A london Story - Del 58

Datum: 2012-02-28 , Tid: 22:11:20
Kategori:A London Story
Tidigare:
När jag kom ut till soffan igen var inte killarna där längre. Jag antog att de hade hört vad jag sagt till Sara och gått innan jag hann be dem.
Plötsligt öppnades dörren och Sara kommer inm
"Hej" Sa hon på svenska men jag förstod ändå vad hon sa.
Jag svarade henne inte utan gick fram och kysste henne direkt.
"I'm sorry" Sa hon och drog sina fingrar genom mitt hår.
"Sorry for what?" Frågade jag och kysste hennes kind.
"Before. When I said that to Zayn. I didn't meant it"
"I know babe, and he knows too." Sa jag och gav henne en kram.
_______________________________________________________________________________________________

Saras Perspektiv
Efter att jag och Harry hade spenderat lite tid på hotellet beslutade vi oss för att sticka hem till mig.
"Taxi or bus?" Frågade jag för att veta vilket sätt Harry ville ta sig hem på.
"Taxi" Sa han och vinkade fram en.
Det tog ungefär 10 minuter att köra från stan hem till mig och Harry pratade glatt med chauffören undet hela resan.
.
När vi var framme betalade vi och hoppade ur bilen.
"Have you been here before?" Frågade jag och kom inte ihåg om Harry hade varit hemma hos mig tidigare.
"never babe" Sa han och kramade mig bakifrån samtidigt som han granskade mitt hus från topp till tå.
Vi gick in. Dörren var öppen vilket betyde att någon var hemma.
"Hallå" ropade jag och förde några skor som stod mitt på dörrmattan åt sidan. Harry gick in efter mig och vi hängde av våra jackor under hatthyllan.
Det kändes konstigt att ta hem Harry hit. För att vara ärligt var jag rädd för vad han skulle tycka. Jag menar, jag bor i ett vanligt svenssonhus.
"Hej" ropade mamma från vardagsrummet nere i hallen.
Jag stack fram huvuder runt hörnet till vardagsrummet och såg mamma sitta i soffan med en tidning i hallen.
"Harry är här" Sa jag och jag kände hur Harry stälde sig bakom mig och stack fram huvudet han också.
"Hej" Sa han på svenska och log.
"Oh, hi Harry! Nice to meet you again" Sa mamma och reste sig från soffan och gick och skackade hand med honom.
"Nice to meet you too" Sa han artigt.
"Var är pappa?" Frågade jag när jag tyckte det var nog med artigheter och hälsningar.
"Ja, han är väl där uppe på kontoret antar jag" Sa mamma och tittade sig omkring. "Det är han som spelar musiken" Sa hon sedan och jag lyssnade lite extra och kunde höra svag musik i bakgrunden.
"Let's go and say hi" sa jag och tog Harry i handen.
"Sara, vill ni ha något att fika?" frågade mamma och pekade mot köket.
"Nä, det är lugnt" Sa jag och vi gick upp för trappan och in genom rummet till vänster som var pappas kontor.
"Hej pappa" Sa jag och gick fram och hälsade på honom.
"Hej gumman, är Harry här?" Frågade han och jag skrattade till.
"Nä, du bara ser i syne" Sa jag och pappa himlade med ögonen.
"Hello Harry. How are you?" Frågade han och skakade Harrys hand.
"Good day Sir. I'm very well, thank you" Sa Harry och lät plötsligt som om han var 45 och på besök hos kungaparet.
Pappa såg nästan lite chockad ut efter att Harry hade kallar honom för "Sir" Men jag såg att han njöt av stunden.
"Vi är inne på mitt rum" Sa jag och gick ut från kontoret med Harry i släptåg.
Vi gick in i mitt rum som låg precis mitt emot kontoret ungefär fast på andra sidan av vardagsrummet på ovanvåningen.
Jag ställde mig i dörröppningen in till mitt rum och visade med händerna att Harry var välkommen in.
"Welcome to my crib" Sa jag och stängde dörren bakom mig.
"Cool" Sa han och snurrade långsamt runt ett varm för att analysera och granska varenda hörn och skrymsle i rummet.
"It's a bit messy tho" sa jag och plockade upp lite klädesplagg från golvet och slängde in dem i min garderob.
"I like it" Sa han och kramade mig.
"really?" Frågade jag och la mina händer bakom hans nacke.
Han nickade och lutade sig sedan för att ge mig en utav de bästa kyssarna han någonsin gett mig.
Precis när vi avslutat kyssen knackade det plösligt på dörren. Jag suckade och Harry skrattade till.
"Kom in!" ropade jag och dörren öppnades.
Det var mamma som kom in med en bricka med två tekoppar och några bullar.
"Jag tänkte att ni ville ha fika iallafall" Sa hon och tittade osäkert på mig.
Jag viste att varken mamma eller pappa kände sig jätte bekväma med att prata engelska, därför lät jag dem prata svenska med mig även fast Harry inte skulle förstå och det kunde uppfattas som oratigt.
"emm.. Do you want some tea?" Frågade jag Harry och pekade lite lätt på brickan mamma hade i famen.
"Yeah, sure. Thanks" Sa han och log.
"Tack mamma" Sa jag och tog emot brickan av henne.
Jag stälde mer brickan i sängen och mamma gick ut ur rummet.
"Your mum is sweet" Sa Harry när han satte sig ner.
"haha, just now" Sa jag och satte mig mitt emot. "I mean, she's not bad och anything but she is extra nice now when you're here" fortsatte jag.
Harry nickade och tog en bulle.
"I like her anyway" Sa han och drog av en bullbit.
Jag log och gjorde samma sak.
"You wanna stay here for the night?" Frågade jag sedan för att låta konversationerna flyta på.
"I'd love to" Sa han och tog en klunk utav téet.
Vi satt och fikade ett tag tills min mobil ringde.
"It's Jennifer" Sa harry som hade tagit min mobil eftersom den låg bredvid honom.
"Thanx" Sa jag och svalde bullbiten jag hade i munnen.
"Hey" Sa jag när jag svarade Jennifer.
"Hej, du..?" Frågade hon.
"ja?" Sa jag samtidigt som Harry började plocka undan efter oss.
"Kan jag sova hos dig inatt? Jag vill inte sova hemma och inte på hotellet" sa hon.
Fan tänkte jag. Nu skulle jag behöva välja mellan min bästa vän och min pojkvän. Jag viste att Jennifer behövde mig just nu. Men jag ville så gärna vara med Harry ikväll. Jag saknade att ha honom brevid mig om nätterna.
"erm.. Jag vet inte.. Harry och jag planerade att sova" Sa jag lite försiktigt.
"Amen vafan Sara? Så du väljer att ha sex med honom istället för att vara här för mig när jag behöver dig som mest?" Sa hon.
"Vadå ha sex? Vem fan har sagt det? För det första så ska han bara sova här eftersom att vi inte träffats på ett tag och för det andra så jag och Harry snackade precis om att han skulle sova hos mig inatt? Vad ska jag göra åt saken?" Frågade jag och blev arg över hur Jennifer hade överreagerat.
"Fyfan för dig Sara. Men nu vet jag. Nästa gång kommer inte jag finnas här för dig" Sa hon och la på.
_______________________________________________________________________________________________
Ojoj! Nu är det gräl mellan Sara och Jennifer också. bambambam... Hur ska detta sluta?
Kommentara vad ni tycker! Kommer det lösa sig?
Hoppas ni gilla delen! Puss och kram! / S
Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååh så bra mer !!!!!!

2012-02-29 @ 07:26:43
Postat av: lydia

super bra! :D

besök gärna min novellblogg om 1D! :)

Postat av: Nina

Mermermer!!!

2012-02-29 @ 10:23:35
URL: http://ninakaufmann.se
Postat av: Lydia

MEEER! Så sjukt bra! ;D

2012-02-29 @ 15:45:55
URL: http://lyllies.blogg.se/
Postat av: alex

guuud vad bra!!! skriv meeeer !! <3333333

2012-02-29 @ 21:01:24
URL: http://alexlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback