would come out sooner or later..right?
- Right! sa Zayn och tog mig runt midjan och vi gick tillbaka in till biosalongen.
_______________________________________________________________________________________________


Harrys perspektiv
"Sara, I was thinking" Sa jag till Sara under bion när Jennifer och Zayn var borta.
Hon tittade upp på mig med en frågande min.
"Let's go skiing" Sa jag och log.
"What?" Frågade Sara och jag nickade.
"That would be great fun" Sa hon och log. "but, can you ski?" Frågade hon sedan och såg lite skeptisk ut.
Jag nickade stolt, "can you?"
Hon nickade.
"good" Sa jag och kysste henne på pannan.
.
"When?" Frågade hon sedan efter att vi hade suttit tysta ett tag.
"As soon as possible" Sa jag.
"Next week?" Frågade hon. "I can take time off from school?" Föreslog hon sedan.
"Next week it is.. Frensh alps?" Frågade jag.
"oui" Sa hon och vi återgick till att titta på filmen.
.
När filmen var slut var både Jennifer och Zayn lite sammanbitna.
"What's up guys?" Frågade Sara och slog till Jennifer lite löst på armen.
"Paparazzi" Sa hon surt och tittade argt på henne.
"Oh, but that's allright! We're going to the alps" Sa Sara exalterat för att få upp stämningen.
"Wait, what? Skiing?" Frågade Jennifer förvånat.
"Yeess" Sa Sara och hoppade upp och ner på marken. "Next week".
.
Saras Perspektiv
"Men vi har skola Sara" Sa Jennifer efter att jag sagt att vi skulle åka skridor nästa vecka. Jag viste redan att Jennifer skulle vara lite skeptisk eftersom hon aldrig åkt skidor innan och har tydligt förklarat för mig att hon inte ens vill lära sig.
"vi kan ta ledigt!" Sa jag till henne och hon suckade.
"Jag kan inte ens åka ju!"
"Men vi lär dig!" Sa jag till henne. "Zayn, can you ski?" Frågade jag honom och han skakade på huvudet.
"nope" Sa han lite generat.
"That's great!" Utbrast jag och tog Harry under armen. "We can teach you" Sa jag sedan.
Jennifer och Zayn brast ut i skratt även fast dom inte verkade helt nöjda med valet av resemål. Men jag och Harry var fast beslutna om att visa dem hur kul skidåkning faktiskt är.
.
När vi kom hem satte jag och Harry oss direkt vid min dator och började leta efter bra resor.
Vi hittade en massa mysiga stugor uppe i bergen med stora öppna spisar och mysiga soffor.
Harry ringde några samtal till bland annat Niall, Louis och Liam för att höra ifall dom ville hänga med och han ringde även till deras manegment för att höra så att det var okej med en vecka ledig innan usa.
Killarna ville hänga med och deras manegment sa att det var bara att åka. Plötsligt hade jag och Harry bokat en stor stuga i franska alperna för nästa vecka. Kunde inte bli mycket bättre.
.
Jennifer och Zayn var lite små sura resten utav kvällen. dom fattade inte hur vi kunde vilja åka till något kallt och snöit ställe när vi hade kunnat åka till varmare bräddgrader. Men deras bitterhet gjorde inte oss någonting utan jag och Harry tog det lugnt hemma hos mig resten utav kvällen och tittade på film och åt massa godis.
.
"Sara, I have to go home for a few days before France.. I have to unpack and pack again and stuff you know" Sa harry under en reklampaus.
"Yep, I know babe" Sa jag och log mot honom.
"You know I love you huh?" Sa han sedan från ingenstans.
Jag fnissade till. "I love you too babe, more than life" Sa jag och kysste honom.
"Can I tell you a secret?" Frågade han allvarligt.
"of course" Sa jag och satte mig upp så jag kunde se hans ögon bättre.
"You are, by a long way, the best thing that have ever happend to me" Sa han samtdidigt som han tittade mig rakt in i ögonen.
Jag skakde på huvudet.
"No, I'm not. Your fans and the other boys in the band are the best ting that happened to you. I'm just like.. a bonus" Sa jag och log mot hans läppar och sedan kysste jag honom.
han skakade bara på huvudet och kysste mig tillbaka.
Det gjorde inget för mig att jag bara var en "bonus". Så länge jag kunde kalla Harry för "min" och han kunde kalla mig för "sin" så var jag lycklig.
_______________________________________________________________________________________________
Gänget ska ut på en tripp i alperna med ett surt par som inte kan åka skidor och Sara och Harry ska försöka lära dem. Hur kommer detta att gå? Kommer Niall gilla den franska maten och framförallt.. Hur är det mellan Sara och Liam nu? Hur kommer det gå för dem att bo i samma stuga?
Kommentera!
Kram! / S
Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå med sara och liam?

2012-03-04 @ 02:10:17
Postat av: sandra

jätte bra :)

2012-03-04 @ 10:46:57
Postat av: tovalisa

när kommer det sex scen?

2012-03-04 @ 12:51:50
Postat av: Lydia

Skitbra! Hahah ja, nu måste jag allt fundera...

2012-03-04 @ 16:28:51
URL: http://lyllies.blogg.se/
Postat av: jasmina

ass bra! håller med tovalisa!

2012-03-04 @ 18:37:58
Postat av: tilda

Supergrymt!!

2012-03-04 @ 18:56:22
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: manddah

hålelr mä tvalisa!

2012-03-04 @ 18:58:48
Postat av: kelly

håller mä om sex scenen! ;D

2012-03-04 @ 19:20:11
Postat av: alex

Skit bra !!! Skriv mer så fort ni kan !! :3 <33

2012-03-04 @ 20:16:39
URL: http://alexlove.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA OM DET BORDE KOMMA EN SEX SCEN NU NÄR DEM ÅKER TILL ALPERNA ELR VAD DET NU VA!

2012-03-04 @ 20:40:52
Postat av: Tess

omfg beroendeee skriv meraaaaa :)

2012-03-04 @ 20:46:28
Postat av: Felicia

Asså jag är helt lost (har dåligt minne) vad är det med Sara och Liam?? Förlåt...

Men sjukt bra kapitel <3

2012-03-04 @ 20:49:43
Postat av: alba

as bra novell! (a)



fortsätt så! :D

2012-03-04 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback