A London Story - Del 40

Datum: 2012-02-05 , Tid: 18:29:45
Kategori:A London Story
"No, why should you? It's over anyway" Sa jag och slet av honom armbandet.
"What?" Frågade han och tittade förvånat på mig.
"You heard me. It's over. It's no longer you and me" Sa jag och gick med bestämda steg ut ur köket och ut ur lokalen.


  
Jennifer's perspektiv:

Jag fick inte reda på någonting om vad som hade hänt mellan Sara och Harry för att ingen berättade för mig. Så jag bestämde mig för att strunta i det sålänge och bara dekorera klart festsalen.
-  Hey Jennifer. sa Zayn och log.
- Hey..
- Sad mood?.. frågade han försiktigt
- No, angry. No one has told me what happen between them, everyone but me knows, I feel SOOO ''happy'', really. sa jag och blängde på honom.
- Knows what??
- What happend between Sara and Harry!
- I don't know either..okay?  so you're not the only one.
- Okay..but I just think it's mean of them not to tell us. They are after all our best friends.
- Yeah I know. We'll have to talk to them.
- Yes..where is Sara and Harry now then? Haven't seen them around.
- They went into the kitchen, Sara didn't look so happy. sa jag

Efter att jag hade sagt det så kom Sara rusandes ut från köket.
- No questions, me and mr. heartbreaker have broken up. I will tell you later, Jennifer. Bye. Enjoy the party. sa Sara och sprang ut. Jag sprang efter henne.
- Vad är det som har hänt??
- Jag vet inte, han är sur på mig för en anledning som han inte låter mig veta, och han verkar inte bry sig om vårt förhållande, så nu är det slut.
- Oj..jag är ledsen! sa jag och kramade henne.
- Tack..jag tror jag kommer till festen sen, måste bara hem och rensa tankarna.
- ja..du borde komma, så du kan dansa av dig! När kommer din bror hem förresten?
- Ja just det..på söndag, killarna åker ju ändå på söndag så vi får åka hem då också.
- OKej...men vill du att jag ska följa med dig?
- Nej, måste vara ensam.
- Okej, men ta det lugnt, gör inget dumt! vi ses sen. ring om det är något! sa jag och gav henne en till kram innan hon åkte iväg.

Jag gick tillbaka in för att fixa det sista och efter en halvtimme var vi helt klara.
- It looks perfect! sa jag och log nöjt
Harry var antagligen fortfarande kvar i köket för vi hade inte sett honom den senaste timmen.

Zayn's perspektiv:

Jag började bli lite orolig för Harry så jag gick ut till köket där han satt på en trappa, med huvudet neråt & jag kunde höra snyftningar.
- Hey man. sa jag och klappade honom på axeln.
- Hi.. sa han och kollade upp med tårar som rann på kinderna.
- What happend?
- I don't want to talk about it right now..but I don't think she loves me anymore.
- She told us you are a ''heartbreaker''..
- But..she took of this..she gave it to me. sa han och visade upp det söndriga armbandet.
- I'm sorry man.. but do you love her?
- More than anything, but I'm mad at her right now..and I don't wanna be upset on mine and Jennifer's birthday-party! sa han
- Okay then, let's go party!
- When does it start?
- In about..an halfn'hour. sa jag
- Good, good! Do we have beer or cider?
- Yeah..why?
- I wanna get wasted and forget everything.
- Noo Harry, you have to calm down, man!
Harry totalt strunta i vad jag sa och gick direkt till kylen och snodde åt sig en öl.

En halvtimme senare:
Alla gäster hade anlänt och festen började. Sara kom och Harry var redan halvfull.
- Ohmygod. He is soo freaking drunk! sa Sara och skakade på huvudet.
Varken jag eller Jennifer visste vad vi skulle svara på det. Vi såg på henne att hon önskade att de fortfarande var tillsammans, även om hon inte ville erkänna det.

- Jennifer, come with me! sa jag och ledde henne till köket.
- what is it?
- I want to give you, your birthday present from me.. I can't wait until tomorrow.
- Oh okay.. sa hon och log
- I just have one thing to say first..you make me so, so happy, more than anyone else ever had, you're my everything, I could go on and on but I'm just gonna say, I love you, that explains much. sa jag och gav henne presenten.
Hon öppnade upp en ask med ett halsband.
- Here, put it on me! sa hon och gav mig det.
Hon vände sig om och drog upp sitt fina hår, jag fäste halsbandet och sen vände hon sig om.
- Thank you so much.
- Have you read what it says?
- No..Hahah! I was too overwhelmed with the words you said. Read it to me.
- To the world you may be someone, but to me you are the world. läste jag och kollade rakt in i hennes ögon som var tårfyllda.
- I really mean it, every word. sa jag
- I feel the same way. I love you. sa hon och kysste mig.

Jennifer's perspektiv:
- Now..do you want to go out with me tomorrow on your birthday? frågade Zayn.
- ofcoure I want to. svarade jag.
Vi gick ut hand i hand till dansgolvet och ställde oss nära varandra, och dansade en såkallad tryckare.
Än en gång stod jag så nära att jag kunde höra hans andetag.
- Do you remember the last time we did this? viskade Zayn
- Yes..New years..It feels like forever ago. viskade jag tillbaka.
- Yeah. That was one of the best nights of my life.
- Why?
- I met the love of my life for the first time.
Mitt hjärta började slå 100 gånger fortare och det kändes som om jag tappade andan. Jag ville aldrig att den här kvällen eller låten skulle ta slut.
- I wanna stay here forever, with you. sa jag
- Me too. I wish you could come with us on the tour, everyday.
- Yes..but I don't know if it is a good idea to come at all, now that Harry and Sara has broke up..?
- they will work it out, I know that. They just have to give eachother some time.
- Yes..but which day will you be free?
- Around valentines day.
- That's good.
- Yeah..and I want to ask you now, if I may, would you be my valentine?
Jag kysste honom som svar på frågan.


såja, del 40 klar! Vad tyckte ni? :)
/J♥
Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

OMFREAKING GOD! så braaaa!!! :D

2012-02-05 @ 18:52:30
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: olivia

åååh vad bra ! skriv mer !! man skrvi ut harrys öerspektiv, och gör så att dom blir tsm igen !! snälla?! <3333

2012-02-05 @ 19:10:06
URL: http://bieberstoory.devote.se
Postat av: Klara

OMG! jätte bra! men jag vill veta mer vad som händer med Sara!

2012-02-05 @ 19:15:30
Postat av: Annie

SÅ SJUKT BRA!! Hoppas veeeeeeeeerkligen att allt löser sig mellan Harry & Sara, annars avlider jag... O.O

Jag längtar verkligen till nästa del! :D

2012-02-05 @ 19:22:27
Postat av: sonyaa

nice!

2012-02-05 @ 19:24:42
Postat av: sonyaa

nice!

2012-02-05 @ 19:25:01
Postat av: Anonym

Skit va spännande!!! Längtar till nästa del!

2012-02-05 @ 19:44:22
URL: http://enonedirectionstory.blogg.se/
Postat av: felicia

det enda jag tänker säga är:

MEEEEEEEEEEEEEER

2012-02-05 @ 19:46:35
URL: http://dreamtothem.blogg.se/
Postat av: sara

underbart! viiiill ha mer nu :D

2012-02-05 @ 20:04:05
Postat av: Felizia

MER FRÅN HARRY OCH SARA!! :D

MEN ASBRA!!:D

har typ suttit och väntat sen igår på det här kapitlet :)

2012-02-05 @ 20:54:45
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha fick pirr i magen när jag läste det här! Såååå bra !! :D

Juste, länkbyte ? :)

2012-02-05 @ 21:17:10
URL: http://adirectionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback