A london Story - Del 31

Datum: 2012-01-26 , Tid: 22:00:58
Kategori:A London Story
- That sounds good, do you want to watch a movie? frågade Liam och kollade på oss.
Vi alla nickade och sedan gick vi till filmhyllan för att välja.
- I think that it's the girls time to choose a movie. sa Zayn 
- Fiiiiine.. sa Louis och suckade.
Vi valde The Last Song, som Sara hade lämnat kvar här
_________________________________________________________________________________________________
Sara's Perspektiv
Jag gick och hämtade en bunt täcken samt några kuddar och slog mig ner i soffan.
"Here" Sa jag och slängde en kudde på Liam.
"Thanks dude" Sa han och slängde tillbaka en kudde på mig. Jag hoppade till och sträckte mig efter en annan kudde och slog den i huvudet på honom. Han reste sig upp och gick in i köket.
"Loser" Skrek jag efter honom och rätt som det var kom han springandes och tog ett jätteskutt ner i soffan och landade på mig. Han försökte brotta ner mig men jag hade min kudde till vapen och slog honom så hårt jag kunde. Han tog då till sitt egna hemliga vapen och började kittla mig. Folk som känner mig vet att jag är en utav de kittligaste personerna i världen, vilket gjorde att Liam's vapen var snäppet vassare än min kudde.
"AHAHAHA! STOP IT!" Skrek jag och skrattade så mycket samtidigt så jag hade svårt att andas.
"NEVER EVER!" Skrek Liam som helt klart hade överläget i vårt "slagsmål".
"AJJ LIAM! IT HURTS!" skrek jag och Liam slutade genast.
"Oh, i'm sorry" Sa han och klev av mig. Jag satte mig upp på knä snabbt som blixten i soffan och sa:
"Aww! You're way too easy" Och kastade mig på honom med kudden i högsta hugg. Plötsligt tog någon tag i min midja och drog mig bakåt.
"Babe, the movie starts now and you're going to sit here with me". Det var Harry som hade stoppat mig och Liam mitt i brottningsfighten.
"Oh, okey" Sa jag och satte mig så nära Harry som möjligt och drog ett täcke över oss.
"I'm not done with you yet" sa jag och pekade på Liam.
"When you least expect it Sara. When you least expect it." Sa han och blinkade med ena ögat.
"Shhh" Viskade Harry mot mitt öra och jag la mitt huvud mot hans bröst.
Jennifer startade filmen och vi alla satt tysta och väntade på att den skulle börja efter all småreklam och intron som varit.
"Nononono, stop the movie, stop the movie" Skrek Harry plötsligt efter att första repliken i filmen hade sagts.
"Yeah, stop the movie" Sa Zayn och pekade med öppen hand mot tv:n.
"Okay, what is it?" Frågade jag och reste mig upp från Harrys famn samtidigt som Jennifer stoppade filmen.
"We're not going to watching that with Swedish subtitles" Sa Zayn och skakade på huvudet.
"ehhm, yes, you are" Sa Jennifer och tittade alvarligt på killarna.
"no, no way" Sa Zayn som var fast besluten om att filmen skulle ses utan undertexter.
"either no subtitles of no movie" Sa Louis och Liam, Harry och Zayn instämde.
"You have to be kidding me" Sa jag och tittade förvånat på Harry.
"Actually, we're not" Sa Han och log lite försiktigt mot mig. Han för stod nog att lag tyckte de var hur larviga som helst.
"But, why not?" Frågade Jennifer
"Because, to us, it's like you were going to watch a movie with Chinese subtitle" Sa Zayn och tittade på Jennifer.
"No, it's not. Live with it" Sa hon och startade filmen igen.
Killarna fortsatte att klaga men efter att vi kommit en bit in i filmen tystnade alla igen.
Plötsligt plingade min mobil till och jag fick ett sms.
"Hej! Vad gör du? <3
Filip"
Jahapp, tänkte jag. Nu skulle det börjas igen. Filip Filip Filip. Just give up.
"Tittar på film med några kompisar :) Själv? <3
Sara"
Så svarade jag och låste sedan mobilen för att fokusera på filmen igen.
"Who's that?" Viskade Harry i mitt öra så att bara jag kunde göra.
"What do you mean?" Frågade jag tillbaka även fast jag viste vad han menade. Men jag ville ha tid att tänka ut vad jag skulle svara.
"Who are you texting?" Viskade han tillbaka med en lätt irriterad röst.
"Just a friend" viskade jag som svar och kröp närmare Harry under täcket för att visa att Filip verkligen bara var en vän.
Han höll hårt om mig och det var jättemysigt. Jag slöt mina ögon och bara njöt. Plötsligt somnade jag och jag kunde inte må bättre.
.
Harry's Perspektiv.
Jag märkte att Sara somnat i min famn så jag beslutade mig att bära in henne i vårt rum efter att filmen slutat.
Jag la ner henne försiktigt på sängen för att inte väcka henne, men jag måste ha misslyckats då hennes ögon öppnades precis efter att jag släppt henne.
"Sorry, babe. Go back to sleep" Sa jag och gav henne en puss på kinden.
"Can't" Sa hon och drog ner mig på sängen bredvid henne.
"huum, Why" Frågade jag
Hon böjde sig över mig och kysste mig. "guess" Sa hon sedan och kysste mig igen.
Jag svarade inte utan besvarade hennes kyssar istället.
Efter ett tag la hon sig bredvid mig igen med hudvudet på mitt bröst.
"Harry, what are we?" Frågade hon och tittade upp på mig.
"What do you mean?" Frågade jag och försökte koppla vad hon menade
"What are we? Friends?" Sa hon och tittade skeptiskt på mig.
"Does friends kiss each other?" Frågade jag och Sara log. Jag märkte att hon blev glad över det jag sa så jag passade på: "It's you and me Sara" Sa jag och kysste henne igen.
"Am I your girlfriend now?" Frågade Sara efter att vi avslutat kyssen.
"umm, yeah. I can get used to call you that" Sa jag och vi båda började skratta. Jag gav henne en stor kram och sedan beslutade vi oss för att göra oss iordning för att gå och lägga oss.
Vi gick in i badrummet och jag borstade tänderna medans Sara tvättade av sig sitt smink.
.
Sara's Perspektiv.
Jag hade aldrig tidigare vågat tvätta av mig mitt smink framför någon kille innan. Jag hade överhuvudtaget inte vågat visa mig utan smink för en kille.
Att Harry och jag precis bestämmt oss för det ska vara vi två är för mig helt ofattbart. Jag har aldrig varit den "populära" tjejen. Jag är inte den smalaste men inte heller den största. Jag har inte världens finaste hår och ibland ploppar det fram någon finne eller två.
"What are you thinking about?" Fråga Harry undertiden vi båda två stod och borstade tänderna.
"Nothing" Sa jag. "I'm just happy" svarade jag sedan och gck för att spotta ut tandkrämen.
Vi gick ut ur badrummet och kröp sedan ner under täcket. Sedan somnade vi båda två i famnen på varandra.
________________________________________________________________________________________________
Förlåt att den kommer upp så sent och att vi inte skrev igår. Men som vi sagt, skolan går före allt och vi båda två har haft en hel del allt göra under veckan.
Men vad tycker ni om denna delen då? :)
/ S <3
Kommentarer
Postat av: Felizia

YEAH! :D AMAZAYN!! :D

2012-01-27 @ 00:55:57
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Tilda Larsson

ÅÅÅh så bra!! :D

2012-01-27 @ 07:18:20
URL: http://tildalarsson.blogg.se/
Postat av: sonyaa

nice! jag vill ha mer ..

2012-01-27 @ 16:26:14
Postat av: linn

jätte bra ju !

2012-01-27 @ 17:36:20
Postat av: Josefine

Vinnaren av veckans blogg är utsed kika in och kolla om det vart du annars kan du väl anmäla dig till nästa omgång! :)

2012-01-27 @ 17:41:05
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/
Postat av: kajsa

mer? :D

2012-01-27 @ 18:03:09
Postat av: aagnes

tack så mycket!

läste den här delen, och blev fast!

nu ska jag läsa från först början :D

2012-01-27 @ 21:00:26
URL: http://onedirectionpiics.blogg.se/
Postat av: Annie

LOVE IT!

2012-01-27 @ 22:33:33
Postat av: Annie

sjukt bra novell, keep going!

2012-01-28 @ 11:47:28
Postat av: Carro

Jag ÄLSKAR historian! Kommer att titta in senare för fortsättningen

2012-01-28 @ 13:34:41
URL: http://carrohart.blogg.se/
Postat av: sofie

har läst denna novellen tyyp sen från när ni startade den! Och jag läser många andra men.. den är en av mina favoriter! :D

2012-01-28 @ 14:33:35
Postat av: E

mer:)

2012-01-28 @ 14:51:04
URL: http://onediirectiionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback