A London Story - Del 49

Datum: 2012-02-14 , Tid: 22:55:16
Kategori:A London Story
Tidigare:
Jennifers perspektiv.
Det värsta jag vet är när folk gråter, speciellt Jennifer.
Jag gav henne en kyss för att hon skulle må lite bättre iallafall.
- Tomorrow will be a day you'll never forget. A good one.
- I hope so.
- Goodnight beautiful. I love you. sa jag och gav henne ännu en kyss.
- Goodnight, Zayn. Love you too..
_________________________________________________________________________________________________
Harrys Perspektiv.
Jag vaknade av att Sara rörde på sig lite. Hon sträckte på sig och tittade på mig.
Det var helt tyst och mörkt i lägenheten. Det ända man kunde höra var svaga snarkningar från Niall och Neas rum.
Jag satte mig upp och log mot Sara.
"Oh god" Sa hon och slet inte blicken ifrån mig.
"What?" Frågade jag och av Saras blick kunde jag inte undgå att bli orolig.
"Nothing, I just.. No nothing" Sa hon och log. Hon började samla ihop lite kuddar och det verkade som om hon skulle lämna soffan vi satt i.
"What are you doing?" Frågade jag och hon tittade förvånat på mig.
"I'm going to bed. It's late" Sa hon och kastade en snabb blick på klockan. Den var halv 3 på natten.
"We can sleep here?" Frågade jag och sträckte mig efter henne. Jag fick tag i hennes midja och drog henne mot mig.
"Haha, Harry, stop" viskade hon och försökte sparka mig lite löst.
"No, you're mine now" Sa jag och Sara tystnade.  Hon låg tyst i min famn ett litet tag innan hon vände sig om och la sig nära mig. Hennes ansikte var inte mer än några centimeter ifrån mitt.
"I miss you" Sa hon och tittade allvarligt in i mina ögon.
"I miss you to" Sa jag och försökte vara lika allvarlig, även fast jag egentligen ville kasta mig på henne.
"You wanna try again?" Frågade hon utan att röra en min.
Vad menade hon? Ville hon att vi skulle bli tillsammans igen?
"If "Try again" means be together again, then yes" Sa jag och Sara sken upp som en sol.
Hon nickade och la sina händer runt sidan av mitt huvud och kysste mig. Länge.
Vi avslutade kyssen och vi var tysta ett tag och bara tittade in i varandras ögon.
"So, lets start over" Sa hon och satte sig upp och sträckte på ryggen.
Jag fattade inte vad hon gjorde men jag satte mig också upp.
"Hi, I'm Sara" Sa hon och sträckte fram sin hand mot mig.
Jag skrattade till.
"Hi, I'm Harry" Sa jag. "Wanna have sex?" sa jag sedan och blinkade med ena ögat.
"Hahah! HARRY! you can't say that" Sa Sara och slog mig lätt på armen. "You're such a perv" Sa hon sedan.
"Learn to live with it" Sa jag och drog Sara över mig och höll henne i ett fast grepp. Jag kysste henne och vände sedan på oss så att jag låg över henne.
Jag fortsatte att kyssa henne och vi blev allt mer intima.
Plötsligt, när jag precis skulle ta av henne tröjan stannade hon till.
.
Saras Perspektiv.
Jag var inte redo. Vi hade precis blivit tillsammans igen efter en paus och sex var verkligen inte det första jag tänkte på.
"Harry, I can't" Sa jag precis efter att Harry hade tagit tag om min tröjkant och försökt få av mig den.
"Babe, it's okey" Sa Harry som verkade ganska uppspelt och fortsatte med att försöka få av mig tröjan.
Jag kände mig inklämn och liten. Harry satt över mig och jag kunde nästan inte röra mig alls.
"Harry, no" Sa jag bestämt och han slutade.
Han klev av mig och la sig bredvid mig istället.
"I won't hurt you" Sa han och tog min hand i hans.
"Babe, I know. But I just don't feel ready" Sa jag och vände mig mot honom.
"It's okey.. Our time will come" Sa han och tittade upp på taket.
"I don't want to rush" Sa jag och Harry nickade.
Vi var tysta ett tag och bara kände varandras närhet.
Jag kom plötsligt på att det var alla hjärtans dag nu eftersom att klockan var över tolv och kände mig tvungen att dela med mig det till Harry. Även fast han förmodligen redan viste det.
"Oh my god, It's Valentine's Day today" halvskrek jag för att inte väcka de andra och Harry tittade på mig.
Han skrattade till och kramade om mig.
"Do you wanna be my valentine Sara?" Frågade han och sträckte sig fram för att kyssa mig.
________________________________________________________________________________________________
Så. En superduper kort del men har så mycket i hjärnan just nu så det fick bli så.
Harry och Sara är tillbaka tillsammans och för första gången blev det lite intimt mellan dem. Vad tycker ni om det? Kommentera!
Puss och kram! / Sara
Kommentarer
Postat av: Anonym

skiiiiiiiit bra!!!!!!!!!!!!!! :D

2012-02-14 @ 23:19:26
Postat av: Hanna :*

grym del! MER! :D

2012-02-15 @ 00:54:40
URL: http://fanbyharrystyles.blogg.se/
Postat av: olivia

Skit bra !! Skriv mer snälla !! <333

2012-02-15 @ 07:35:59
URL: http://bieberstoory.devote.se
Postat av: Tilda

Åhhhh så bra!!!! :DDDDD <333

2012-02-15 @ 08:32:35
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: elsa

Omg, såå sjukt bra ÄLLSKART! så sjuukt bra !

2012-02-15 @ 15:56:18
Postat av: ilham

jätte bra, du e verkligen bra på att skriva sånt! ^^



går alltid in på din blogg och ser om du har lagt up en ny del ...j! alltså menar jag EXAKT varje dag!

2012-02-15 @ 16:17:17
Postat av: Felizia

Så himla awesome!:D

2012-02-15 @ 17:16:24
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: elsa

AS bra!!, kan du inte skriva en till del idag? ;) snälla!!

2012-02-15 @ 17:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback