A London Story - Del 35

Datum: 2012-01-31 , Tid: 18:41:33
Kategori:A London Story
- I know, and that's why we have to have a party, to cheer everyone up! sa jag och log
- That's true, hun. sa Zayn och kysste mig.
Vi gick ut från hotellet och bestämde oss för att köpa med pizza på vägen hem.
Killarna blev såklart igenkända av några fans på vägen och denna gången blev det inga sura miner mot mig och Sara. De kanske började acceptera detta nu?
_________________________________________________________________________________________________
Sara's Perspektiv.
Jag och Jennifer gick lite före killarna för att ha lite catch up talk. Vi visste att killarna hade stannat för att prata med några fans men vi ville inte störa så vi gick en bit i förväg.
"Hey! Sara! Can you help us?"
Jag vände mig om och det var Harry som ropat på mig. Han ville att jag skulle hjälpa dem med att ta en gruppbild.
"Sure" Ropade jag tillbaka och små sprang tillbaka till dem.
Harry, Liam, Louis och Zayn ställde sig runt de två tjejerna som såg ut att vara i min och Jennifers ålder, kanske lite yngre. De alla log och jag knäppte bilden. Sedan kom jag på en rolig sak som skulle kunna göra bilden ännu mer minnesvärd.
"Tjejer, ska vi göra något roligt?" frågade jag och de två tjejerna tittade mycket märkligt på mig.
De hann inte svara innan jag fortsatte: "Skulle inte ni kunna hoppa upp på killarnas ryggar? Bara för att liva upp stämningen?" Jag såg att tjejerna blev nervösa och jag hörde hur Jennifer småskrattade lite i bakgrunden.
Jag förstod att varken den blonda eller rödhåriga tjejen viste hur de skulle be om att få hoppa upp på killarnas ryggar så jag hjälpte dem.
"Boys! Take them on your back" Sa jag och alla killar tittade oförståligt på mig. Jag förklarade hur jag menade och efter ett litet tag så hade både Liam och Zayn var sin tjej på ryggen samtidigt som Louis hoppade upp på Harrys rygg. Jag hade svårt att hålla mig för skratt. Det såg helt enkelt ut som om Louis också var ett fan och det blev inte bättre när han lutade sig fram mot Harrys kind och pussade den, och precis då tog jag bilden.
Tjejejerna tackade och vi begav oss sedan iväg till pizzerian.
.
"How long is it left?" Fragade Harry som hamnat på eftertjälken tillsammans med Jennifer undertid som vi gått upp för en rätt brant backe.
"Maybe ten minutes" Skrek jag till Harry och jag kunde höra honom sucka. "Are you tired babe?" Frågade jag sedan och tittade på Harry som såg rätt trött ut faktiskt.
Han nickade mot mig och Jennifer nickade också instämmande.
"Jennifer, ta med dig Harry in till lägenheten, den ligger ju bara här runt hörnet så fortsätter vi vidare och köper hem pizzan istället" Sa jag till Jennifer samtidigt som jag började gå mot dem för att ge dem nycklen.
Jennifer tog emot nycklen och berättade för Harry vad jag sagt och sedan svängde de av för att gå hem istället.
.
"So, Harry told me. It's you and him" Sa Louis och la sin arm runt mig.
"Hah, yes, I'm sorry" Sa jag och menade på att jag var ledsen över att ha tagit honom från Louis. "But,  you can have him while i'm away from him" Sa jag sedan. Han skrattade och sa "thanks".
.
När vi kom fram till pizzerinan fick jag översätta menyn till grabbarna och sedan fick jag beställa och betala.
"It's hard being out with you guys here in Sweden. I'm not used with having to translate everything all the time" Sa jag och jag såg att Liams reaktion var lite annorlunda.
"You know, we can leave if you want to.." Sa han och gick in i mig från sidan så att jag var tvungen att ta ett steg ut i diket.
"LIAM!" Skrek jag och han bara skrattade. " I didn't mean like that, idiot" Sa jag på skoj och Liam gapade mot mig. Precis som om han var förvånad eller överraskad över det jag sa. Sedan böjde han ner hudvudet mot marken för att spela ledsen.
"Aw! Come here" Sa jag och gick till honom och gav honom en kram.
Jag såg hur Louis tittade konsigt på mig men jag skakade av mig och försökte inte bry mig.
Vi fortsatte att gå hemmåt. Vi pratade mest om vad som skulle hända på födelsedagsfesten och om vad som skulle hända imorgon, då Harry faktiskt fyller år.
.
När vi var hemma satt Jennifer och Harry i soffan tillsammans men Niall och Nea som också kommit. Vi bestämmde att alla skulle sova i lägenheten under natten eftersom att vi alla ville vara med och fira Harry på morgonen.
"Harry, come here, I have to talk to you" Sa Louis och gick ut i hallen med Harry eftersig.
Jag tänkte inte mycket mer på det utan jag gick in i köket för att värma på pizzorna och för att duka fram. Jennifer och Nea följde också med för att hjälpa till.
.
"Hur blir det imorgon egetligen?" Frågade Jennifer och tog ut colan från kylen.
"Jag tror det kan bli skitbra" Sa Nea. "Jag och Niall har kämpat hela veckan på att få  hit så många utav Harrys vänner och familj samt att vi har hittat och hyrt en utav nattklubbarna här i området" Sa Nea samtidigt som jag och Jennifer gapade av förvåning.
"Är det sant? Gud va bra! Jag visste att vi kunde lita på er" Sa jag och var förvånad över vad dem hade lyckats göra. Jag viste att de skulle fixa en lokal eller något som vi kunde vara i, men att de fixat hit massa vänner också var ju A++.
"Jag vet! Men säg ingenting till Harry nu. Det ska ju bli en överraskning"  Sa Nea och både jag och Jennifer lovade att inte säga någonting.
.
Harry's Perspektiv.
Efter att ha pratat med Louis i hallen var jag varken sugen på pizza eller på att fylla år. Hela min värld sjönk och orden han sa gjorde verkligen ont. Även fast jag viste att han bara ville väl.
"I think Liam and Sara have a thing together. They both are flirting with each other." Hade Louis sagt. Fan. Varför har jag inte insett det tidigare?
Jag visste att de alltid småretades med varandra när de var tillsammans. Som kvällen i soffan då de båda bokstavligen låg på varandra. Men att de hade "a thing" var något jag hade ignorerat totalt. Men nu när Louis sa det, klarnade allt.
Jag gick in på toaleten och sköljde ansiktet med kallt vatten. Jag vet att jag och Sara bara varit tillsammans några dagar, men jag hade trots allt gillat henne enda sedan nyårsafton. Vilket var en månad sedan nu.
Tänk om Sara bara var ute efter mig för att jag var känd? Det fick ju inte att undvika att hon tyckte det var kul med fansen innan idag.
.
Sara's Perspektiv.
Vi alla satte oss ner för att äta. Jag märkte att Harry inte var där så jag frågade Louis var han var. Han svarade att han skulle komma snart och mycket riktigt, det gjorde han.
"Sara, come" Sa han bara och gick ut igen.
Jag tittade på Jennifer som tittade på mig lite förvånat. Vad ville han prata med mig om?
Jag reste mig från bordet och gick bort mot Harry.
"Harry, what is it?" Frågade jag och sträckte mig för att torka honom på kinden eftersom han var aldeles blöt i hela ansiktet.
"Is it true?" Sa han och drog in mig i vårt sovrum och stängde dörren.
"What?" Frågade jag och Harry satte sig på sängen och la ansiktet i hans händer.
"You and Liam" Sa han sedan utan att titta upp.
"what about me and Liam?" Frågade jag och satte mig bredvid honom.
"Are you flirting with each other?" Sa han och tittade upp på mig allvarligt.
"What?" Frågade jag och ställde mig hastigt upp.
"Sara! I Have to know!" Halv skrek han till mig och jag kunde höra hur de andra tystnade ute vid bordet.
"Don't yell at me! What have I done?" Frågade jag
"Are you using me?" Frågade han med en mörk och arg röst.
"What the hell are you talking about Harry? What's wrong with you today? We've been arguing two times today only!" Skrek jag tillbaka till honom och kände hur mina ögon börja fuktas. Harry märkte det och gick fram till mig för att hålla om mig. Jag vände mig om mot hans hals och grät mot den.
"Sara, You have to understand that I really, really like you. And I have to know if you feel the same way" Sa han lugnt sedan och kramade mig lite hårdare.
"Harry, I love you. I don't want anyone besides you. Me and Liam are just friends. You are the one for me. famous or not." Sa jag och tittade honom i ögonen för att han skulle förstå att jag mena allvar.
"That's the first time you ever said that to me" Sa han lite chockat.
"What?" Frågade jag och viste inte vad det var han menade.
"first time you said, I love you" Sa han.
"I mean it." Sa jag och släppte inte blicken från hans brun-gröna ögon.
"I love you too" Sa han och kysste mig.
"I'm sorry" Sa jag och gav honom en kram.
"Don't be love, I'm sorry" Sa han och kysste mig igen.
"It's going to be awkward when we go out again" Sa jag och vi båda skrattade.
"True" Sa Harry och släpte ur mig ur hans famn. Han gick fram till dörren och öppnade den. Han tog min hand och sa.
"Never mind, I want some pizza" och sedan gick vi ut mot köksbordet igen.
________________________________________________________________________________________________
Ojojojojojojoj. Den blev lång. Nu vill jag ha många fina kommentarer så lovar jag att det blir två delar imorgon. Men då gäller det som sagt att ni kommenterar flitigt!
Puss! / S <3
Kommentarer
Postat av: Henny

Jättebra!:)

2012-01-31 @ 22:24:24
Postat av: Jenny

Haha Liam och Sara? Nej!

Harry och Sara? Ja! Hahaha as bra som vanligt! :)

2012-01-31 @ 23:15:53
URL: http://adirectionstory.blogg.se/
Postat av: Wanja

SÅ sjuuuukt bra!!!<3

2012-01-31 @ 23:44:56
Postat av: x

more!this was amaiZayn!;p :D

2012-02-01 @ 00:10:48
Postat av: Gabbi

Sjukt bra! =D

2012-02-01 @ 07:06:33
URL: http://gabriellaita.blogg.se/
Postat av: Hanna :*

sjukt bra! :)

2012-02-01 @ 07:17:13
URL: http://fanbyharrystyles.blogg.se/
Postat av: p

gaaaaalet bra!!!

2012-02-01 @ 09:01:18
Postat av: Annie

älskar det!!

2012-02-01 @ 09:55:57
Postat av: Love ALondonStory

Som vanligt sjukt bra!! Kollar bloggen hela tiden i väntan på nya kapitel!!

Ni kanske skulle kunna lägga in nått drama (behöver inte vara något stort) som håller i sig genom två/flera kapitel... ;)

Men som sagt, asbra novell, älskar den!! :D xx

2012-02-01 @ 14:00:16
Postat av: Felizia

Grymt bra!:D

2012-02-01 @ 15:40:30
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: amanda

super duper MEGA BRA!:D JAG VILL HA DRAMA!! :)

2012-02-01 @ 15:57:56
Postat av: vendela

skitbra! vill ha mer! och kan man f drama också?^^

2012-02-01 @ 16:38:46
Postat av: fanny

spännande! drama?

2012-02-01 @ 17:49:52
Postat av: clara

kan man få drama, snälla?

2012-02-01 @ 18:40:38
Postat av: Elsa

Sjuukt bra! Den bästa jag har läst! Hoppas du fortsätter uppdatera ofta ;)

2012-02-13 @ 21:36:34
Postat av: ida

super bra! juu, forsätt såå :D

2012-03-10 @ 08:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback