Tävling!!

Datum: 2012-01-08 , Tid: 21:32:38
Kategori:A London Story
Del 13 kommer inte komma upp förrens senare imorgon därför drar vi igång med en liten tävling!
Kul va?? :D
Vinnaren får lov att vara med i novellen som antingen Liam, Niall eller Louis flickvän.
Det ni behöver göra för att vara med i tävlingen är:
.
- Kommentera ert namn och vems flickvän ni vill vara.
- Skriva en kort motivering om varför ni vill vara med i novellen. behöver inte vara längre än någon/några meningar.
- Ett måste är att skriva sin e-post/ sin blogg när ni kommenterar för att vi ska kunna kontakta vinnaren senare.
.
För större chans att vinna så ska ni även länka våran blogg på er blogg och tipsa andra om tävligen. Det går även bra att ni länkar den på eran facebook eller twitter om ni inte har någon blogg och skriva det i er kommentar också + ha en länk till inlägget/statusen/tweeten. Detta är inget måste, men chansen att vinna blir större! :)
.
Vinnaren får som sagt vara med i novellen med sitt egna namn och vara flickvän till antingen Liam, Niall eller Louis!
Tävlignen avslutas den 11 januari.
Kram och Lycka till / J & S ♥ div>
Kommentarer
Postat av: Nina

Jag vill vara med!! Och jag skulle vilja vara Nialls flickvän, älskar hans dialekt och skulle typ göra vad som helst för att få höra den på riktigt. Och så är han sååå söööt och har sååå gulligt skratt! Jag har länkat på min twitter också:))

2012-01-08 @ 21:43:53
Postat av: lovisa

Tjena! :)

Jag vill gärna vara med! :D jag skulle vilja ha niall som pojkvän för att han är helt underbar! Älskar hans spralliga humor och sööta utseende! Plus såg gillar han ju mat, och jag älskar mat hihi :) sen så gillar jag eran blogg och har läst den sen kapitel 3! :D

har inte twitter eller blogg men jag ska tipsa mina kompisar om bloggen! :D

Hoppas jag vinner, men om jag inte gör det så kommer jag såklart fortsätta att läsa den!

KRAM

2012-01-08 @ 22:02:07
Postat av: Felizia

Hej, vill gärna vara med jag också ;)

Jag skulle vilja vara Liams flickvän (även i verkligheten) ^^ Liam var den som fick mig att börja lyssna på One Direction. Älskar att han är mogen samtidigt som barnslig och så är han ju väääldigt snygg! ;) Och jag svär han har världens finaste ögon!Man drunkar liksom.... Det skulle också vara jättekul att va med i er novell! :D Länkar självklart på både min blogg och twitter :)

2012-01-08 @ 22:12:12
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Tilda Larsson

Hej!

Jag skulle vilja vara Louis flickvän för att han en snygg och verkar så himla snäll!! Han verkar vara en sprallig kille exakt som jag fast jag är tjej :D Jag skulle bli super glad om jag fick vara hans flickvän i din SUPERBRAIGA novell!! Tack sååå mycket ifall jag får vara med i din novell! :D:D

2012-01-08 @ 22:13:36
URL: http://tildalarsson.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag skulle vilja vara Louis flickvän för han är bäst helt enkelt, nej men det verkar som man skulle ha så jäkla kul med honom & att han verkar vara en grym pojkvän. vet inte riktigt vad jag mer ska skriva.. men forsätt som ni gör med novellen för den är grym!!!

Jag tipsade även om novellen på twitter;)

2012-01-08 @ 22:53:25
Postat av: Nivine<3

jag har börjat gilla 1D ganska mycket o jag brukar alltid försöka vara med i såna här tävlingar men jag vinner aldrig:'( ;) så de skulle va jättekul att få vara med i novellen<3 och då skulle jag vilja va liams flickvän,dom alla e ju skitsnygga men det blir liam;)



här länkar jag inlägget från mig blogg: http://nivines.blogg.se/2012/january/e-med-i-en-tavling-dar-jag-kan-fa-va-med-i-en.html#comment



En jättestor kram från mig,pöss:* <3

2012-01-09 @ 03:01:46
URL: http://nivines.blogg.se/
Postat av: amanda

Louis eftersom han verkar ha sjukt grym humor, hans personlighet verkar vara som min, rolig och energisk (soulmates?) och att han är snygg är ju bara ett snygg omslagspapper på paketet. Eftersom jag aldrig kommer få dejta honom i verkligheten kanske jag kan få göra det i en novell?

http://myonedirectiondiary.blogg.se/2012/january/lank-till-en-novelltavling.html

mitt "länk inlägg"

xx

2012-01-09 @ 18:44:25
URL: http://myonedirectiondiary.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag skulle vilja vara Liams flickvän! Han verkar vara en underbar pojkvän. Han är romantisk, omtänksam, rolig och snäll!

Jag såg en bild på honom en gång, sen kom jag in på ett videoklipp när han sjöng, sen kom jag in på ett videoklipp med 1D, så han var den som fick mig att börja gilla 1D

2012-01-09 @ 19:16:13
Postat av: Wanja

Hej, jag är en tjej på snart sexton år, och jag skulle sjukt gärns vara med i er tävling! Jag har midjelångt, ljusbrunt, rakt hår och blåa ögon. Jag skulle allra helst vilja vara Liams flickvän i novellen, eftersom han helt enkelt är så himla underbar. eller ja, det var han som fick mig att blrja lyssna på One Direction överhuvudtaget. Han "fångade" mig liksom med sin röst, sin charm och sitt leende, och jag blev nyfiken. Efterhand började jag lyssna - och ta reda på - mer och mer på de, och till slut var jag fast. Och det är jag fortfarande.



Motivering: Jag vill vinna, eftersom jag känner att det kan ta mig ett steg närmare de. Åtminstonde i fantasin. Och det skulle göra mig så sjukt glad, vilket skulle få mig att kämpa ännu hårdare för att någon gång i livet få träffa dem.



Har länkat till er på min twitter:

https://mobile.twitter.com/wanjakaufmann/status/156439103003561984



Puss&kram!/Wanja Kaufmann

2012-01-09 @ 19:30:01
URL: http://saadestoories.blogg.se/
Postat av: Nea

Åh vad rolig tävling ! jag länkar på min blogg.



Jag skulle gärna vilja vara Nialls flickvän- eller jag skulle sjuktgärna vilja vara hans flickvän! han är så lik mig i sitt beteende. Älskar mat, skrattar hela tiden och har massa energi. dock är han ju 100 gånger snyggare haha.



min motivering är väl att jag älskar eran novell, det känns så himla verkligt när man läser den så om jag skulle få vara Nialls tjej så skulle jag sitta och fangirla hela tiden! :) Åh, blev så glad över denna tävlingen. Älskar - bara älskar eran novell! skulle bli obeskrivligt glad och det passar ju perfekt nu när skolan börjar, detta skulle verkligen lysa upp min vardag. Det skulle få mig att kämpa mera för när jag kollar på one direction får jag kraft och energi om något är jobbigt. Om jag då fick en roll i denna övergrymma novellen skulle jag verkligen få kraft och motivation. Niall in my heart 4 ever. Ni skulle göra mig så lycklig så ni kan inte förstå. Kramisar!

2012-01-09 @ 19:40:12
URL: http://biebernovellen.blogg.se/
Postat av: Nivine<3

vet du vad??:P nu har jag ändrat mig lite angående vems pojkvän jag skulle vilja va...:P (ifall det är möjligt..) jag skulle vilja ändra så att jag skulle kunna va -antingen- liam`s eller niall`s pojkvän:P

de kanske blir lite lättare för dig eller så!!:D hoppas det går bra att jag ändrade mig lite??



PUSS & KRAM från mig:* <3

2012-01-09 @ 19:46:02
URL: http://nivines.blogg.se/
Postat av: Nea

HÄR ÄR LÄNKEN TILL MIN SIDA DÅ JAG LÄNKADE ER. http://biebernovellen.blogg.se/2012/january/tavla-om-en-roll-i-alondonstory.html#comment

2012-01-10 @ 06:26:58
URL: http://biebernovellen.blogg.se/
Postat av: amanda

Hejsan. Jag heter Amanda och jag skulle tycka att det skulle vara lite små kul att vara Liams tjej.

Jag tycker att Liam är den snyggaste i banden och bäst? Eller något, vet inte hur jag ska förklara. Men jag gillar honom mest för att han verkar som en bra kille. Rolig, charmig, underbar, omtänksam.



Jag har egentligen ingen bra anledning att få vara med i novellen. Jag tycker alla förtjänar det. Men.. jag vet inte riktigt, det skulle vara kul att läsa om ''sig själv'' vad jag gör? Amanda sätter dig ner brevid Liam och håller hennes hand tex. Och jag vet att det är jag du skriver om och det känns som om att det händer på riktigt. Det skulle vara ganska coolt. För det skulle kännas konstigt om jag skulle skriva en novell om mig själv? Det skulle inte vara samma känsla och kännas allmänt kostigt. Har aldrig varit med i en novell så det skulle vara spännande :D

kram

2012-01-10 @ 18:52:27
URL: http://amandapaavola.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejsan! jag skulle jättegärna vilja vara med i eran novell som Liam's flickvän. Jag vill det för att han sjunger så vackert att jag får gåshud och för att han är (verkar) vara en helt underbar person. Han känns som en perfekt pojkvänn, och en person som verkligen skulle passa mig, som kan vara seriös och ta hand om andra men samtidigt släppa loss totalt. Jag önskar mest av allt att jag får träffa killarna, och om jag fick vara med i novellen skulle det på något sätt ta mig ett steg närmare dem. Det skulle inte bara va jag som dagdrömmer utan även kunna vara något jag läser om. Dessutom så älskar jag eran blogg och det skulle vara en ära att få vara med i den! Ni skriver det jag önskar att jag kunde och jag väntar alltid med spänning på nästa kapitel. Lova att det blir en lång, spännande och händelserik novell.

Hoppas jag får chansen att vara med i novellen!!

xx



http://lillaflamingon.blogg.se/2012/january/1d-novell.html

2012-01-11 @ 21:37:54
URL: http://lillaflamingon.blogg.se/
Postat av: Hanna :)

Heej S&J!!

Jag heter Hanna och skulle älska att vara med i eran novell. Om jag fick chansen att vara med skulle jag helst vilja vara Liams flickvän, även om alla pojkarna är helt underbara.

Killarnas musik får mig alltid på bättre humör, och när Liam sjunger känns det som om allt annat försvinner. Det är därför min högsta önskan är att träffa killarna. Då detta kan vara lite svårt skulle jag älska att få dejta dom (honom) i fantasin och i eran novell.



Tack för att ni skriver en sån bra novell, fortsätt länge!!

xxx



https://twitter.com/#!/HannaMEriksson

Följ mig gärna på twitter ^^ xx

2012-01-11 @ 21:48:00
Postat av: Ida

Hej! Jag heter Ida och jag skulle sjuukt gärna vilja vara med i eran novell som Liams flickvän! Jag har alltid älskat One Direction, särskilt Liam, och dom har hjälpt mig genom många jobbiga saker som har hänt i mitt liv. Så därför skulle det kännas extra speciellt att få dejta Liam i eran novell :)



Älskar er novell, tack för att ni skriver den!

2012-01-17 @ 22:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback