a London Story - Del 55

Datum: 2012-02-25 , Tid: 14:00:00
Kategori:A London Story
Vi satt ett tag och bara kollade på tv. Jag hörde att jag fick ett sms men orkade inte bry mig. Sara tog min mobil och kollade på skärmen. - Det är från Zayn..sa hon försiktigt
Jag tog den och kollade vad han hade skrivit. ''I'm sorry..'' 
- ''I'm sorry'' är det de enda du kan säga?? skrek jag mot telefonen.
_________________________________________________________________________________________________
Saras perspektiv
På bussen hem från Jennifer senare på kvällen fick jag ett sms från Harry.
"Meet us at the airport around 7 am tomorrow. We're coming to sweden"
Jag blev helt lycklig och varm inom mig av smset, även fast jag förstod att de kom för att Zayn skulle kunna prata med Jennifer.
"Zayn & Jennifer?" smsade jag tillbaka.
"Yes, and I will meet you again! Can't wait!" Skrev han snabbt tillbaka.
"I'll be there" Skrev jag och ringde sedan Jennifer.
Hon svarade inte första gången så jag försökte igen.
"Hej" Svarade hon småtjurigt efter ett antal signaler.
"Hej, jag fick precis ett sms av Harry" sa jag och Jennifer satt bara tyst i luren. "De kommer till Sverige" fortsatte jag då.
"Jaha" Sa hon kallt.
"Jag tror det är Zayn som har övertalat de andra att åka hit."
"Jaha" Sa hon igen.
"Jag ska möta dem på flygplatsen imorgonbitti, ska du hänga med?"
"Nej, jag tänker inte träffa honom" Sa hon och la på luren.
Men jag förstod henne. Hade Harry gjort så med mig hade jag inte viljat träffa honom heller.
.
Nästa dag.
Klockan ringde redan vid sex och jag bokstavligen kröp in i duschen eftersom jag var så trött.
Jag duschade av mig och gick sedan för att välja kläder.
slitna jeans, en vit pösig tröja och en kofta bestämde jag mig slutligen för.
Jag smög ner i köket för att inte väcka de andra men till min förvåning satt mamma redan vid köksbordet och drack kaffe.
"Vad gör du uppe så tidigt?" Frågade hon och tittade upp från tidningen. "Det är ju lördag"
"Harry kommer idag, så jag ska möta killarna på flygplatsen"
"Jasså, vill du att jag kör dig?" Frågade mamma och vek ihop tidningen.
"Gärna. -men varför är du uppe så tidigt?" Frågade jag och tog en tugga utav min macka
"Kunde inte somna om efter att jag vaknat av din klocka" Sa hon och log.
.
Vi satte oss i bilen och efter drygt en halvtimme var vi framme vid flygplatsen. Precis i lagom tid till att killarnas flyg skulle landa.
Jag klev ur bilen och mamma körde iväg igen.
.
Väl inne på flygplatsen står det att killarnas flyg är en kvart försenat så jag går och sätter mig på ett fik och väntar.
Plötsligt känner hur någons armar slingrar sig runt mig bakifrån och jag får en mini hjärtattack och hoppar till. Jag vänder mig om snabbt som attan och ser att det är Harry som står där. Vackrare än någonsin.
Jag slänger mig i hans armar och kramar honom länge.
.
Liam, Louis, Niall och Zayn var också där. Zayn såg ut att skämmas när jag titade på honom efter min lilla utskällning igår.. Jag kramade om alla killarna och när jag kom till Zayn viskade jag i hans öra "You've fucked it up"
Han vågade inte titta mig i ögonen sedan men jag brydde mig inte utan vi gick för att hämta en taxi som kunde köra oss till killarnas hotell.
.
När vi var framme vid hotellet checkade killarna in . Alla hade vars ett rum och vi alla gick in till säg. Jag följde med Harry in till honom.
"So, how do you think this will end?" Frågade jag och slängde mig på sängen.
"I don't know.." Sa han och gick in i badrummet.
"I'm bored" Sa jag och vred på mig.
"Let's do something.." Sa Harry
"mm" mumlade jag och startade tv:n
"Let's go swimming" Sa han och tittade på mig.
"Really? Okay" Sa jag och Harry nickade.
_______________________________________________________________________________________________
Mega kort del.. Förlåt för det men som sagt.. Skolan is all over the place nu. Nästa vecka blir förmodligen bättre då vi har prao och alltså inga läxor :)
J skriver nog en till del idag om jag förstod henne rätt! Se denna delen som en liten klämmdel liksom :)
Puss och kram / S
-
BTW: Var det någon utav våra läsare som också fick biljetter till arena touren? Vilket datum och vilken arena isåfall? :)
Kommentarer
Postat av: Felizia

Super! :D xx

2012-02-25 @ 14:47:25
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Ezz Styles

Gud så bra,jag började läsa denna för typ 3 dar' sen och den e bara för bra!!!!

2012-02-25 @ 16:36:38
URL: http://theonedirectioners.blogg.se/
Postat av: julia

as gryym!

2012-02-25 @ 20:53:23
Postat av: Anonym

Hej! Jag har börjat skriva en novell om Taylor Lautner som jag har döpt till "My life is your love" och det skulle vara underbart roligt om du ville börja läsa den och kommenerta om vad du tycker :) Jag har just skrivit klart det allra första kapitlet och det hittar du på: http://taylorlstory.blogg.se/2012/february/kapitel-1-the-new-city-1.html#comment



Hoppas du kommer följa den kram! :)<3

2012-02-25 @ 21:41:55
Postat av: tilda

skit bra! :D

2012-02-25 @ 22:01:26
URL: http://onednovell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback