A london Story - Del 59

Datum: 2012-02-29 , Tid: 20:34:08
Kategori:A London Story
"Vadå ha sex? Vem fan har sagt det? För det första så ska han bara sova här eftersom att vi inte träffats på ett tag och för det andra så jag och Harry snackade precis om att han skulle sova hos mig inatt? Vad ska jag göra åt saken?" Frågade jag och blev arg över hur Jennifer hade överreagerat.
"Fyfan för dig Sara. Men nu vet jag. Nästa gång kommer inte jag finnas här för dig" Sa hon och la på.
_______________________________________________________________________________________________
 Jennifer's perspektiv:

När jag hade klickat av samtalet så slängde jag min mobil mot väggen så att den föll i marken. Jag gick och tog upp den.
- Tack och lov! sa jag när jag såg att den fortfarande var hel. - Något som funkar i mitt liv iallafall. sa jag argt.
Jag bestämde mig för att gå ut och gå, och rensa tankarna. Jag tog på mig ytterkläder, sa hejdå till mamma och gick ut, musiken på - världen av. Bara jag och mina egna tankar.
Jag hade gått ett tag så knackade någon mig på axeln. Jag vände mig om och där stod Niall.
- Hey, what are you doing here? sa jag och drog ut hörlurarna.
- I just wanted to see that you were alright! sa Niall och kramade mig.
- No I'm not, but don't worry, I'm not gonna kill myself or something like that.. sa jag och Niall pustade ut. - Even if I want to right now.. fortsatte jag sedan.
- NOOOO! you're not that stupid to do that.
- I know, but everything is fucked up.
- we will figure something out, sweetie. sa Niall
Jag bara skakade på huvudet och helt plötsligt strömmade tårarna ner för mina kinder.
- Come here. sa Niall och jag gick in i hans famn. - Don't cry. sa Niall och kramade om mig hårt.
Jag vet inte hur, men Niall får mig alltid att känna mig mycket bättre, genom att bara krama mig och utan att säga ett ord. Han är en av de närmaste vännerna jag har och jag är så glad över det.
- What am I gonna do about Sara?
- I don't know..call her?
- No..I want here to call first. It's her fault, she choosed her boyfriend over me when I actually needed her the most. Even if I love Harry too, he is one of my best friends, but she could have said ''You can come over too'', but no.
- I know..kinda stupid..do you want to talk to Zayn then?
- No..
- Jennifer,you have too! he has to explain.
- FINE! sa jag och suckade.
- Let's go. sa Niall och tog mig under armen och vi gick mot bilen.
Efter 10 minuter var vi framme på hotellet.
- Come with me Niall..sa jag.
- But...
Mer hann Niall inte säga innan jag drog in honom i rummet där Zayn satt i sängen med sin blackberry. Han kollade upp på mig och log, men drog ner leendet när han såg att jag inte alls log.
- If you got something to explain, you have to say it in front of Niall too, got a problem with that? sa jag argt.
- No..I guess not. sa Zayn och klappade på sängen.
Jag satte mig i sängen och Niall satte sig i soffan.
- Look, everything I said was the truth.
- Yeah, I believe that, but then you got a text from her!?
- yes...but she wrote..sa Zayn och letade efter smset.
- I saw what she wrote...''I miss you''.
- Yeah..sa Zayn.
- yeah??? she said that before too, but now she wrote it on text. Which probably means that she is missing you.
- Maybe, but why should I care? It's not like I miss her or anything like that. I still think she is stupid okay?
- Maybe you do, or maybe you're lying.
- I woulnd't lie to you, ever! sa Zayn och satte sig ett steg närmre mig.
Han la försiktigt sin hand på min men jag drog bort den.
- do you swear that she means NOTHING to you?
- I swear on my life. - In fact...sa Zayn och tog upp sin mobil.
- What?? sa jag och blev irriterad över att han helt plötsligt tog upp mobilen.
- GO check my twitter.
Jag tog upp min mobil och gjorde som han sa.
''To all of you that wonder, I'm not dating my ex, she's OUT OF MY LIFE and Jennifer is my...''
- What am I??
- It's more under..
Jag skrollade ner.
''life, my love, my everything. my ex kissed me right when the papz were there, so she kissed me..''
''..cause she knew that they were there, I'm not gonna hate on her, but she is disrespectful and jealous of Jennifer..''
''...sorry for the missunderstanding Lots of love to ya'll!xx''.
-Wow..sa jag efter jag hade läst alla tweets.
- Wow what?..
- I believe you..but don't ever hurt me again..
- No I won't..
- I can't believe you..
- don't you trust me anymore?
- I don't know..but I'm willing to change that, if we start over...and maybe we can try again.. sa jag och kollade ner.
-As a couple? frågade Zayn
-Yes..
- Oh Jennifer..I'm so sorry for everything, I would give my life away for you.
- We will see how it goes, and maybe we can try again...I still love you, you know, okay? You've been a huge part of my life for a couple of months now.
- The same. and you know what? I can see myself with you many years from now, married and with kids.







blev inte alls långt med tanke på det här som har hänt med Zayn, känns helt ärligt inte så kul att skriva då, men tror ni att Jennifer och Zayn kommer lösa det?


Alla tankar till Zayn och hans familj!♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte bra!!!!!!!!

2012-02-29 @ 21:15:15
Postat av: elsa

vad har hänt???? har ingen koll alls. svara jättegärna i ett inlägg eller en kommentar i min blogg! kram

2012-02-29 @ 21:17:35
URL: http://naplaya.blogg.se/
Postat av: tilda

Skiitbra!! :D

2012-02-29 @ 21:38:49
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: Nina

Grymt kapitel!



Mm, alla tankar till Zayn! :'( <3

2012-02-29 @ 22:54:05
URL: http://ninakaufmann.se
Postat av: Tess

Alla tankar till zayn och hans familj, men ja har läst igenom allt du har skrivit hela dagen idag, snällllllllla skriv mer!

2012-03-04 @ 19:56:39
Postat av: Tess

Alla tankar till zayn och hans familj, men ja har läst igenom allt du har skrivit hela dagen idag, snällllllllla skriv mer!

2012-03-04 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback