A London Story - Del 7

Datum: 2012-01-06 , Tid: 00:41:12
Kategori:A London Story

När jag stod vid baren och blandade dricka till personer på festen, utan att direkt veta hur man gör, så ser jag Sara gå ut på balkongen och tänkte också gå ut för lite frisk luft.

- No, no! Please stay and make drinks, no one else know how to do! Sa Liam
- Haha, I don't know either..
- No maybe you don't, but you do it so much better than Harry...don't tell him that!
- Tell me what? ;) sa Harry
- uhhhm...började Liam säga.
- How amazing you are at mixing drinks! Räddade jag honom med.
- Uh-huh, I know thanks! sa Harry och gick därifrån med ett stolt léende.

Jag och Liam stod och snackade ett tag om deras karriär och allt dem har gått igenom fram tills nu. Även fast jag visste nästan allt så var det kul att höra hans egna tankar..
- We've been through a lot and struggled a lot to get here, and I'm so thankful to all of our fans that supported us from the beginning..and the best of all, I've got 4 crazy and wonderful best friends!
- Aw! Well, you have helped a lot of people with your music also.
Liam log och mitt i allt ringde det i min telefon.
- Sorry, I have to take this..It's my sister.

Jag gick in i ett sovrum som verkade vara Harry's eftersom där var bilder på han själv över hela rummet och några enstaka med familj & resten av 1D..Jag skakade på huvudet och fnissa, så typiskt Harry, haha!

Jag tog upp min Iphone och svarade.
- heejsan!
- Hej syrran, hur är det i London? sa min äldsta syster
- Alltså, du kommer aldrig tro mig men jag är faktiskt på en fest med One Direction!
- HAAAAHa ja säääkert..
- Jag lovar!
- Bevisa!
- Hurdå?
- Jag vet inte..
Precis när jag var på väg att säga något så hörde jag ett skrik utifrån.
- Vad var det!? sa min syster
- Jag vet inte, ska kolla!
Jag gick ut med telefonen i handen och såg Niall ligga i soffan med en blåtira och näsblod.
- Oh my god! What happen?! frågade jag Zayn
- He got into a fight with a stupid guy.
- Who is that guy?
- His name is Max..it's a long story.
- Oh okay, can I just finish my call fast?
- Yeah sure, he just have to rest now so go ahead.
Jag gick tillbaka till samtalet.
- Vad hade hänt?? frågade min syster
- Jo, Niall från One Direction hade bråkat med någon kille som antagligen hade slagit honom..
- Oj, så ni är verkligen på ett party med dem?!
- hihi, jaa!
- Cooolt, men du? Jag ville bara ringa och önska ett gott nytt år, vi måste lägga på nu, det kostar en del!
- Ja, vi hörs, gott nytt år, hälsa la familia!
Jag la på och gick sedan ut till Niall. Nu hade folkklungan dragit sig bort mot dansgolvet igen och Niall låg där själv.


- Hi..I think it's better if you rest in a bedroom instead of out here?
- Yeah..can you help me to the bedroom? I'm a bit dizzy.
- Sure, come! sa jag och tog Niall i armen och gick sakta med honom till Harry's rum.
Han la sig ner och jag tog min mobil och var på väg ut..


- No, please stay here. I'm just gonna get bored if I stay here alone..
- Okay sure. I was just mixing drinks before, which I'm really not good at.
Niall började skratta och försökte sätta sig upp men la sig direkt ner igen.
- Ohhhhh..my head, it's like a hammer is hammering on my head..
- Well you got hit pretty badly. What happen?
Niall började berätta hela historien.
- So are you gonna get back at him?
- No, I don't think revenge is the solution.
- Good, because it's not!

Niall's perspektiv:

Det blev en liten pinsam tystnad i några minuter tills Jennifer avbröt tystnaden.
- So..since we have nothing to talk about, hehe, do you have a girlfriend? :)
- No..unfortunately! But I'm open for suggestions..
- Haha, I'm sure you're gonna find someone soon :)
- Have you yet?
- I don't know, I mean...It's complicated.
- Zayn huh?
- uhm..How did you know? sa hon och såg generad ut
- Well, I see that you and him have a cemestry, definitely, and you guys talk alot and you smile when your with him...AND you danced alot togheter with him ;)
- Hehe..yeah, but I don't think he likes me, or that it's too soon.
- Maybe it is. But love has no time you know.. and besides, you look supercute togheter!
- Aw thanks Niall!
Jennifer är verkligen en jättesnäll & gullig tjej, Zayn skulle vara lycklig om han fick henne..Han gillar henne, man kan se det, och han kan inte sluta prata om henne! När jag satt med honom i soffan innan och hon stod i baren..han tittade på henne hela tiden och log. Jag ska hjälpa dem att fatta att dem faktiskt gillar varandra och fixa ihop dem, för de är ju en aning blyga själva..De kommer tacka mig sen!
- It's time to get out Niall, it's gonna be 2013 in 5 minutes!




ville bara passa på och tacka för alla kommentarer, ni är bäst! Fortsätt kommentera och sprid gärna bloggen till andra!
och vi tänker behålla engelskan när det gäller konversationer..:)
/J♥
Kommentarer
Postat av: Felizia

Amazayn! ;D

2012-01-06 @ 02:31:37
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback