a London Story - Del 56

Datum: 2012-02-26 , Tid: 13:21:47
Kategori:A London Story
"Let's do something.." Sa Harry
"mm" mumlade jag och startade tv:n
"Let's go swimming" Sa han och tittade på mig.
"Really? Okay" Sa jag och Harry nickade.



Jennifer's perspektiv:

Jag vaknade upp av ett sms från Sara.
'' Jag är på hotellet med dem nu..vill du hänga med och simma?:)xx''
''Nej.'' skrev jag tillbaka
''JO, snälla! Zayn kommer vara där, men du behöver inte gå eller prata med honom, vi andra är ju där!''
''OKejdå.'' sa jag och suckade när jag hade skickat iväg det.
Vi bestämde tid och jag gick och bytade om till bikini och tog kläder över, sedan åkte jag buss till badhuset. Väl framme så ser jag Zayn stå innanför dörren, jag tänkte precis vända mig om när det kom fram en paparazzi.
- VAD vill du??? skrek jag
- Vad har hänt med dig och Zayn? Är ni tillsammans igen? Vad ska ni göra idag?
- Om vi är på ett badhus, vad tror du då? sa jag spydigt
Jag gick med arga steg mot ingången och Zayn stannade mig. Jag skakade på huvudet och sprang in i tjejernas omklädningsrum.
Jag försökte hålla tillbaka tårarna som så ivrigt ville strömma ut. Tillsist gav jag upp och satte mig på bänken med huvudet ner och lät tårarna rinna. Jag kände en arm runt om mig och hoppades på att det skulle vara Sara. Jag kollade upp och där satt Zayn, jag reste mig upp.
- What do you want?? Don't touch me! skrek jag
Zayn tittade chockat på mig med tårar i ögonen.
- Jennifer, can we talk about it?
- No, there is nothing to talk about. The thing we had is OVER. Have a nice life with that bitch. skrek jag.
- That ''thing''? What we have is not a thing, Jennifer! sa Zayn och nu började han också gråta.
- I don't care anymore, you are free now, do what you want with your life. It's oveeeer, got it!? skrek jag ännu en gång och drog i sönder halsbandet han gav mig, och slängde det på golvet.
Jag sprang ut till bassängerna och hoppade i för att inte visa att jag grät.
Sara och Harry kom simmandes mot mig.
- It's gonna be alright Jennifer. sa Harry och kramade mig.
- No, I just broke up with him. sa jag och orden chockade Sara och Harry.
- What? Oh noo! I'm sorry!
Jag ville inte börja gråta igen så jag simmade mot Niall för att han såg så ensam ut.
- Hey Niall, nice to see you again! sa jag och kramade honom.
- You too! How are you?
- Bad.
Niall nickade och vände sitt huvud mot dörren där Zayn kom in, han tittade rakt i mina ögon och jag kunde se att han hade gråtit massor.

Under dem 2 timmarna vi var där så var jag och Zayn i två olika bassänger, allt för att slippa honom just nu.
Jag och Sara gick och bytade om i tystnad och sedan gick vi mot bilarna.
- vem ska jag åka med? sa jag när jag såg att där bara fanns två bilar. 
- You can go with Zayn, maybe? You guys need to talk. sa Liam och kollade på mig.
- Are you kidding me? The photo perfectly describe what happend, I don't need an excuse. sa jag surt
- Jennifer, det kan vara bra att låta han förklara..sa Sara försiktigt
Jag suckade även om jag visste att hon hade rätt, hoppade in i bilen med Zayn och han körde iväg.
- So...can we talk about it at the hotel instead? frågade Zayn
- Why not here? sa jag kaxigt
- Because..I want to look at you when I talk to you, you know.
- Oh...how ROMANTIC. sa jag ironiskt och skakade på huvudet.
Vi satt i tystnad hela vägen till deras hotell och när vi kom fram så tog jag hissen för att slippa ännu en pinsam tystnad i trappan.
Jag gick in på rummet där Sara och resten satt.
- Han sitter i andra rummet. sa Sara och pekade åt höger. 
Jag gick ut i korridoren och in till rummet till höger.
- So, what do you want? why do you have to explain yourself when I saw the photo?
- the photo isn't what it seem. 
- Really? Then why did you kiss that whore? sa jag argt
- oh..she is..my ex..
- SAY WHAT?? Okay, why did you kiss your ex? that's disgusting.
- She kissed me..
- So? it's still a kiss..
- I know, and you don't know how much I regret it. She just came up to me and said that she missed me, and then she just kissed me and I wasn't prepared. She said that she didn't know there was paparazzis, but I saw her in a little interview the next day were she said ''I knew that there was paparazzis, that's why I kissed him!''. So she didn't missed me, she just wanted to mess up my life..with you. sa Zayn och tog ett djupt andetag.
- Were you dissapointed that she didn't miss you? 
- No I don't care about her, she is a stupid girl..can't believe I even dated her..
- Me neither..
- Look, Jennifer..I'm sorry, I mean it. She means NOTHING to me. I wish I could make it all go away, but the papz were there and it immediately became this huge thing..
- I don't care if you didn't mean it, you didn't pushed her away or anything. 
- I did, but the paparazzis got the photo exactly when she kissed me, and they always take the worst photos to come up with the ''best'' stories. You know how it is. This is a part of being a celebrity.
-I'm not a celebrity, and don't try to put this on me! I didn't choosed this life to be hunted by paparazzis, I choosed it because it meant that I got to be with you, and that was all I wanted.
- Wanted?..
- Yeah Zayn. I broke up with you, remember?
- Please, don't throw away what we have. 
- I don't have to, you did. sa jag och började gråta. 
Han försökte krama mig men jag slet mig loss och puttade väck honom och fall mot golvet, jag brydde mig inte om att jag låg på golvet och storgrät, just i det ögonblicket kände jag att jag inte ville leva mer.
Jag kände ett par armar runt om min midja som drog upp mig mot soffan igen. Han la mitt huvud i hans knä och jag försökte inte ens göra motstånd. 

Zayn's perspektiv:

Jag hatar detta. Detta är den värsta dagen i mitt liv. Jennifer gjorde slut med mig och nu ligger hon i mitt knä och gråter för allt jag har gjort mot henne. Jag sårade verkligen henne, men jag menade inte det! Jag hatar mitt ex och hon försökte bara förstöra allt mellan mig och Jennifer för att hon är avundsjuk. Grattis, hon lyckades förstöra allt! Jennifer ville inte ens kolla på mig, så sårad är hon. Jag drog undan håret som låg i hennes ansikte och torkade bort tårarna, hon slog bort min arm och jag fick syn på hennes handled..
- Oh no..what have you done? sa jag och tog tag i hennes arm.
- Don't touch me, Zayn! sa hon och drog tillbaka sin arm.
- Please..don't hurt yourself.
- Don't you get it? It's your fault.
- I know..I'm sorry.
Hon kollade på mig med sina blanka ögon.
- I..just, I thought our relationship meant something to you, that I meant something.
- you did..you still do, you're the best girl ever, I didn't mean to hurt you, I could kill myself for doing that, but I wont..cause I can't live without you, not even when I'm dead..Why don't you get it? I'm nothing without you, Jennifer. I love you until death do us apart..

Jennifer's perspektiv:
Jag ville tro på hans ord, för innerst inne visste jag att han verkligen menade det. Jag älskar fortfarande honom men jag kan inte förlåta honom så lätt. Det går bara inte.
Jag lutade mig mot hans axel.
- Maybe I will forgive you someday..but you have to prove to me that you are sorry..
- Okay I will do anything to have you back. sa han och kysste mig i pannan.


Såja, blev en del idag ändå! :D vad tyckte ni? vad kommer hända mellan Jennifer och Zayn?
/J
Kommentarer
Postat av: Sofia

Mina tårar rann seriöst ni är skit grymma!!!!

2012-02-26 @ 14:34:49
Postat av: alexandra (novellbloggare)

bästaaa!

2012-02-26 @ 15:12:07
URL: http://closetoyou.webblogg.se/
Postat av: tilda

Jag håller med Sofia. Jag grät när jag läste detta!!

2012-02-26 @ 17:00:42
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: Hanna :*

asbra! Älskar dramat! :)

2012-02-26 @ 19:41:41
URL: http://fanbyharrystyles.blogg.se/
Postat av: sandra

omg!! ASSS BRA!

2012-02-26 @ 20:28:18
Postat av: Elina

du ääääger på att skriva, fortsätt så!

Fortsätt med dramat!

2012-02-26 @ 21:28:14
URL: http://novelleronedirection.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Fett bra ju!!!!!!!!!!

2012-02-26 @ 21:47:44
Postat av: Felicia

SJUKT UNDERBART MEGA BRA :D

LÄNGTAR AS MYCKET EFTER NÄSTA <3

2012-02-27 @ 09:52:52
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se
Postat av: Nina

sååå braa!!!! lova att det blir bra mellan dom xxxx



läste alla kapitel i streck nu , och kunde inte sluta!! så sjukt bra! mer mer mer! puss x

2012-02-27 @ 15:18:57
URL: http://ninakaufmann.se
Postat av: E

meer:)

jättebra :D

2012-02-27 @ 18:22:11
URL: http://onediirectiionstory.blogg.se/
Postat av: Josefine

Asså shit jag gråter! Ni är grym på att skriva! :')

2012-02-28 @ 22:46:37
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback