A london Story - Del 52

Datum: 2012-02-18 , Tid: 23:53:45
Kategori:A London Story
Han nickade drastiskt och fortsatte att kyssa mig. Han gick ner och kysste min hals och vi båda blev mer och mer upphetsade.
Plötsligt hödes en stor smäll och vi hör hur det är någon eller något som fallerihop på golvet.
"What the fuck?" Frågade Harry och tittade på mig.
Vi båda flyger upp ur badkaret och sliter åt oss två handukar för att springa ut och se vad det är som hänt.



Jennifer's perspektiv:

När vi alla hade bestämt oss för att gå och lägga oss så gick jag och Zayn in i hans rum och jag började gå mot toan för att byta om.
- No, let me help you with that. sa Zayn flörtigt.
Han drog av mig tröjan och nu stod jag bara där i bh och trosor. Jag kände inte mig jättebekväm men ville inte säga något. Zayn tog tag i min midja och pressade sin kropp mot min samtidigt som han kysste mig. Vi stod och kysstes i ett lång tag och efter ett tag så drog Zayn med mig till sängen och la sig ovanpå mig.
- Do you want to?..frågade Zayn försiktigt
Jag tog ett djupt andetag och tänkte efter.
- Yes..sa jag sedan.
Han kysste mig igen och gick längre ner mot halsen och vi båda blev upphetsade. Han smekte min mage samtidigt som han kysste min hals. Jag körde fingrarna igenom hans hår och vi blev mer och mer upphetsade.

Efter ett tag hör vi bara något som smäller i golvet. Zayn klev av mig och la sig sidan om mig.
- Why are something always interrupting us when we are trying to be romantic? sa Zayn och skrattade lite.
Vi klev upp och tog täckena runt om våra nakna kroppar och gick ut i hallen.
- What happend? sa vi när vi såg att Sara och Harry också kom ut. Jag kollade på dem och de hade precis som oss, täcken runt om sig.
- Did the noise interrupt you guys too? frågade Zayn
- yepp..sa Harry surt.
Vi gick i riktning mot ytterdörren när två tjejer kommer springandes in.
- OMGGGGG can't believe we are here!!! skrek dem.
Fans. I. Killarnas. Lägenhet. INTE BRA!
Dem tog snabbt upp sina iphones och tog foton.
- GIRLS, stop it! skrek Harry
- Delete those photos now! skrek Zayn efter
- Why?
- Oh why? Really, are you gonna ask that question? frågade Harry spydigt
- No..but we are here, we have to have some memories!
- How the fuck did you get in??
- We climb in the window by the door.
- Oh my god..that's not..shit, get out of here!
- OKay..can we take pictures with you guys first?
- NO..what kind of fans are you? This will be reported to the police, so you know. BYE
- Then we are going to leak those photos of you!
- Then we will know who you are so we can report you two times, sound good, ey? sa Zayn
Jag och Sara hade sprungit in i Zayn's sovrum och stod och lyssnade på dem.
-Herregud..dem kommer lägga ut fotona överallt på internet och skriva att vi hade..sex med killarna, hon hörde säkert det också! sa jag i ren panik.
- Jag veeet..ååhh!!
Vi hörde att det var tyst i hallen så vi gick försiktigt ut.
Där stod killarna och Harry stod och pratade i telefon.
- Yeah, I want to report them. Can I do that now? Yeah I know their names, they were stupid enough too tell me. hörde vi Harry säga
- What did they do? frågade jag tyst
- They just ran off.. sa Zayn argt
- I'm sorry. What can we do?
- Nothing, we can just hope the pictures wont be up..but they probably will. I don't know how to handle that.
- Well..the positive thing is that they didn't get naked pictures..but pictures when we are standing naked under a blanket..all four of us. sa Sara
- Yeah..they will start spreading rumours like ''they had a four-some''. sa Harry när han hade avslutat samtalet.
- Oh..but do you think they heard us when we..you know? sa jag
- Yes..Or I don't know when they came in.. we have to get locks on our windows too..but this is like the 5th floor..did they like climb? sa Zayn och skakade på huvudet.

Jag och Zayn gick tillbaka till sovrummet och Sara och Harry tills Harry's.
- I'm sorry..if we wouldn't..började jag säga.
- Stop, it's not your fault. We were having a good time, and then those idiots just..fucked it up. Sorry for the bad language.. sa Zayn och lät riktigt arg.
- I know..what are we going to do?  They will hate more on you guys now..
- No, our fans don't do that, not the real fans..
- I just don't get it...ever since me and Sara came into your life, it has happend things..it seems too be better if we just didn't know each other.. sa jag och jag kände att en tår rann från min kind.
- No, Jennifer. It's NOT you and Sara's fault. It's just those ''fans'' that are screwed up, sorry too say, but it's true. and I couldn't be more happy that we got to know you and Sara.
- Promise?
- I promise, wouldn't lie to you. You're seriously, the best thing that has ever happend to me.
- Sometimes I feel that I'm not good enough for you..sa jag och kände att tårarna rann ännu mer.
- What do you mean?
- I'm not perfect. I'm not your thypical dream girl. I'm not used to taking all that hate, I'm not strong enough. The list goes on.


Zayn's perspektiv:

Sa Jennifer nyss att hon inte var perfekt och inte bra nog för mig?! Jag har ju alltid sagt till henne att hon är den bästa jag har träffat och så jävla fin för mig.
- Jennifer, please don't cry. sa jag och smekte hennes kind.
Hon satte sig i mina knän med huvudet mot mitt och burrade in sig i min famn.
- You're everything I want and need, babe. sa jag och kysste henne.
- I love you. sa hon.
- I love you more than anything, my angel. sa jag - please don't say that you're not good enough for me, it hurts my feelings when you don't believe in yourself.

Vi satt ett tag och bara höll om varandra. Allt kändes så sjukt bra att jag bara sket i dem fansen som hade brutit sig in. De fick göra vad de ville. Sålänge jag har Jennifer, Sara, Nea och killarna med mig genom detta, så klarar vi allihopa detta.
Jag sitter och håller om den tjejen jag aldrig trodde jag skulle få, första gången jag såg henne blev jag nästan mållös, hon var så rolig, fin, snäll och så otroligt sött blyg. Första gången jag kysste henne kändes som fyrverkerier. Allt med henne är så bra, jag är på toppen av världen och mår bättre än någonsin!

- This is the best valentines day ever, except the part with the idiots. sa hon.
- I think so too.




Jag valde att inte skriva för detaljerat om sexdelen, för det kan bli för mycket då, kan jag tycka. Men tycker ni ändå att det är för mycket så kommentera! Det är era åsikter som räknas! det var lite svårt att skriva om det också, för jag vet ju inte vad ni räknar som för mycket eller för lite..så förlåt om det blev dåligt!

vad tyckte ni om hela delen då? vad vill ni ska hända sen?
kram!
/J♥
Kommentarer
Postat av: Hanna :*

asbra del :)

2012-02-19 @ 00:49:43
URL: http://fanbyharrystyles.blogg.se/
Postat av: Minna

Det var precis lagomt!!! Jättefint kapitel! En fråga, heter ni som skriver Sara och Jennifer? Eller är det andra namn på s och j? (ni behöver inte skriva vilka i så fall). Skulle va väldigt roligt att veta bara :)

2012-02-19 @ 00:58:35
Postat av: olivia

Det är jätte bra , skriv mer snälla !! <3

2012-02-19 @ 10:03:37
URL: http://bieberstoory.devote.se
Postat av: Tilda

So good!

2012-02-19 @ 12:11:41
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: Elina

Å den är jätte bra verkligen! Fortsätt skriv! :)

Kraam

2012-02-19 @ 13:05:25
URL: http://novelleronedirectionwebblogg.se
Postat av: sarah

tvär bra:)

vill ha mer idag ^^

2012-02-19 @ 13:14:36
Postat av: Felizia

DET VAR JÄTTEBRA! :D <3

2012-02-19 @ 14:14:22
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: neha

asbra!

2012-02-19 @ 17:47:29
Postat av: denise

gryym del!!

2012-02-19 @ 21:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback