A london Story - Del 19

Datum: 2012-01-15 , Tid: 18:35:59
Kategori:A London Story
När vi klivit på planet och hittat våra säten tog jag direkt upp mobilen och mina hörlurar för att lyssna på lite musik.
Jag tänkte på det Harry hade sagt och han hade rätt. Detta var inget hej då, utan det var ett vi ses. För detta var absolut inte slutet.
______________________________________________________________________________________________





Jennifer's perspektiv:


Vi satt helt tysta i våra säten i ungefär 10 minuter innan planet började köra.
- Får jag be er alla att stänga av alla elektroniska apparater medans vi flyger upp! En av flygvärdinnorna kommer sedan gå igenom säkerthetsrutinen med er. sa en flygvärdinna
Vi var nu på väg upp i luften och mot Sverige, som nu kändes otroligt tråkigt.

- Jag saknar dem redan..sa jag
- Jag med..speciellt Harry, han gav mig en sån där perfekt kyss som alla drömmer om..sa Sara och hennes ögon blev glansiga.
- Åh kysste han dig!? Gud vad kul!
- Ja! och det gjorde det ännu svårare att åka...Vad pratade du och Zayn om?
- Uhm..han sa att han gillade mig, mycket och att han inte ville att jag skulle åka och så..men ingen kyss eller något. Jag känner mig lite desperat som säger så, men jag ville så gärna..
- Jag vet, men du kommer få den där kyssen någon gång snart!
- Ja om han inte hittar någon annan tjej på turnén.. sa jag och paniken började spridas i mig.
- Oj..det hade jag glömt..
- Förlåt, men jag är bara så orolig..
- Jag med, men jag tror inte dem skulle göra något sånt.
- Nej inte jag heller..

- Hej tjejer, får man bjuda på lite kaffe eller te?
- Nej tack! sa jag snabbt
- Jag tar gärna lite te. sa Sara
- Här får ni varsin tidning också.
Hon gav mig en dagstidning och jag blev chockad över framsidan..
- fan..SARA, kolla framsidan!!!!
- VAD!? sa hon och slet åt sig tidningen.
När hon hade sett framsidan som prydde henne och Harry när dem kom ut från restaurangen igår kväll så började hon gråta.
- Oh nej..Harry kommer bli arg! ÅHHHHH varför? Jag har förstört allt nu!!
- Neej, för det första var det HAN som höll hand med dig, inte tvärtom, och han får stå för konsekvenserna, och för det andra, han är stolt över att ha dig som SNART flickvän, annars hade han inte hållt din hand, okej? sa jag och försökte lugna ner henne.
- Okej..du har nog rätt. sa hon och började bläddra längre in i tidningen.
- Nej bläddra inte m...började jag säga och fick syn på en rubrik.
''Zayn Malik's new girlfriend?''
Där var en bild på mig och Zayn från tidigare i veckan, när vi hoppade ut samma bil..
- Nej!!! nu tror dem att både Harry & Zayn har flickvänner.
- Ja..men jag dejtar ju Harry, och Zayn vill nog inget annat än det heller!
- Jag vet, men tänk så vill han inte att något ska komma ut sådär..
- Som du sa ''man får stå för konsekvenserna''.
Jag nickade och försökte hålla mig lugn.

(ungefär) 2 timmar senare:

Nu hade vi landat med flyget och vi gick ut från flygplatsen och kom på att ingen skulle hämta oss..
- Great..nu är vi fast här i Malmö. sa jag och suckade
- Jag ringer mamma.
Jag stod och väntade på att Sara skulle prata klart med sin mamma och efter 5 min kom hon tillbaka.
- Mamma kommer och hämtar oss..så vi får gå och fika eller något i en timme. sa Sara
- Okey..jag tror dem har typ Espresso House..vi går och kollar!
Vi gick in med våra klumpiga väskor och hittade Espresso House, vi gick och beställde varsin varm choklad och sedan satte vi oss ner.
- gud, jag kan inte fatta att skolan börjar om 7 dagar.. sa jag
- Nej inte jag heller..Fyller inte Zayn år snart förresten?
- Jo den 12..och jag är så arg att vi inte är där då! borde jag köpa något åt honom?
- ja, men vad isåfall?
- Jag vet inte..ska skicka ett sms till honom.
''Hi Zayn, we are in Sweden now..I was just wondering, what do you want for birthday-present from me? xx''
Efter ett tag fick jag ett svar.
''I don't want anything except for you..xxx''
- Oh my, hur kan han få mig att dö varje gång?
- Vadå, vad skrev han? sa Sara nyfiket
- Att han inte ville ha något i present förutom mig..
- Aww..en riktig romantiker! ;)
''aw, ur sweet. but seriously, I want to get you something.xx'' skrev jag
''No, I don't want anything..I wish you were here for my birthday though..xx''
- Jag skulle göra vadsom, för att få träffa dem när han fyller år!
- Aa, jag med! Men vet du vad som hade varit kul? Harry fyller ju år den 1 Februari och du två dagar efter, det hade varit AWESOME om vi hade fixat en fest då! sa Sara
- Ja..men ett problem..
- Att vi inte kan åka dit, jag vet.. sa Sara och vi suckade.



Förlååt för en ganska kort del, men S kommer skriva en del till senare idag, så håll utkik!
men vad tyckte ni om denna delen då? :D Kommentera ♥

//J
Kommentarer
Postat av: Felizia

AHMAGAWD hoppas att dom hittar ett sätt så att dom kan vara där... :)

GRYMT BRA! :D

2012-01-15 @ 21:09:37
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Josefine

Va gärna med på veckans blogg på min blogg! :)



Jag lottar ut en vinnare av noveller också om det är med nån..

2012-01-16 @ 20:10:30
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback