A London Story - Del 43

Datum: 2012-02-07 , Tid: 12:25:43
Kategori:A London Story
Tidigare:
Jennifer's Perspektiv
In kom Niall, Nea, Louis, Liam, Sara med MC'donalds mat och efterrät.
- HAHAH! sooo cute! 
Jag såg att Sara inte var särskilt glad men hon log ändå.
- We're going to watch a movie in the other theather! Bye bye! Sa Niall överlyckligt.
_______________________________________________________________________________________________
Sara's Perspektiv.
Efter att ha skrikit mig hes i frustration mot Harry och en del tårar bestämde jag mig för att samla mig och vara glad. Det är ju trots allt Jennifer's födelsedag.
.
Vi hade sedan tidigare bestämt med Zayn att vi skulle agera "sevitriser" under deras bio dejt och att maten vi skulle severa var inget mindrä än, McDonald's.
"Sara, what do you thing Jennifer would like to have?" Frågade Liam mig när vi stod framför disken för att beställa.
"I think... A cheesburger" Sa jag och pekade upp på bilden som förestälde en cheesburgare.
Liam bestälde deras hamburgare samt några till oss också. Vi ville ju inte svälta.
.
"Do you think Louis and Harry are coming?" Frågade Niall Liam efter ett tag då vi ensett att vi inte köpt några burgare till dem.
"I don't know yet" Sa Liam och ryckte på axlarna.
"I don't think so" tillade jag och killarna tittade förvånat på mig. "Harry doesn't know that there are other people in this world excpt him" Sa jag sedan.
"Sara, Com'on!" Sa Liam och suckade. "He's our friend" Sa han sedan och menade på att han inte tyckte det var rätt av mig att kritisera honom sådär. "cheer up".
"Sorry" Sa jag och insåg att han förmodligen hade rätt.
.
Plötsligt fick jag ett sms. Fickan vibrerade till och jag tog upp mobilen för att se vad det stod.
"Can we talk?" det var från Harry.
Jag svarade inte utan la bara ner mobilen i fickan igen.
"aren't you going to answer that?" Frågade Liam mig och jag upptäckte att hade stått och tittat över min axel hla tiden.
"No" sa jag kort. "Why should I when he has been the way he has" sa jag sedan.
"Give him a chance" Sa han. "Show him that you are better"
Jag tänkte på vad Liam hade sagt, men bestämde mig ändå för att inte svara honom. Ville han prata med mig, skulle han få jobba lite för det.
.
Vi körde iväg till bion igen och bunkrade upp med burgare, läsk, popcorn och godis till Jennifer och Zayn. Vi hade fått komandon om att när Zayn knäpper med fingrarna ska vi gå ut med brickorna.
"ahh! I wanna eat all this by my self" Sa Niall och nästan dreglade över brickorna.
"haha NO Niall!" Sa Nea och gick några steg bakåt med Niall.
Plötsligt knäppte Zayn med fingrarna och vi alla blev hysteriska.
"Har vi allt? Har vi glömt något? Niall tar du popcornen där? Akta drickan Liam" Skrek jag och var helt till mig.
Jag märkte mitt i allt att alla stod och tittade konstigt på mig. Nea skrattade och de andra bara stannade upp och blängde på mig. Jag fattade fört inte varför med sen kom jag på att jag, i all iver, hade pratat svenska. Och bara Nea hade förstått..
"Sorry guys.. eheh" Sa jag och de började skratta.
Vi skyndade oss in i biosalongen där Jennifer och Zayn satt. Det var rätt mörk så vi fick gå försiktigt.
.
Efter att vi hade serverat maten gick vi alla in i en annan salong. Vi skulle egentligen se en film men vi kunde inte komma överens om vilken så vi satt och pratade istället.
"Ska du bli vän med Harry innan de åker hem imorgon? Jag menar, det kan ju bli jobbigt sen när vi åker till London för att hälsa på dem och du och Harry bråkar" Frågade Nea mig medan Liam och Niall satt och pratade om något helt annat.
"Jag vet inte ännu.. Alternativet är att jag inte åker med till London" Sa jag dystert.
"Klart du ska hänga med till London!" Sa Nea. "Åtminstone för att träffa de andra killarna"
Jag log lite. Jag skulle faktsit sakna att inte träffa Liam, Louis, Zayn, Niall och även Harry, fast det vågade jag inte erkänna.
_______________________________________________________________________________________________
Rätt kort del, men har precis haft Nationellt prov och är hemma på lunchen just nu. Är rätt trött i huvudet efter provet men ville ändå skriva lite.. Hade liksom 3 timmars håla på mig ;)
Hur blir det nudå? Ska Sara bli vän med Harry innan killarna åker tillbaka till England?
Kommer Sara gå med på att prata med honom?
Stay Tuned och kommentera! :)
Puss och kram! / S xx
Kommentarer
Postat av: kelly

OMG! SKIT BRA!<3

2012-02-07 @ 15:20:17
Postat av: jag älskar din novell!!!!!

dem måste i allafall prata :O sååååå jävla bra är den här, jag döööööör typ varje gång!!!!! OMG HELT KÄR I DIN NOVELL <3



hoppas det gick bra provet^^<3

2012-02-07 @ 15:28:31
Postat av: Anonym

läst hela på 1 dag!meeeer! :D

2012-02-07 @ 17:09:51
Postat av: Felizia

Sjukt bra!!! :D xx

2012-02-07 @ 17:53:18
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: olivia

Jättebra , älskar den :) skriv met innan jag dör av längtan <33(fast pls gör så hon pratar med Harry ...)

2012-02-07 @ 18:32:56
URL: http://bieberstoory.devote.se
Postat av: saina

kan inte sluta vänta till nästa kapitel! :D

2012-02-07 @ 19:40:45
Postat av: Ellinor

Så bra blogg!

2012-02-07 @ 20:44:36
URL: http://http://iwannafeelyourlove.blogg.se/
Postat av: sandra

wow...fortsätt så ;)

2012-02-07 @ 21:06:27
Postat av: Tilda

Det var kort fast bra! :)

2012-02-07 @ 22:16:45
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: caroline

bra ;)

2012-02-08 @ 15:59:04
Postat av: ebba

Grym novell!!

Har inte lust att kolla in min? :D

Har precis börjat och skulle vara roligt om ni vill läsa!

kram från Ebba- http://onethingnovell.blogg.se

2012-02-09 @ 17:07:52
URL: http://onethingnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback