A london Story - Del 11

Datum: 2012-01-07 , Tid: 23:59:00
Kategori:A London Story
Då tog harry upp lite mjöl ur mjölpåsen.
- I USED TO WORK AT A BAKERY, skrek han och kastade mjölet på mig.
- Oh, okay? you want war? well.. BRING IT! sa jag och kastade tillbaka mjöl på honom och rätt som det var så hade världens största mjölkrig startat.
___________________________________________________________________________________________
Jennifer's perspektiv :
Jag vaknade av att Louis, Niall och Liam kom och sjöng sin lilla ''morgon''-låt för oss.
- OMG you guys are crazy! sa jag när de började hoppa i sängen
-SOOOO WE GOTTA GET UP!!! IT'S TIME TO GET UUUUUUUUP!

Jag la täcket över huvudet och såg att Zayn låg under samma täcke som mig.
- I guess they do this often?
- Yes..only when I'm sleeping..and now you. haha, get used to it..
- Why should I get used to it?
Undrade vad han menade med att jag skulle vänja mig, vi skulle ju bara sova här en natt..

Zayn's perspektiv:

Jag menade inte att säga det så..jag vill bara att dem ska sova här fler gånger, men jag var tvungen att rädda det jag sa på något sätt.
- Yeah, I mean like, get used to them..because they are crazy, all the time..haha! sa jag
- aha..haha yeah, but I like crazy..sometimes. sa hon och satte sig upp.
Killarna hade gått mot köket eftersom dem tröttnade på att vi inte gick upp.
- So, do you want breakfast?
- Yeah sure.
- JENNIFER, kom och hjälp mig med frukosten! Harry sa att vi skulle göra den. skrek Sara till Jennifer och jag fattade ingenting..
- Me and Sara are going to make breakfast for you guys, cinnamon buns.
- Is that even breakfast?
- No..or I don't know, but it's like lunch time so..whatever haha!

De stod och bakade ett tag och jag kunde inte sluta kolla på Jennifer, där hon stod och log, helt omedvetande om att hon hade mjöl i hela ansiktet.

- Jen, you've got something in your face..
- WHAT?! sa hon eftersom hon antagligen trodde det var något äckligt
- Come here.. sa jag och tog en handduk och torkade av hennes ansikte.
- Haha, thanks!
Vi fastnade ett tag i varandras mörka ögon, men det avbröts när Sara och Harry var i fullgång med ett mjöl krig. Så vi hängde med och kastade på Niall, Louis och Liam! Snart var alla med i kriget och sådär fortsatte det i en halvtimme, tills vi bestämde oss för att sluta.
- Oh, look at this mess! sa Sara
- yeah, but whatever, it was fun! Now we just have to clean it up..but you girls can finish the baking, and me and the boys will clean up.

Jennifer's perspektiv:

Jag och Sara tog ut våra nybakade kanelbullar och det luktade ljuvligt. Vi serverade killarna och sen åt vi.
- Yummy, this is soo good! sa Harry
- Yeeah! stämde resten in.
- How do you say cinnamon buns in Swedish?
- K-a-n-e-l-b-u-l-l-a-r. sa jag och killarna försökte säga likadant.
Efter några försök, och bara misslyckanden så gick jag och Sara och gjorde vid oss för en dag på stan för shopping!

Kommentarer
Postat av: Felizia

Sjukt bra! :D <3

2012-01-08 @ 02:12:39
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Klara

Haaha blev fett glad när jag läste den här delen :)

2012-01-08 @ 09:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback