A London Story - del 44

Datum: 2012-02-08 , Tid: 19:43:24
Kategori:A London Story
"Jag vet inte ännu.. Alternativet är att jag inte åker med till London" Sa jag dystert.
"Klart du ska hänga med till London!" Sa Nea. "Åtminstone för att träffa de andra killarna"
Jag log lite. Jag skulle faktsit sakna att inte träffa Liam, Louis, Zayn, Niall och även Harry, fast det vågade jag inte erkänna.

 
Jennifer's perspektiv:

NÄSTA DAG

Idag var det dagen efter min födelsedag, och dagen då killarna skulle åka tillbaka till England. Jag hade legat här ett bra tag och bara stirrat på Zayn som låg och snarka så sött sidan om mig.
Jag låg en stund till för att se om han skulle vakna, vilket han inte gjorde, så jag smög ut till köket där Harry satt och käkade frukost.

- Godmorgon! sa Harry och försökte låta svensk.
- What?
- I've learned another word in Swedish! sa Harry helt överlyckligt
- Haha, you know it's only ''Goodmorning'' though?
- Yeah but still!!
- Okay, I'm not gonna ruin your happy moment. sa jag och skrattade
- How was your date with Zayn yesterday?
- It was wonderful. As always. sa jag och log
- Good.
- Where were you?
- Oh..I was...here. I just didn't wanted to go, sorry!
- Well..it don't matter now, but I forgive you. ;)
- Great!
Nu hade resten av folket vaknat och det var dags för alla att käka frukost och göra v sig inför hemresan.
Jag, Sara och Nea gick in i ett sad-moment över att killarna skulle åka idag. Efter några underbara, och några enstaka dåliga saker, veckor här nere.
Efter en halvtimme var alla klara för att ge sig av mot flygplatsen.

- wow..this is a small airport! sa Niall när vi stod framför Malmö's flygplats.
- Yeah, to you guys. sa jag
Vi gick in och de checkade in sina väskor.
- So I guess this is goodbye..? sa jag och jag såg hur alla blev ledsna.
- No, not goodbye. 'It's a see you soon'! sa Louis och piggade upp alla.
Jag kände att tårarna brände bakom ögonlocken, Nea var redan igång och grät och Sara försökte att hålla inne dem.
Harry gick fram till Sara och drog bort henne för att prata lite snabbt.
Zayn kom fram till mig och såg att jag kollade på Sara och Harry oroligt.
- They will be fine, I'll talk to him some more on the plane.
Jag nickade och burrade in mig i hans famn och lät tårarna rinna. Jag blötte ner Zayn's tröja och det märkte han.
- Babe, don't cry. I will see you in a week or two again.
- I know..but I've been with you every hour of the day in a few weeks now..
- Yeah..but we will make it! and everytime you miss me or think of me, just think of the fact that we will meet in a couple of days again!
- I will! Bye, love. sa jag och kysste honom och märkte att där fanns några ''paparazzis'' bredvid oss, men vi struntade i dem.
- Goodbye my beautiful princess. Sa Zayn - see you at valentines day, we will buy you, Sara and Nea some tickets to London. sa han sedan
- Are you going to have a concert on valentines day?
- Yes, but it will start early so that everyone else on the concert can celebrate Valentines Day with someone.
- Yeah, they want to be the Valentine for some of you guys.
- Too bad that we are busy..haha!
- You have to go now! sa jag och vi gick mot dem andra för att säga hejdå.
- Byeeee girls! We will miss you, see you on valentines! sa Liam och de gick mot planet.

- Åhhh..saknar dem redan! sa jag när vi var på väg hem och märkte att jag lät för desperat.
- Haha, hur ska vi klara oss utan dem i 10 dagar? sa Nea
- är det verkligen 10 dagar?? frågade jag
- Japp.. Gick det bra med Harry innan förresten, Sara?
- Helt okej. Vi ska prata mer senare..Men har inte förlåtit honom. Vet fortfarande inte varför han blev så sur..
- Ni kommer fixa något, ni är ett sånt där par som alltid kommer vara tillsammans.
- Ni och era boys också. sa Sara
- Ja..och nu måste vi komma på hur vi ska klara oss utan dem..haha! sa Nea
- Ja..men vi måste dra till skolan imorgon! Så då blir det lite vanliga rutiner ju..




Tror ni dem klarar sig utan 1D ända tills Alla hjärtans dag, som bara är några dagar efter? ;) haha!
ganska kort, men bättre än inget...but I hope you like it! ♥
/J
Kommentarer
Postat av: olivia

Kan du sluta skriva så bra !?? Asso den äger ju >_<

Skriv mer så fort du kan snälla !!! <33

2012-02-08 @ 21:10:10
URL: http://biebetstoory.devote.se
Postat av: Tilda

Håller med! :D

2012-02-09 @ 06:49:05
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeer novellen är phenomiNiall!

2012-02-10 @ 16:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback