A London story - Del 69

Datum: 2012-03-19 , Tid: 20:19:14
Kategori:A London Story
I'll take you home to holmes chapel and meet my family?" Frågade jag henne och jag kunde se hur hon sken upp.
"I would love to!!" Sa hon och kramade mig av glädje. "Finally" utbrast hon sedan och log stort.
"Mum was just as exited as you when i told her" Sa jag och jag såg hur hon inte kunde sluta le.
"Can't wait Harry, omg" Sa hon och kramade mig igen.




Jennifer's perspektiv:

När vi hade kommit in i stugan så tog Zayn av sina ytterkläder väldigt snabbt.
- Where are you going? frågade jag nyfiket.
- uhm...a surprise, just wait out here! sa han.
Jag satte mig i soffan med dem andra ett tag medans han fixade på ''överraskningen''.
- What are you guys going to do tonight?
- We don't know yet actually..what do you want to do, Sara? frågade Harry.
- I don't know either..hehe. sa hon och lutade sitt huvud mot Harry's axel.
- Maybe you guys should go out again..sa Zayn och gav en menande blick mot Harry.
- Why?
- because..I have a surprise for Jennifer..sa Zayn och log lite blygt.
- Aaah..I see! You need some alone time. sa Harry och blinkade med ena ögat.
- well..let's go then! You can go and get Niall and the other ones. sa Sara till Harry.
- Lycka till, Jennifer! Det kommer gå jättebra! sa Sara
- Du vet inte ens vad vi ska göra!?
- Jag kan gissa..det kan du nog med? sa Sara och fnissa.
- Åh gud..nu blev jag nervös!
- Äsch, ta det lugnt! Det är som att..
- säg inte - ''som att cykla''. sa jag och Sara blev tyst och började skratta.
- Men det är faktiskt så, typ.. sa hon och kramade mig.
Nerverna började spridas i mig. Jag hade aldrig visat mig helt naken för Zayn och jag blev orolig för vad han skulle tycka.

När alla hade gått ut genom ytterdörren och Sara hade slängt ur sig ett ''ha så kul'', så kallade Zayn in mig i sovrummet.
- Close your eyes. sa han innan jag trampade in i rummet. - Okay you can look now, sa han efter några sekunder.
Jag öppnade ögonen och fick syn på massor av rosenblad utspridda över sängen. Lugn musik spelades i högtalarna och ljuset var neddämpat.
- Aw..this is so sweet! sa jag och gick fram och kysste honom.
- Hehe..I love you. sa han och kysste mig.
- I love you too.
Han kysste mig igen och tillsist blev vi båda uppspelta. Zayn puttade försiktigt ner mig på sängen och la sig över mig.
- Are you ready? frågade han försiktigt.
- I think so..yeah. sa jag och nickade.
Han drog av sina mysbyxor och sedan t-shirten. Sedan drog jag av samma plagg och nu låg vi där i bara underkläder. Han sträckte sig efter mitt bh-band och knäppte försiktigt upp det.
Jag drog ett djupt andetag och drog av mig både bh och trosor och Zayn sina kallingar.
- You're beautiful. sa Zayn och granskade mig upp och ner.
När vi båda var redo och Zayn hade tagit på sig skydd så la han sin kropp tätt intill mig och började kyssa mig förföriskt. Han gick längre ner och kysste mina bröst och mage. Han höll mina höfter försiktigt och tittade djupt in i mina ögon när han förde in den i mig för första gången. Jag ryckte först till lite vilket gjorde att han åkte ur en bit.
- are you okay, my love? did I hurt you? frågade han oroligt.
- no it's okay. sa jag och flåsade.
Jag drog mina händer över hans rygg och drog honom närmare och han förde in den igen.
Jag blundade, kände att alla musklerna i min kropp var spända och kände hans varma kyssar över hela min kropp.
- faaster Zayn!
Han tryckte på hårdare.
- Wo-ow! fick jag fram mellan stöningarna.
Efter ett tag kom båda samtidigt och han slängde sig utmattad sidan om mig.
- That was..WOW! sa Zayn och andades tungt.
- Yeah..sa jag och log.
- You're truly amazing babe. sa han och kysste mig.
- You too. sa jag och la mig på hans mage.
Vi sa inte så mycket mer utan vi var så trötta så att vi somnade i famnen på varandra.



Okej, en till sexdel och den SISTA. Även jag tyckte detta var sjukt obekvämt så det behövs inga dumma kommentarer här nu också.

Tack alla andra för att ni fortsätter att gå in här varje dag och kommentera så snälla saker!
Jag måste tyvärr meddela att detta var den näst sista delen, den sista delen kommer någon gång denna vecka..
KRAM!
/J
Kommentarer
Postat av: Someone;)

nää, novellen får nt ta slut :(

2012-03-19 @ 20:33:53
Postat av: Lisa

Hej tycker den här novellen har varit sjukt bra, men kommer ni börja på någon ny? ;) kolla gärna på våran blogg :)

2012-03-19 @ 20:52:09
URL: http://oonedirectioone.blogg.se/
Postat av: tilda

sjukt bra! :D

2012-03-19 @ 21:06:05
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: alex

Ne kommer sen ta slut nu?? :( blää.. hoppas ni börjar på en ny , för ni är så sjukt duktiga.... skriv sista kapitalet så fort ni kan :3 och snääääääälla kan inte vi ha ett länkbyte?? Pls !! <33 xx

Postat av: Elza

Neee novellen får inte ta slut!!!!! Den e såå azum!

Ja håller med alex!

Och skulle inte vi kunna ha ett länk byte?(haha Jag kom på att jag glömt fråga de tidigare!)de skulle va super kul om ni skulle vilja de!<3

2012-03-19 @ 23:13:13
URL: http://theonedirectioners.blogg.se/
Postat av: ELINA

INTE SISTA DELEN :(

2012-03-20 @ 13:11:08
URL: http://novelleronedirection.webblogg.se/
Postat av: Felicia

Sjukt bra del :D Ni är verkligen as duktiga båda två =)

HOPPAS VERKLIGEN ATT NI BÖRJAR PÅ EN NY EFTER DENNA <3

2012-03-20 @ 15:21:43
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se
Postat av: denise

NEJ NI FÅR INTE SLUTA DENNA NOVELLEN! HAR FÖLJT DEN SEN NI ÖRJADE! ni e så ENORMT duktiga!! snäääällaaaaaaa? :)

2012-03-20 @ 15:40:31
Postat av: Lydia

NEJ! Bajs också! Asso ni anar inte hur mycket jag ÄLSKAR den här novellen och ni är väldigt duktiga på att skriva! Snälla, börja på en ny efter den här eller ngt för jag kommer inte kunna leva utan det ni skriver! <33

2012-03-20 @ 20:00:00
URL: http://lyllies.blogg.se/novell
Postat av: marjanne

håller med lydia..AHHA kommer inte leva utan det ni skriver!:))



snälal...lägg inte ner eran novell! I BEG U ! :((

2012-03-20 @ 20:56:09
Postat av: Lovisa

Det här är sen bästa novellen jag har läst på länge!

2012-03-22 @ 08:09:21
URL: http://doskusiner.blogg.se/
Postat av: Ebba

Ta inte slut sneeelllaaa !! sjukt bra ju !!! läs min tack !

2012-03-22 @ 08:39:46
URL: http://lovelyonedirection.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Gud vad jag längtar till nästa del!!!!!!! Jag vill bara veta hur allting kommer att sluta....!

2012-03-22 @ 15:29:20
URL: http://doskusiner.blogg.se/
Postat av: Nea

Så duktiga ni är ! :) ni behöver absolut inte skriva om detta området för att novellen ska vara bra, den är grym ändå ;) men tycker allt att Niall och Nea kan mysa lite också ;) HAHA skojja.

2012-03-22 @ 20:36:28
URL: http://biebernovellen.blogg.se/
Postat av: Fanny ~ Moments In Time

Sjuukt bra, älskar denna fanfic! :))



kolla gärna in min!

http://momentsintimefic.blogg.se/

2012-03-24 @ 11:06:26
URL: http://momentsintimefic.blogg.se/
Postat av: Emma

Neee, den får inte ta slut! Snälla skriv mer, eller börja på en ny! :)

2012-03-24 @ 15:29:26
URL: http://emmasamuelsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback