ett litet meddelande

Datum: 2012-02-25 , Tid: 02:19:58
Kategori:Övrigt
förlåtförlåt för att vi är så sämst på att uppdatera nu. men vi är jätteupptagna med att jobba på en superjobbig uppsats i Geografi, hoppas ni förstår! för skolan går ju före allt annat, och denna terminen är den viktigaste för oss eftersom vi ska till gymnasiet sen. Nästa vecka ska jag (J) bo hos min syster så jag kommer inte kunna uppdatera så jättebra där, men ska försöka få tag på dator och skriva! :)

Vad vill ni att vi ska lägga ut här när vi inte har tid att skriva delar? :) KOMMENTERA!♥
/J

Kommentarer
Postat av: Lydia

först vill jag bara säga att ni är himla bra på att skriva! Älskar den här novellen! Min kompis visade mig den här bloggen, och samma kväll, satt jag och läste i 4 timmar från början till slut, eftersom att jag inte kunde sluta! Jag får en helt annan bild av bandet, t.ex det där med att vissa mordhotar deras flickvänner som det ryktas att de har osv, känns himla bra att läsa allt detta för jag iaf känner att jag på något sätt lär mig någonting! Förstår att ni har mycket med skolan nu, och som sagt går det ju före allt annat. Skulle vara kul om ni kunde lägga upp lite mer nyheter om dem när ni inte kan skriva en "del". ÄLSKAR den här storyn och allt, så sluta bara inte att skriva! Haha Kram! :)

2012-02-25 @ 11:02:51
URL: http://lyllies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback