A London Story - Del 38

Datum: 2012-02-02 , Tid: 22:23:35
Kategori:A London Story
Tidigare:
Hon nickade och tog fram ett litet paket som var fint inslagen. Jag suckade lite lätt för att verkligen poängtera att hon inte hade behövt köpa något och tog emot paketet.
Jag öppnade försiktigt paketet och innuti fanns en liten ask. Jag öppnade asken och blev mållös.
"I love it, Sara" Sa jag och sträckte mig över bordet för att kyssa henne.
___________________________________________________________________________________

Sara's Perspektiv.
Ut ur asken tog Harry fram ett armband. Det var svart läder band som han kunde snurra runt handleden flera varv. Längst med bandet stod det ett citat som jag själv valt ut "If I know what love is, it is because of you. I love you"
"I Love you" Sa Harry och satte på sig armbandet.
Vi åt och satt och pratade hur länge som helst och när vi väl bestämde oss för att gå hem igen var det redan mörkt ute.
Vi gick längst den upplysta trotoaren, hand i hand och småpratade lite.
"This is crazy" Sa jag.
"What?" Frågade harry och kysste min kind.
"That it's you and me. For two months ago you were one of my biggest idols, and now am I madly in love with you"
"everything happens for a reason" Sa Harry och vi gick in genom porten upp till lägenheten.
.
"Hello!" Ropade jag när vi kom in och Niall och Nea kom fram till oss.
"Hej" Sa Nea och kramade mig och sedan kramade jag om Niall. Vi träffades så sällan.
"Babe, look" Ropade Harry från vårt sovrum och jag gick dit för att se vad det var han menade.
När jag kom in såg jag en hög med presenter på vår säng. Från Louis, Niall och Nea, Liam, Zayn och Jennifer samt några till som var från fans.
"Var är Zayn och Jennifer?" Frågade jag Nea som stod bredvid mig samtidigt som Harry var som ett litet barn bland alla presenter.
"Hemma en sväng hos Jennifer, hennes mamma fyller ju år" Sa hon.
"Juste" Sa jag och gick ut för att ta ett glas vatten.
.
När jag kom ut i köket såg jag Liam och Louis sitta där med varsin skål fil med flingor och försökte läsa den svenska dagstidningen.
"Hey boys" Sa jag och fyllde ett glas som jag precis tagit ut från skåpet med vatten.
"Hey" Sa dem och jag slog mig ner vid bordet med dem.
"What's up?" Frågade jag och tog en klunk vatten.
"Nothing, just trying to read this" Sa Louis och pekade på en utav artiklarna i tidningen.
Det var en artikel om en undersökning på hur många träd som skulle dö under vintern. Jag skrattade lite för mig själv och sa:
"aha! It's pretty interesting. It's about trees"
Både Louis och Liam tittade på varandra, skakade på huvudet och vände blad.
"Haha! Oh god" Sa jag och drack upp de sista vattnet. "Wanna play some fifa?" Frågade jag kilarna sedan och de båda nickade.
"Sure, just gonna eat up" Sa Liam med munnen full med mat.
"Okay" Svarade jag och försökte härma Liam så gott det gick med att försöka prata som om jag också hade mycket mat i munnen.
Jag gick ut för att sätta igång spelet. Men jag hann inte mer än att ta ut cd-skivan ur fodralet innan ytterdörren öppnades och Jennifer och Zayn kom in. Jag gick för att möta dem och sedan gick vi alla in i vårt sovrum för att Harry skulle öppna presenterna.
Liam och Louis kom också och hela gänget var samlat.
.
"I love you guys" Sa Harry efter att ha öppnat paketen och gav oss alla en stod gruppkram. Jag gick fram och kysste honom och sedan gick jag och Nea in i köket för att laga middag.
_______________________________________________________________________________________________
Kort del, men bättre än inget :)
Imorgon fyller som sagt J, den andra tjejen som skriver på denna novellen, år! Så ett stort GRATTIS till henne! Så att imorgon ska jag och ett par andra vänner fira henne hela dagen, vilket betyder att del 39 tyvärr måste vänta tills på lördag, eller sent fredag natt. Men stay tuned! Nu är det dags för Jennifer och Harrys party samt en hög med drama i de närmsta delarna! Bra va? :)
Kram! / S <3
Kommentarer
Postat av: Hanna :*

älskar drama i noveller! :D

2012-02-02 @ 23:37:09
URL: http://fanbyharrystyles.blogg.se/
Postat av: olivia

Love it !!! Skriv mer !! <333

2012-02-03 @ 07:03:42
URL: http://bieberstoory.devote.se
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen! Hoppas du har/haft en bra dag. Längtar till nästa del

2012-02-03 @ 14:49:52
URL: http://enonedirectionstory.blogg.se/
Postat av: jonna

grattis på födelsedagen! kan man få mer`?

2012-02-03 @ 15:11:17
Postat av: tovalisa

wow! bra! yayy längtar tills dramat! ^^

2012-02-03 @ 15:14:28
Postat av: tovalisa

skit bra ju!

2012-02-03 @ 16:40:47
Postat av: Felizia

GRATTIS! :D

och asbra skrivet!

2012-02-03 @ 17:13:14
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: anna

vi vill ha meeeeeeeeeeeeeeer!

2012-02-03 @ 17:58:07
Postat av: sofie

snälla gör min fredag bra! två inlägg till!? :(

2012-02-03 @ 20:20:53
Postat av: claudia

öängtar tills nästa'

2012-02-03 @ 21:59:16
Postat av: claudia

längtar tills nästa'

2012-02-03 @ 21:59:29
Postat av: ilham

nice!!

2012-02-04 @ 14:17:39
Postat av: Emma

2012-02-04 @ 14:55:50
Postat av: Emma

meer...?

2012-02-04 @ 14:56:40
URL: http://onediirectiionstory.blogg.se/
Postat av: selma

bääst! <3.

2012-02-04 @ 15:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback