A london Story - Del 51

Datum: 2012-02-17 , Tid: 22:26:17
Kategori:A London Story
Tidigare:
Jennifers perspektiv
Killarna körde igenom några låtar till, efter det så gick Harry, Niall och Liam och satte sig i soffan medans Zayn hoppade upp vid DJ bordet och Louis gick av scenen.
- Are you ready for DJ MALIK?? sa rösten igen.
- Yeaaah! I wanna introduce you to my friend. DJ TOMMO come up on staaaage! 
Louis sprang upp och skriket från tjejerna blev ännu högre.
_________________________________________________________________________________________________
Saras Perspektiv.
När konserten var slut och vi alla hade kommit tillbaka till lägenheten och några utav killarnas vänner kom över.
"I just have to take a shower" Sa Harry och började gå in i hans rum och sedan in i badrummet som fanns i hans rum.
Jag slog mig ner i soffan där Liam och några andra killar redan satt och skulle spela fifa.
"You wanna play?" Sa killen som satt bredvid mig och räckre kontrollen mot mig.
Jag tittade förvånat på honom och försökte lista ut vad jag skulle svara. Jag ville ju inte låta för kaxis samtidigt som jag inte ville låta för mesig ifall jag sa ja eller nej.
"She's actually really good" sa Liam och killarna blev förvånade.
"oh, cool.. Let's play" Sa den andra killen och jag bestämde mig för att anta utmaningen.
Vi spelade en match i en kvart ungefär och jag vann med 3-2. Killen jag spelade med, som förövrigt hete Michael, blev sur och ville inte spela mer så jag och Liam bestämde oss för att spela en runda istället.
.
Mitt i matchen kom Harry tillbaka och satte sig bredvid mig. Jag la märke till att han inte varkade så nyduschad. Hans hår var tort och han hade på sig samma kläder som han hade på sig när han gick in för att duscha. Jag bestämde mig dock för att inte kommentera det utan jag lät Harry lägga armen runt mina axlar och jag flyttade mig så närma honom som det gick.
.
Efter någon timme eller två stack killarnas vänner och det var bara jag, Nea, Jennifer, Liam, Louis, Niall, Zayn och Harry kvar.
Vi alla satt och småpratade i soffan och helt plötsligt reser sig Harry och går in i hans rum och säger att han måste gå på toaletten.
Vi alla bestämde oss för att vi skulle gå och lägga oss och jag tog med mig min packning och flyttade in till Harrys rum.
När jag kom in i rummet hörde jag hur det verkade som om Harry höll på att fylla badkaret och jag kunde inte undgå att undra vad det var han höll på med. Men jag orkade inte riktigt bry mig så jag bytade om och kröp ner i sängen så länge.
Jag slöt ögonen i någon minut men fick ganska snart en chock då jag kände kalla vattendroppar mot mitt ansikte.
"Come" Viskade Harry nära mitt öra och kysste min kind.
Hans hår var genomblött och han hade bara kallingarna på sig.
Jag klev upp ur sängen och svepte täcket runt mig eftersom jag bara hade bh och trosor på mig.
"Leave it" viskade Harry och menade på att jag inte behövde ha med täcket så jag släppte de på sängen och Harry ställde sig bakom mig.
Han höll runt min midja och ledde mig fram till badrummet.
.
När vi kom in blev jag helt mållös. Framför oss hade Harry tänt upp hela badrummet med levande ljus och fyllt badkaret med vatten och han hade även spridigt ut rosenblad i vattenet och över golvet. Det var helt underbart.
"Happy valentine's day babe, I love you" Sa han och kramade mig bakifrån.
Jag vände mig om och kysste honom. Han gjorde mig så glad så att tårarna brände bakom ögonlocken och jag viste inte hur jag skulle beskriva min kärlek till honom.
"It's wonderful Harry. I love you" Sa jag och kramade om honom.
"I love you too, come" Sa han och han klev ner i badkaret. Han tog sedan min hand och hjälpte mig att kliva ner också.
"Here" Sa han och sträckte sig efter två glas med champagne och gav mig det andra. "Cheers" Sa han och vi skålade med varandra.
"Cheers to us" Sa jag och drack en liten klunk.
"Can you forgive me for what I've done?" Frågade Harry efter ett tag och kom närmare mig.
Jag stälde ifrån mig mitt glas och kröp in i hans famn så vi satt mitt emot varandra och lutade min panna mot hans.
"I love you so much Sara, and I just can't live with myself if you're mad at me" Sa han och jag la mina händer runt hans nacke. Jag tittade på Harry som såg ut att verkligen mena allvar.
"You're forgiven" Sa jag och gav honom en lång mjuk kyss. "Just promise me that you never do it again".
Han nickade drastiskt och fortsatte att kyssa mig. Han gick ner och kysste min hals och vi båda blev mer och mer upphetsade.
Plötsligt hödes en stor smäll och vi hör hur det är någon eller något som fallerihop på golvet.
"What the fuck?" Frågade Harry och tittade på mig.
Vi båda flyger upp ur badkaret och sliter åt oss två handukar för att springa ut och se vad det är som hänt.
_______________________________________________________________________________________________
Snälla förlåt för den dåliga uppdateringen, den dåliga delen och för att det inte blev något ut Harrys perspektiv denna gången. Lovar att nästa inte kommer vara såhär kass!
Men vad tycker ni? Sara och Harry är tillsammans igen iallfall! Bra va?? :D
btw: Måste bara fråga, vad tycker ni om delar som denhär där det är lite mer.. "sex" eller vad vi ska kalla det? Vill ni att vi skriver om sex eller vill ni att det ska vara en novell utan sex? Ni bestämmer! Vi vill ju inte skriva om saker ni inte tycker om att läsa! :)
Stor Kram och förlåt igen! / S <3
Kommentarer
Postat av: Tilda

Det är lugnt! men åååh... wtf har hänt! :o

2012-02-17 @ 22:52:32
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: Annie

aw vad gullig Harry är!

OH SHIT MY GAD, VEM FÖLL IHOP PÅ GOLVET?! O.O

2012-02-17 @ 22:55:20
Postat av: Hanna :*

denna novellen är perfekt, skriv som ni gjort hela tiden. Alltså med lite bara (a) grym del, mer! :D

2012-02-17 @ 23:56:02
URL: http://fanbyharrystyles.blogg.se/
Postat av: Felizia

Fortsätt bara som ni gör! :D

Asbra och btw VEM RAMLADE!?!?!

2012-02-18 @ 00:44:35
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fortsätt som ni gör, det är SKIT bra, men vafan hände???!!!

2012-02-18 @ 10:10:34
URL: http://enonedirectionstory.blogg.se/
Postat av: olivia

Jätte bra !! Snälla skriv bara lite oftare ?! <333 (och sexscen skulle kanske inte skada ?)

;)

2012-02-18 @ 10:20:23
URL: http://bieberstoory.devote.se
Postat av: Tova<3

Jag har inget i mot att ni skriver om sex :D <3

2012-02-18 @ 10:20:30
Postat av: Anonym

Åååh! Skriv meeer :D

2012-02-18 @ 11:14:10
Postat av: Felicia

Asså denna var visst bra ju!! Spelar ju ingen roll att den va "kortare" det var en grym del iaf x)

Jag har inte heller ngt emot om nu skriver om sex (sålänge ni blandar det med annat x))



Vad hände, vem ramlade?? En tjuv?? x)

2012-02-18 @ 12:22:44
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se
Postat av: lisa

tväär bra, omaajgaad <3 :D



det gör ju välal ingt om sex scen kommer? :)

2012-02-18 @ 13:20:29
Postat av: Frida L

Det kan ni göra, men inte föör mycket detaljer ;)

2012-02-18 @ 15:50:39
URL: http://fridayfriday.blogg.se/
Postat av: Louise

men shit OH MY GAD vem föll ihop?!



nä asså så som ni har skrivit om det nu är alldeles ok för mig;)

2012-02-18 @ 16:20:54
URL: http://minstahansson.bloggplatsen.se
Postat av: Elina

Denna äger! Fortsätt skriv!

( jag har precis börjat skriva en novell jag med! )



KRAM

2012-02-18 @ 16:32:21
URL: http://novelleronedirection.webblogg.se/
Postat av: jasmina

kan det inte va så att sara/jennifer e ute ensam och i mörkret o det ösregnar men blir förföljda av tre killa som e fulla. o att dem försöker att våldta elr kidnappa henne mmen på ngt sätt så kommer harry/zayn o räddar henne? :D



och en sex scen gör väl ingt ;)

2012-02-18 @ 17:51:48
Postat av: Wilma

Ni är sjuuukt bra på att skriva! Jag tror ingen skulle ha något emot ett sex-kapitel, hahahaha

2012-02-18 @ 18:52:05
URL: http://wilmaem.blogg.se/
Postat av: isabelle

håller med kommentaren ocanför mej ;) HAHA har märkt att den personnen har kommenterat det här jätte länge :)



och en sex scen kan väl inte skada? :)

2012-02-18 @ 19:03:39
Postat av: sahel

sex scen? vrf inte? :)



håller också med jasmina :)<3 thehehehhehehe

2012-02-18 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback