You've got that one thing!

Datum: 2012-01-13 , Tid: 22:04:07
Kategori:A London Story

Jag tror nog att vi alla har sett One Thing videon och allas reaktion var väl densamma: Ashldndädådkfldödoem!! Haha! Den är så otroligt bra och killarna är ju fina som vanligt, och är glad att dom fick en chans att vara sig själva i videon, riktigt amazing! Stolt över dem, eller vad säger ni?!

Men nu är det såhär att jag är så sjukt trött för första skolveckan är äntligen slut, och inte nog med att jag var trött så hade vi även ett jätteJÄTTEjobbigt idrottspass på idrotten så har typ ont överallt nu och mår lite konstigt.. Så ni får en eller flera delar imorgon.. Håll er spänning lite till..;) och förlåt! Ni är bäst. ❤
/J

*bild går inte att lägga upp..-.-"

Kommentarer
Postat av: Felizia

Jaa asdmafnsrngns var typ min reaktion också ;D

2012-01-14 @ 01:47:53
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback