a London Story - Del 46

Datum: 2012-02-12 , Tid: 17:59:23
Kategori:A London Story
Hon nickade och klev in i min famn. Jag kände doften från hennes hår och jag blev helt varm innom mig. Hon luktade Sara. Den underbaraste doften som fanns. Jag kände mig trygg och ville aldrig lämna henne igen.
"Let's stay friends" Sa hon och torkade tårarna. Hon log lite försiktigt mot mig och gick sedan ut mot de andra.

 
Jennifer's perspektiv:

När killarna hade åkt hem åkte jag, Nea och Sara hem under tystnad i taxin.
- Hejdå, vi får ses innan alla hjärtans dag tjejer! sa Nea och kramade oss.
- Ja såklart! Bara 10 dagar kvar.. sa jag
Chauffören körde vidare till Sara's hus och hon hoppade av. Sedan till sist hem till mig.
- Hej mamma! sa jag och kramade henne när jag kom innanför dörren.
- Hejsan! Är dem på väg hem nu?
- Japp..sa jag dystert
- OKej..men ni ses ju säkert snart!
- Ja, du?.. Vi har bestämt att vi ska åka till London och spendera Alla hjärtans dag där med dem.
- What?? Gumman..vi har inte..började mamma säga
- De sa att de skulle betala allt..
- Oj..nej det är för mycket!
- Det sa jag med, men de insisterade..
- Okej då..
- Är det ok att jag åker då?
- Ja, Sara ska väl med?
- Ja och Niall's flickvän Nea också!
- OKej vad bra!
Jag gick in på mitt rum och packade upp. När jag var klar med det så gick jag och duschade och efter det så kände jag mig så otroligt trött, så jag kände att det var dags för att lägga mig.
Jag sa godnatt till mamma och la mig i min säng..helt själv, det kändes så ensamt utan Zayn och jag blev bara ännu ledsnare när jag tänkte på det.

Jag vaknade upp nästa dag av att mamma skrek på mig.
- VAAAKNA JENNIFER! Det är skoltime!
- Åh döda miig! sa jag och suckade.
- Nej tack. sa mamma och drog av mig täcket. - frukosten är serverad!
Jag gick upp och käkade frukost och direkt efter så klädde jag på mig.. När jag var klar med morgon-rutinen så gick jag mot bussen.
När jag kom fram till skolan så fick jag reda på att alla lektioner var inställda förutom det individuella valet vi har.
- Vad ska vi göra idag? frågade jag en i min klass
- Vi ska fota och agera modeller i fotostudion!
Jag gick på en ganska liten skola med inriktning Media. Foto är en av de sakerna som intresserar mig mest, och därför var jag glad att jag kunde fota för att glömma saknaden av killarna för ett tag.

Dagen och resten av veckan flöt på ganska bra. Även om jag var ganska deprimerad hela veckan ut. JAg hade träffat Nea och Sara under veckan och de var minst sagt lika ledsna som jag..Dagarna gick ut på att gå i skolan och helgerna gjorde vi inte så mycket alls förutom att kolla film, prata och plugga även då..

DAGEN FÖRE ALLA HJÄRTANS DAG:

Idag var det äntligen dags för oss att flyga till London! Staden jag tycker bäst om, staden där man alltid mår bra och framförallt - staden där världens bästa killar bor.
Jag, Sara och Nea hade sovit över från igår tills idag så att vi skulle slippa hämta upp varandra.
- Vakna tjejer! Dagen med stort D är här! sa jag
- Neej, Jennifer. Det här är dagen före det stora D:et..sa Nea och vi började skratta.
- Haha sant..
Vi gick upp och stress-packade ner allt vi behövde.

När vi sedan var klara med allt, en halvtimme senare, så körde Sara's mamma oss mot flygplatsen.
Vi gick mot incheckningen.
- Haha guys, kolla vilket säte jag ska sitta på! Sa jag förvånat när vi fick biljetterna.
På min biljett stod där ''Seat 1D''.
- Haha fan va scary! sa Sara

Vi fick sitta och vänta på vårt plan i 20 minuter för att det var försenat, när vi kom på så fick vi vänta i ytterligare 20 minuter innan det tog av.

När vi 1,5 timme senare landade så stod där 5 bekanta ansikten och väntade på oss.
Jag sprang mot Zayn och han fångade mig i en snurr-kram.
- I've missed you. sa han sedan och kysste mig.
- Me too. sa jag och tog hans hand.
Alla kramade om alla och sedan gick vi ut i deras bil..eller ska jag säga limousine?
- Wow guys..you bought a limousine?? frågade Nea chockat
- Noo..we just rented it for today and tomorrow! sa Niall
- Coool! sa Sara när vi hade hoppat in.
- I have always dreamt about riding in a limo! sa jag
- Well..I'm here to make your dreams come true. sa Zayn
- Hehe.. I'm afraid I have so many dreams I can't count them.
- We haven't talked about that..our dreams? sa Zayn
- No..
- So tell me then?
- Not now..maybe later. Right now, I just wanna enjoy this! sa jag och hoppade bort mot champagnen.


förlåt för att det inte blir så många uppdateringar per dag, men vi har inte så mycket tid..men vi har lov nästa vecka, inte den som kommer nu utan nästa..så då kanske det blir lite fler! :)
Kommentera! ♥
/J
Kommentarer
Postat av: Anonym

suuuuuperbra! hoppas Harry och sara blir 1+1 igen ;P <3

2012-02-12 @ 19:08:10
Postat av: Felizia

Sara och Harry måste bli tillsammans igen! :O

2012-02-12 @ 19:43:19
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: olivia

Snälla gör så dom blit tillsammans igen nuuuu !! :3 <33

2012-02-13 @ 05:39:54
URL: http://bieberstoory.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback