A London Story - Del 47

Datum: 2012-02-12 , Tid: 21:27:23
Kategori:A London Story
Tidigare:
Jennifers perspektiv:
När vi 1,5 timme senare landade så stod där 5 bekanta ansikten och väntade på oss.
Jag sprang mot Zayn och han fångade mig i en snurr-kram.
- I've missed you. sa han sedan och kysste mig.
- Me too. sa jag och tog hans hand.
Alla kramade om alla och sedan gick vi ut i deras bil..eller ska jag säga limousine?
- Wow guys..you bought a limousine?? frågade Nea chockat
- Noo..we just rented it for today and tomorrow! sa Niall
- Coool! sa Sara när vi hade hoppat in.
- I have always dreamt about riding in a limo! sa jag 
- Well..I'm here to make your dreams come true. sa Zayn
- Hehe.. I'm afraid I have so many dreams I can't count them.
- We haven't talked about that..our dreams? sa Zayn
- No..
- So tell me then?
- Not now..maybe later. Right now, I just wanna enjoy this! sa jag och hoppade bort mot champagnen.
_____________________________________________________________________________________________
Saras Perspektiv.
På Flygplatsen.
Jag var nervös. Det gick inte att undvika. Hur skulle Harry reagera när jag kom? Senast vi skilldes åt stod vi båda i tårar.
"Sara? Sara?" Hör jag plötsligt Nea säga och vifta med handen framför mig.
"Va?" Sa jag och skakade på huvudet lite lätt. "Gud, jag tänkte förmycket" Sa jag och vi alla började skratta.
Vi chekade in vårt bagage och gick sedan för att ta oss en fika.
"Alltså, jag är jätteavundsjuk på er två" Sa jag och både Jennifer och Nea tittade frågande på mig.
"Varför?" Frågade Nea och nog en klunk av sin varma chocklad.
"Det är alla hjärtans dag snart.. Ni två har någon att fira med, medan jag inte har någon" Sa jag lite ledsamt.
"Det ordnar sig Sara, och om inte, så har du ju Liam och Louis att fira med, ja Harry också för den delen." Sa Nea och klappade mig lite lätt på axlen. "Annars kan du säkert få vara med mig och Niall" Fortsatte hon sedan på skoj och vi började skratta igen.
.
Det blev dags att dra oss mot flyget och vi letade upp vilka säten vi skulle sitta på.
När flyget väl startade somnade Jennifer nästan direkt medan både jag och Nea var pigga och glada.
"Hur kommer det bli med Harry nudå?" Frågade Nea efter ett tag.
"Jag vet inte.. Är jättenervös över hur kan kommer vara och hur han kommer beté sig" Sa jag och Nea fnös till.
"Jag tror inte det kommer vara några problem. Ni blev ju vänner igen innan. Och om jag ska vara ärlig, så tror jag senhårt på att ni kommer bli tillsammans snart igen. För du har fortfarande känslor för honom va?"
"Ja. Jag är kär i honom. Men vem vet, det har gått några veckor. Han kanske har träffat någon annan." Sa jag och suckade.
"Ska jag berätta en hemlis? Jag lovade egentligen Niall att inte berätta den för någon. Men om du lovar att det stannar mellan oss?" Frågade Nea och jag blev plötsligt väldigt nyfiken.
"Jag lovar" Sa jag förväntansfullt och nickade.
"Jag pratade med Niall i skype för några dagar sedan. Han sa att alla var jätteglada över att vi kommer och att framförallt Harry såg fram emot att få fixa allt mellan han och dig" Sa Nea och log.
Jag tvivlade på om det Niall hade sagt till Nea var sant. Men jag log ändå som svar.
.
Resten utav reasan gick rätt snabbt och när det var tio minuter kvar i luften och vi skulle spänna fast bältena var vi tvunga att ruska om Jennifer ordentligt så hon skulle vakna.
"aah! Jag är vaken! Chilla!" Sa hon surt och jag och Nea tittade på varandra förskräkt.
"Okej" Sa vi lungt och packade ihop våra tidningar, hörlurar, mobiler och allt vad vi hade roat oss med under flygturen.
.
Vi klev av planet och sträckte på oss. Jag kände hur jag behövde pudra näsan så jag sa till Jennifer och Nea att gå och hämta bagaget medan jag gick på toa.
.
"Hi Sara" Sa en tjej som stod bredvid mig inne på toan samtidigt som jag tvättade händerna.
Jag blev förvånad över att hon viste vem jag var men svarade ändå snällt.
"Hi" Sa jag och log medan jag försökte se lite frågande ut så att tjejen kanske skulle förstå att jag inte viste hur hon kunde veta mitt namn.
"Are you going to meet the boys?" Frågade hon och bitarna började sakta falla på plats för mig.
"The boys in One Direction?" Frågade jag och tjejen nickade ivrigt.
"Ehh, yeah. Do you know who I am?" Frågade jag henne.
Hon nickade igen. "You're Harrys girlfriend" sa hon sedan.
"oh" Sa jag och log..
"Can you tell them I love them?" Frågade hon och började torka händerna på lite papper.
"Of course I'll" Sa jag och tog min väska.
"Thanks" Sa hon. "Tell tham that my name is Nicki". Sedan gick hon ut igen och jag gjorde detsamma.
.
"Äntligen" Sa jennifer när jag var tillbaka och både Jennifer och Nea satt på varsin väska och väntade.
"Jag träffade ett av killarnas fans" Sa jag som ursäkt.
"Gjorde du?" Frågade Jennifer och verkade helt chokad.
"Ja.. Nicki hete hon" sa jag och tog min väska. "Men kom nu"
Vi gick ut från bagage utlämningen och efter att vi gått i en rätt lång korridor ser vi killarna stå en bit framför oss.
Jennifer och Nea springer emot Zayn och Niall medan jag känner mig rätt forever alone och ser till att Nea och Jennifers väskor kommer med.
Alla var där. Niall, Liam, Louis, Zayn och Harry. Liam kom emot mig och gav mig en stor kram iföljd av Louis.
Jag tittade på Harry som log mot mig. Gud så snygg han var. Jag hade inte pratat med honom på flera veckor och såfort hans blick mötte min kändes det som om mina ben skulle vika sig och jag skulle svimma så kär jag var i honom.
"Hi" Sa han och öppnade sin famn. Jag släppte allt. Neas, Jennifers och mina väckor bara föll mot golvet och allting omkring mig stannade upp.
Jag tittade på Harry och hans blå-gröna ögon slukade mig. Jag kunde inte tänka längre så jag flög in i hans famn och gav honom en lång kram.
Jag tittade sedan upp på honom och han tittade ner på mig. Han var trotsallt lite längre än mig.
Jag ställde mig lätt på tå och la mina händer runt hans nacke. Han höll mig hårt runt min midja och tryckte mig tätt mot han. Han böjde sig lätt framåt och våra läppar möttes i en så nära som perfekt kyss.
_____________________________________________________________________________________________
Sara och Harry igen? Eller? Kommer Sara bara att förlåta Harry så efter allt han gjort? Betyder Kyssen att de är tillsammans igen?
Vad tror ni? :)
Kommentera!
.
Är jätteglad över att ni gillar novellen så mycket som ni gör och det är jättekul att se att statistiken hela tiden ökar och ökar!
Dock måste jag meddela att veckan som kommer (v.7) har jag (S) tre prov som jag verkligen måste göra bra ifrån mig på. Därför kommer kanske uppdateringen bli lite sämre än tidigare. Tyvärr.. :( Hoppas ni överlever!
Kram! / S <3
Kommentarer
Postat av: Annie

YES EN KYSS VA DET SOM BEHÖVDES! BAM OCH ALLT FÖLL PÅ PLATS!



Grymt bra kapitel, btw. :)

2012-02-12 @ 21:57:29
Postat av: Tilda

SUPER! jag tror inte att sara kommer låta Harry få henne så lätt ;) lite med prata mellan dem tycker jag :D

2012-02-12 @ 22:05:23
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: sofijahh

super duper mega bra ;)

2012-02-12 @ 22:12:53
Postat av: Felizia

YEEEEEEEEEES!!!!! :D

Helt f*cking awesome!:D

2012-02-12 @ 22:54:14
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Tova<3

Omg!!!! Längtar till nästa kap!!!!! :DDDDD

2012-02-13 @ 07:56:12
Postat av: olivia

Jätte bra !!fortsätt skriva !! Och pls gör så dom blir tsm igen :3 <33

2012-02-13 @ 10:51:42
URL: http://bieberstoory.devote.se
Postat av: sanna

fortsätt så! ni e jätte bra på sånt! :D

2012-02-13 @ 14:58:04
Postat av: kelly

inte dålig :)

2012-02-13 @ 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback