A London Story - Del 53

Datum: 2012-02-20 , Tid: 15:46:42
Kategori:A London Story


Saras Perspektiv
Efter att Harry hade pratat lite med polisen och efter att tjejerna hade gått gick vi in i våra sovrum igen.
"This is crazy" Sa jag och slängde mig på sängen.
"This is not ok" Sa han och slängde sig bredvid mig.
"Let's go to bed" Sa jag och började gå mot sovrummet. Harry följde efter och vi tappade ur badkaret på vatten och borstade sedan tänderna.
"I fucking hate this" Sa han och jag hörde ilskan i hans röst.
"Harry, it's okay. It will be allright" Sa jag och kramade honom.
"No! we'll have to move and stuff now. Shit!" Sa han och slängde tandkrämstuben mot väggen.
Jag tänkte att det var bättre att låta honom avreagera sig själv innan jag försökte lugna honom så jag sa inget utan gick bara in i sovrummet och satte mig på min sida utav sängen och smörjde in arm och ben med bodylotion.
När Harry kom ut igen efter ett tag såg han sammanbiten och arg ut fortfarande. Han sa ingenting utan gick direkt till sängen och la sig.
"Do you wanna talk about it?" Frågade jag och la mig bredvid honom.
"There's nothing to talk about really, sorry babe" Sa han och pussade mig på pannan.
"What bothers you most? The pictures or that they know where you live?" Frågade jag.
"I dont know.. Both i guess" Svarade han och la sin arm runt min midja.
"we'll fix this. But let's sleep now" Sa jag och slöt ögonen.
.
Harrys perspektiv
Nästa dag.
Jag vaknade nästa dag och Sara var inte vid min sida längre. Jag antog att hon hade gått ut till de andra för att äta frukost. Jag sträckte på mig och gick ut jag också.
"Morning" Sa jag och kramade om Sara bakifrån som stod och stekte ägg.
"Good morning" Sa hon och lutade sig lite lätt bak mot mig. Jag kysste henne på kinden och gick sedan och satte mig med de andra vid bordet.
"Anything new from yesterday?" Frågade jag killarna och gnuggade mig i ögonen.
"The pictures are up. But I've talked to the management and they said that they would take care of it from now" Sa Louis och Liam suckade bredvid honom.
Jag nickade och kände hur Sara började massera min nacke.
"Do you want some te?" viskade hon i mitt öra.
"Yes thank you" Sa jag och log. Sara stod kvar och masserade mig ett tag.
"We're leaving in about an hour" Sa hon sedan och strök händerna längst mina axlar och överarmar.
"Oh, yeah, right" Sa jag med en rätt besviken ton.
Sara lämnade mig och gick för att fixa téet och jag gick in för att hämta min mobil i rummet.
.
När jag kom ut igen stod frukosten framdukad och alla satt runt bordet för att äta.
Det var en rätt dyster stämning. De ända två som pratade var Sara och Liam som satt och skojade och skrattade åt en massa bilder som de hittat på Liams mobil. Niall läste tidningen, Nea och Louis spelade spel på Ipaden medans jag, Jennifer och Zayn inte sa någonting utav vi satt bara rätt upp och ner och åt våra mackor.
Sara tittade på mig och log. "I love you" Mimande hon till mig. "I love you too" Mimade jag tillbaka.
"So, boys.. are you gonna follow us til the airport or what?" Frågade Nea och tittade på oss.
"Of course we are" sa Niall och sträckte sig efter osten.
"I'll drive" Sa Louis och slog handen i bordet.
"but we can't fit in everyone in one car" Sa Liam och sukade.
"Right" Sa jag och lutade mig bakåt.
"Please, take the limo" Sa Jennifer och tittade menade på Zayn.
"Yeah, let's take the limo" Sa Niall och log stort.
Vi tittade på varandra och Liam rykte på axlarna.
"Why not?" Sa han och tittade på mig och Louis.
"The limo it is" Sa Louis och slog handen i bordet igen.
"Great!" Sa Jennifer och vi alla reste på oss.
"Guys, you take the dishes and we'll go and pack" Sa Jennifer och menade att Sara och resten utav tjejerna skulle packa medans vi tog undan disken.
Vi gjorde som Jennifer sa och efter cirka en halvtimme var tjejerna klara lagom i tid till när vi var klara.
.
Vi satte oss i limon och åkte till flygplatsen. Den dystra stämmningen kom fram igen och ingen sa någonting på hela vägen. Sara satt så nära mig hon kunde och jag hade min arm runt hennes axlar.
"I'll miss you" Viskade jag till henne och hon log.
.
När vi var framme klev vi alla ut ur bilen och vi följde tjejerna in till incheklningen.
"call me when you're home. So i know that you got home safely" Sa jag till henne och gav henne sedan en lång kram.
Hon nickade och kysste mig. Sedan sa hon hejdå till de andra och gav mig en kram igen.
"I love you Harry" Sa hon och tog min hand i hennes.
"I love you too" Sa jag och kysste henne igen. Sedan började hon gå mot inchekningen.
.
Saras Perspektiv
Hemma i sverige.
När jag väl var hemma igen sprang jag upp på mitt rum direkt och ringde Harry. Vi pratade i timmar om allt möjligt och jag saknade redan honom mer än allt annat.
"Babe, I have to go now.." Sa jag och suckade.
"Oh, okey.. Bye, I love you" Sa han
"I love you to. Call me tomorrow"
"I will" Sa han och la sedan på.
Jag gick sedan iväg för att borsta tänderna och göra mig redo för att gå och lägga mig. Jag skulle ju upp till skolan imorgon.
Jag sa godnatt till mamma och pappa och gick sedan och la mig.
.
Nästa dag.
"Sara. Dags att gå upp" Sa mamma när hon kom in i rummet och rullat upp rullgardinerna så att ljuset från den starka solen kom in och jag blev halvt bilnd.
"Du är vaken va?" Frågade hon och ruskade om mig lite lätt.
"Men ja!" Sa jag irriterat och masade mig sedan upp och in i duschen.
Jag duschade länge så att jag vaknade till liv och gick sedan för att ta på mig mina kläder. Sen gick jag ner, tog en macka och drog till skolan.
.
Första lektionen var engelska. Min lärare gick igenom en massa tråkiga powerpoints som jag inte var ett dugg intresserad av så jag startade min skoldator och gick in på twitter istället.
Jag bläddrade runt lite, svarade på några mentions och följde några utan killarnas fans. Jag försökte se bort om allt hat och svarade bara på de snälla tweetsen.
Min timeline var rätt tråkigt men plötsligt såg jag något som frångade mitt intresse:
Jag fattade ingenting. Igår var ju allting bra och hade inte Jennifer pratat med mig om någonting skulle vara fel?
Jag klickade på youtube länken och gick mig en chock.
Det var en video från utanför flygplatsen på när Zayn och en annan tjej, som inte var Jennifer, kysstes.
___________________________________________________________________________________________________
Ojojoj! Zayn står och kysser en annan tjej precis efter att han sagt hej då till Jennifer? What?
Vad tyckte ni? :)
Kommentera gärna med idéer och sånt.. Vi behöver inspiration!
Kram! / S
Kommentarer
Postat av: anneli

fett gryym!

2012-02-20 @ 16:37:53
Postat av: olivia

Jätte bra!! Ni borde typ skriva att allt blir fel nu när zayn var otrogen , då kommer dom till Sverige för att fixa allt ? :) <3

2012-02-20 @ 17:27:45
URL: http://bieberstoory.devote.se
Postat av: Elina

AS BRA! får lite flipp nu när det här on Zayn kommer fram...

Rigtigt bra novell!

KRAM

2012-02-20 @ 18:52:35
URL: http://novelleronedirection.webblogg.se/
Postat av: denise

as bra!

2012-02-20 @ 19:46:38
Postat av: Anonym

As bra :) <3

2012-02-20 @ 19:59:25
Postat av: tilda

Oh no! Skit bra!! :D

2012-02-20 @ 20:14:24
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: Wilma

Älskar denna novelleeeeeeeen!!

2012-02-20 @ 20:36:52
URL: http://wilmaem.blogg.se/
Postat av: stina

kan du inte lägga ut en bild på dej sj och berätta liteo m dej? :)

2012-02-20 @ 20:42:20
Postat av: Hanna :*

skitbra! Hoppas på lite drama i nästa del då :)

2012-02-20 @ 22:13:20
URL: http://fanbyharrystyles.blogg.se/
Postat av: Felizia

SUPERASBRA!:D

2012-02-20 @ 22:14:56
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback