A London Story - Del 54

Datum: 2012-02-20 , Tid: 22:00:00
Kategori:A London Story
Jag fattade ingenting. Igår var ju allting bra och hade inte Jennifer pratat med mig om någonting skulle vara fel?
Jag klickade på youtube länken och gick mig en chock.
Det var en video från utanför flygplatsen på när Zayn och en annan tjej, som inte var Jennifer, kysstes.



 

Jennifer's perspektiv:

Jag satt på min Svenska lektion när jag hörde hur min mobil plingade till. Jag tog den försiktigt upp ur fickan och stängde av ljudet och för att kolla vem smset var ifrån, Sara. Jag låste upp mobilen och läste smset ''Jag behöver prata med dig..<3''. Jag blev orolig och tänkte på allt som har kunnat hända. Jag koncentrerade mig inte på hela lektionen utan tänkte bara på smset, så när lektionen var slut och även skoldagen så sprang jag ut ur klassrummet och ringde upp Sara.

- Vad har hänt?? halvskrek jag
- Jag vill berätta det när vi träffas, inte över telefon. sa Sara
- Jag kommer över till din skola nu. sa jag och la på
Jag sprang ända bort till Sara's skola och hon såg inte alls glad ut när jag kom fram.
- Vad är det? sa jag och paniken spreds i hela kroppen.
- Zayn..kom vi går lite. sa hon och började gå.
- Vad är det med Zayn? ÄR HAN OKEJ? skrek jag
- Scch..ja. men han är..eller jag såg en video och en bild på twitter..
- på honom?
- Ja..och en tjej.. dem kysser varandra. sa Sara och kollade ner.
- Vad säger du??
- Jag vet inte vem hon är eller så, men jag gick in på videon och såg att Zayn kysste den här tjejen, utanför flygplatsen. Direkt efter att vi hade sagt hejdå till dem. Det stod typ ''Har Zayn och Jennifer redan gjort slut?'' sa Sara och såg riktigt orolig ut över hur jag skulle reagera.
Hela min värld föll samman när hon sa orden - Zayn kysste en annan tjej. Orden ekade i mitt huvud.
- Visa mig bilden. sa jag och tårarna trängde på ögonlocken.
Hon visade försiktigt den och det högg till i mig. Jag höll på att falla i marken men Sara fick grepp om mina armar och drog upp mig.
- jag..måste gå. sa jag och började gå.
- Nej, jag låter dig inte gå hem själv nu! skrek Sara
- Jo jag måste, vill inte vara här, så att några fans ser mig.
- Jag följer dig till bussen.

Jag satte mig längst bak i bussen och försökte ständigt hålla inne tårarna. Jag gick in och sökte upp bilden och satt och kollade på den hela vägen hem.
När jag kom hem så var ingen hemma, jag gick in i badrummet och bara lät tårarna rinna. Jag såg att en sax låg i skåpet, utan att veta vad jag gjorde, så förde jag saxen mot handleden och skar. Smärtan brände i mig och när jag insåg vad jag hade gjort så slängde jag saxen mot väggen och tårarna strömmade ännu mer. Jag sprang snabbt in till mitt rum och lindade om min handled.

Zayn's perspektiv:

Vad har jag gjort?? Den frågan ställde jag åt mig själv när jag kollade på videon och bilden. Det var inte alls meningen. Jag visste inte hur jag skulle förklara detta för Jennifer. Hon hade antagligen sett det..
Helt plötsligt får jag ett sms från Sara.. ''She knows'' Precis som om hon hade läst mina tankar. ''What did she say?'' skickade jag tillbaka.
''What do you think you idiot?'' skrev Sara.
Jag bestämde mig för att ringa upp Sara först innan Jennifer.
- WHAT THE HELL HAVE YOU DONE?! skrek Sara
- I...don't know, I didn't mean too.
- You have really messed up. You are cheating on Jennifer!
- I know, but it's not like that.
- OKay, then what?? you accidentely tripped, and fell with your lips on that nasty girls lips??
- No, I.. började jag säga
- FORGET IT! Just forget it, Zayn. Don't even call her, I promise she don't want to talk to you. I hope you realize what you have done, idiot! skrek Sara och la på.

Jag testade att ringa Jennifer men hon svarade inte. Jag testade flera gånger men inget svar då heller. Jag gick ut till grabbarna i köket..
- Hey boys..sa jag ledsamt
- Hey Zayn..how are you?
- Bad.
- I know..but I'm not gonna say that what you did was right, because it was like the stupidest thing ever. sa Harry argt och de andra killarna nickade instämmande.
- I know..but it's all a big mistake.
- We know you love Jennifer, but we just don't get why you kissed that girl. sa Louis
- I don't either, I wish I didn't..but I have to talk to Jennifer. NOW, and she wont answer my calls..
- I love you man, we all do. But you have messed up, big time. sa Liam
- I know..can't we go to Sweden? frågade jag
- I guess we can, for a couple of days until the next concert. sa Niall
Vi skulle ha vår nästa konsert om en vecka så vi hade tid över att åka hem till SVerige så att jag får tid att prata med Jennifer.
Vi bokade platser på nästa flyg mot Sverige och började packa.
- How long are we gonna stay? frågade Liam
- I don't know, I have to work things out with Jennifer first.. sa jag

- I really hope you will work this out with Jennifer, I hope you have a great reason why you did this. Do you mind telling us? sa Harry när vi satt på planet mot Sverige.
Jag började berätta om det hela för killarna.

Jennifer's perspektiv:

När jag bara hade suttit och stirrat på ingenting egentligen ett par timmar, så plingade det på dörren.
Jag tog på mig en hoodie för att dölja min handled och öppnade dörren, där Sara stod.
- Hur är det?? sa hon och kramade mig.
- Inte alls bra.
- Nej, förstår det.
- Kan inte fatta att han gjorde det, jag trodde verkligen att han älskade mig. sa jag mellan snyftningarna.
- Nej, men det är inte så Zayn brukar vara...
- Nej något kankse var fel, men ändå, vi hade nyss haft ett tårfyllt hejdå och sen går han direkt och kysser någon äcklig brud, det är bara helt oacceptabelt.
- Ja, den killen har massor att förklara för dig sen, och för mig, innan jag bryter hans nacke. sa Sara irriterat.
Sara reste sig upp och gick ut i köket. Hon kom tillbaka med mackor och juice.
- Här, så du får lite energi.
- Tack. sa jag
När jag skulle sträcka mig efter en macka så märkte jag att min tröjarm åkte upp och handleden syntes. Jag drog snabbt ner den igen och hoppades på att Sara inte hade sett det. Jag kollade på Sara som satt med öppen mun, hon hade sett ärren.
- Herregud..Jennifer! varför??
- Jag visste inte vad jag gjorde, jag var uppe i tanken av att..ja du vet, och så såg jag en sax och då skar jag mig..Jag insåg inte vad jag gjorde..
- Oh my goood! vI borde åka till sjukhuset!! skrek Sara i ren panik.
- NEEJ, det borde vi inte. Jag vill inte förklara varför jag gjorde det. Jag kan linda in det. Det här får stanna mellan oss, lova? sa jag och kollade i Sara's ögon.
- Okej..lovar.

Vi satt ett tag och bara kollade på tv. Jag hörde att jag fick ett sms men orkade inte bry mig. Sara tog min mobil och kollade på skärmen. - Det är från Zayn..sa hon försiktigt
Jag tog den och kollade vad han hade skrivit. ''I'm sorry..''
- ''I'm sorry'' är det de enda du kan säga?? skrek jag mot telefonen.

DRAMA, DRAMA, DRAMA! hoppas ni gillar att det är mer drama, det kommer mer senare kan jag lova!
Vad tyckte ni om denna delen dåå?:))

Vad kommer hända när killarna kommer till Sverige? Kommer Jennifer tro på Zayn's ursäkt?
/J
Kommentarer
Postat av: Wilma

Åhhhhhhhh jag vill veta varför han gjorde det!!

2012-02-20 @ 22:33:16
URL: http://wilmaem.blogg.se/
Postat av: Carro

OMG, så spännande! I första taget kommer hon förmodligen inte göra det. Längtar grymt (understycket) till nästa del!

2012-02-20 @ 22:38:35
URL: http://enonedirectionstory.blogg.se/
Postat av: Louise

kunde inte sagt det bättre själv Wilma;)

2012-02-20 @ 22:55:08
URL: http://minstahansson.bloggplatsen.se
Postat av: sara

lägg upp den fort jag vet veta vad som händer!

grym novell om du vill kan du läsa min ny gjorda novell och sriva vad du tycker

2012-02-20 @ 22:59:10
URL: http://onedirectionfectionnovell.blogg.se/
Postat av: Henny

Fan va braaaaaaa!! Meeeeer!!!:))

2012-02-20 @ 23:53:46
Postat av: tilda

OMHarry så bra!!!!!! :D

2012-02-21 @ 07:17:16
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: olivia

Jätte bra !! Skriv met nu på en gång !!! <333

2012-02-21 @ 07:26:55
URL: http://bieberstoory.devote.se
Postat av: Felizia

Kan inte vänta tills Zayn ser ärren :D

Someone is gonna feel guuuilty! ;)

2012-02-21 @ 16:42:10
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: sarah

fan va bra o spännande på slutet! ;o

2012-02-21 @ 17:18:38
Postat av: Anonym

längtar tills nästa del:D

2012-02-22 @ 18:52:14
Postat av: sahel

läntar tills nästa! snälalkan vi få två till idag?

2012-02-22 @ 20:18:52
Postat av: Louise

Längtar så till nästa del!! när kommer det?

2012-02-24 @ 18:13:14
Postat av: ebba

skriv meeeeer ! började läsa novellen idag och vill bara läsa mera nuuu ! ;)

2012-02-25 @ 01:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback