A London Story - Del 50

Datum: 2012-02-15 , Tid: 18:09:48
Kategori:A London Story
"Oh my god, It's Valentine's Day today" halvskrek jag för att inte väcka de andra och Harry tittade på mig.
Han skrattade till och kramade om mig.
"Do you wanna be my valentine Sara?" Frågade han och sträckte sig fram för att kyssa mig.





Jennifer's perspektiv:

När jag vaknade nästa morgon så var Zayn inte där. Jag tänkte först att dem hade åkt iväg för att repa inför ALLA HJÄRTANS DAG konserten. För det var ju det idag, alla hjärtans dag. Tanken slog mig snabbt att jag inte hade köpt något till Zayn än, jag brukar dock inte fira dagen och jag vet inte om han gör det heller, men ville ändå köpa något litet åt honom.
Jag var precis på väg ut genom dörren när Zayn kom in med frukost på en bricka.
- BED! sa Zayn och menade att jag skulle sätta mig i sängen igen.
Jag gjorde som han sa och han satte brickan bredvid mig och satte sig.
- Happy valentines day, babe. sa han och kysste mig
- Happy valentines.
- So..do you normally celebrate this day?
- No..do you?
- No..because I've been single on every valentines day..but now that I'm not and I'm with you, I think it's something to celebrate.
- I think so too, or kind of anyway..
- why?
- Well..there shouldn't be just one day that respresents love, I mean..you can like each other every day of the year.
- That's true, and I do like you every day!
- And I love you everyday.
- Yeah..I mean that too ofcourse.

- I haven't bought you anything..sa jag när vi hade ätit klart.
- Me neither..what do you want?
- I don't need anything.
- Okay, so we will not buy anything? frågade han
- Nope..or I don't know, what do you want?
- Just to have you is enough.
- Yeah for me too.! So we can just have a good time with each other after the concert, if you're not too tired.
- I always have time to cuddle with you. sa Zayn och blinkade flörtigt med ena ögat.

Vi gick upp ur sängen efter att ha legat och bara pratat ett tag. Jag och Sara bestämde oss för att följa med till deras rep och lyssna.
- Nea, ska du med? frågade jag
- Nä, jag ska träffa en kompis som också är här i London! Men jag kommer ikväll, såklart!
- Har du pratat med Niall så han inte blir alltför sur? sa jag och ví skrattade.
- Nä, jag tror det är lugnt, ge han lite mat så blir han glad! sa Nea och nu utbrast vi i ännu mer skratt.

Vi hoppade in i limousinen och åkte mot stället dem skulle uppträda på. Det var inget jättestort men ändå tillräckligt.
När vi skulle gå igenom bakdörrarna så kom vakterna och stoppade mig och Sara.
- No fans allowed on rehearsal!! röt ena vakten åt oss.
- Woaw chill dude, they are with us! sa Zayn
- Oh..sorry girls! sa han
Vi bara skakade på huvudet och följde efter killarna in.
De startade direkt med att sjunga What Makes You Beautiful som skulle vara deras öppningsnummer ikväll.
Jag och Sara bara satt och kollade på dem när de körde igenom alla låtar.

- Guys, I'm soo hungry! sa Niall när repet var slut och vi var påväg hemåt.
- Haha okay Niall, we'll drive to Mc'Donalds.
- Yeaaah buddy! sa Niall helt överlyckligt och alla började skratta åt honom.

Vi körde inom Mc'Donalds och alla köpte med sig mat, Niall extra mycket såklart.
När vi hade betalat så åkte vi hemåt för att ta det lugnt, äta och packade ner nödvändiga grejor, mat till Niall (och de andra), dricka osv.
Vi hann bara vara hemma i cirka 1 timme innan det var dags för att bege oss mot konserthallen.
- Wait, I'm coming soon! ropade Zayn från sovrummet. - just gonna do something in here, and Jennifer don't come in! skrek han sedan.
Jag tänkte att det hade något att göra med efter konserten men ville inte tänka för mycket, eftersom det är en överraskning.
När han kom så log han sitt mystiska léende mot mig.
- What have you done? sa jag och log.
- Not gonna tell ya! you'll see later. sa han och tog min hand och vi gick ut till limon.
När vi kom fram så hade fansen inte blivit insläppta ännu och stod och skrek som galningar när vi kom ut.
Helt plötsligt känner jag något som slår i mitt huvud och sedan rinner ner i mitt ansikte. Jag sprang in och såg att jag hade fått ett ägg knäckt i huvudet, och Sara likaså.
- Oh..how mature! sa jag och suckade.
- Sometimes I just don't get your fans, sorry. sa Sara argt
- No..but they are just jealous.. sa Harry och sköljde av Sara's hår på toaletten.
- Yeah..I'm glad it's not all of them, I love all of our fans except haters against you girls, sa Liam
- No..you can't hate your own fans.
- I don't hate them, but I really don't like them, when they do this stuff.

När vi hade sköljt ur våra hår och fixat det, så gick vi in och killarna förberedde sig.
Vi satte oss framför tjejerna längst fram, framför vakterna, så att inget fan skulle göra något dumt igen.

EN HALVTIMME SENARE - en minut innan showtime:

- Good luck mates! sa jag och kramade alla och gav Zayn en kyss.
De sa tack och jag, Sara och Nea gick ut och satte oss på varsin stol framför vakterna.
Konserten började och det var någon inspelad röst som ropade.
- FIVE, FOUR, THREE..
- ..TWO, ONEEEE!!!
När rösten hade sagt ONE så började alla skrika och hoppa som galningar och killarna kom springades ut och körde WMYB direkt.
Jag kunde inte riktigt beskriva känslan, jag hade aldrig varit på en konsert med dem förut, utan hade bara drömt om det och nu är jag här, fast som deras vän, vilket är helt sinnesjukt!
- Jag är så sjukt glaaad! skrek jag till Sara och Nea och de nickade instämmande.
Efter att WMYB var slut så började de sjunga på One Thing. Zayn kollade på mig under en stor del av låten och jag kunde inte slita bort ögonen från honom. Det var nog inte så bra att han kollade på mig men jag brydde mig faktiskt inte, fansen fick göra vad dem ville, eller ja nästan allt, sålänge jag får vara med honom, så är det värt det.

När de hade sjungt klart så var det dags för lite frågor från twitter.
- TWITTER TIME! skrek Louis
- Question number one. sa Harry och frågan dök upp på skärmen. - Who is best in bed? läste han sedan.
- Well..Guys..do we agree? sa Niall och alla pekade på Zayn.
Zayn kollade generat ner men skrattade samtidigt.
- J, you've got something to look forward to! Sa Harry och kollade på mig.
Jag skakade på huvudet samtidigt som vi brast ut i gapskratt.
- Det där var nog inte så bra att säga..sa jag sedan när jag insåg vad alla skulle hoppa på mig med frågor om vi har haft sex.
- äh, skit i det!
Jag tänkte inte mer på det utan fortsatte att njuta av konserten.
Killarna körde igenom några låtar till, efter det så gick Harry, Niall och Liam och satte sig i soffan medans Zayn hoppade upp vid DJ bordet och Louis gick av scenen.
- Are you ready for DJ MALIK?? sa rösten igen.
- Yeaaah! I wanna introduce you to my friend. DJ TOMMO come up on staaaage!
Louis sprang upp och skriket från tjejerna blev ännu högre.



Hoppas ni alla hade en trevlig alla ♥ dag igår, om ni 'firade' det :)

Vad tyckte ni om denna delen?
Skriv gärna lite tips om vad som skulle kunda hända längre in i novellen, sånt som ni vill läsa, för om vi har noll inspiration kan det vara en stor hjälp!♥
Kommentarer
Postat av: Wilma

Superbbbbbbb!!

2012-02-15 @ 18:37:00
URL: http://wilmaem.blogg.se/
Postat av: elsa

super bra!! men däremot kan jag inte ge något tips för jag har ingen inspiration ;) men guud, jag dör jag älskar den här novelle !!

2012-02-15 @ 18:55:23
Postat av: Felizia

AWESOME!:D

2012-02-15 @ 20:29:16
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: olivia

Jätte bra!sjukt bra !! Skriv mer !!!

<3333

2012-02-15 @ 20:49:13
URL: http://biebrstoory.devote.se
Postat av: Annie

LOVE IT!

2012-02-15 @ 20:51:27
Postat av: amanda

guud jag älskar verkligen den här novellen!

den är helt underbar, önskar du kunde skriva hela tiden,tittar alltid in för att se om det kommit upp något nytt,blir alltid lika glad då jag ser att du skrivit!

fortsätt som du gör, det är skit bra!

2012-02-15 @ 21:01:35
URL: http://www.amandiis.devote.se
Postat av: Tova<3

Jag älskar den här novellen!!! <33

2012-02-15 @ 21:35:38
Postat av: sarah

äslkar novellen!

kan det inte komma en sån del typ att sara/jennifer e ute helt ensam i mörkret oh det typ ösregnar elr ngt sen kommer det typ två ellr tre killar som e tyyp fulla och tyyp försöker tyyp kidnapa/ våldta henne ellr ngt men typ harry/zayn kommer och räddar hnne på ngt sätt ;D ?

2012-02-15 @ 21:39:11
Postat av: Anonym

Mer DRAMA!:D

Älskar novellen! Kollar flera gånger varje dag för att kolla om det kommit upp något nytt :D

2012-02-15 @ 21:49:17
Postat av: älskar novellen!

Håller med Sarah ovanför mig! Kidnappning eller något av något slag!

Älskar eran novell!! Ni är bäst som gör detta för oss! x

2012-02-16 @ 14:17:38
Postat av: arsala

GRYMT!



snälal har haft en dålig dag idag, så snälal kan du skriva minst två delar till IDAG? :)



älskar vekligen novellen ..en av mina favorit noveller! ;D

2012-02-16 @ 16:11:39
Postat av: Anonym

håller med sarah!

det bode kmma en sån del

2012-02-16 @ 17:48:05
Postat av: sonyaa

håller med sarah !



et borde komma en sån del! ;D

2012-02-16 @ 18:20:49
Postat av: sonyaa

håller med sarah !



et borde komma en sån del! ;D

2012-02-16 @ 18:20:51
Postat av: lina

håller med sarah ;)



annars e din novell grymt bra!

2012-02-16 @ 19:18:45
Postat av: stina <3

håller med sarah, thehehe ;)

2012-02-17 @ 20:08:44
Postat av: amanda

håller med sarah :d AHAHAH mågna som håller med ^^



annars e den delen sjukt bra...och hela novellen också ;)

2012-02-17 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback