A London Story - Del 37

Datum: 2012-02-02 , Tid: 20:21:07
Kategori:A London Story
Hon nickade och tog fram ett litet paket som var fint inslagen. Jag suckade lite lätt för att verkligen poängtera att hon inte hade behövt köpa något och tog emot paketet.
Jag öppnade försiktigt paketet och innuti fanns en liten ask. Jag öppnade asken och blev mållös.
"I love it, Sara" Sa jag och sträckte mig över bordet för att kyssa henne.

 
Jennifer's perspektiv:

När Sara och Harry stack ut och åt lunch så stanna vi andra kvar för att packa in Harry's presenter från oss.
Jag och Zayn hade köpt lite kläder till honom och även ett par sjukt snygga skor. Vi packade in och la paketen på hans säng.
- Why haven't you been at school yet?
- Oh, we have home-studying, but I haven't been there for a couple of weeks now, so I don't have any homework :)
- Okay, but when are you going back? frågade Zayn
- On Monday..Back to normal life..without you guys here. sa jag med en nedstämd röst
- I don't want to think about that now babe, we have 3 more days to enjoy.
- That's true..are the party-plans ready? frågade jag
- Yess! Me and Nea took care of that! :) sa Niall
- Goood!

Vi satt ett tag och bara pratade om allt möjligt och jag försökte få ur Zayn vad han har fixat som present till mig. Såklart ville han inte berätta det, vilket ändå var tur.
- Ohh...I have to go. sa jag och tittade på klockan
- I haven't been at home for a couple of days, and it's my moms b-day today too!
- Riight, sorry I forgot..sa Zayn och skrattade.
- Can you drive me?
- Ofcourse.
- I'll be back later today. skrek jag så att killarna och Nea hörde.
Vi hoppade in i bilen och åkte hem mot mig.
När vi kom in genom dörren så stod där flera par skor och min första tanke var - släkten är här!
- I totally forgot that my relatives would be here..you don't have to stay if you don't want to.. sa jag
- I want to..It's fun to meet new people! and they are important to you - and therefor, important to me! sa Zayn och tog av sig skorna.
Jag vet mycket väl att Zayn brukar bli nervös när han först träffar någon som betyder mycket för mig eller för någon av hans vänner osv. så jag gick in först för att presentera honom, så att han slapp att göra det själv.
- Hej allihopa! sa jag och gick in för att krama alla. - Grattis mammaaa!
På detta årliga släktkalas så firar vi både mig och mamma, även om det är på hennes födelsedag.
Efter en minut så fick alla syn på Zayn och gick fram mot honom.
- Vem är den här killen då? :) sa min äldsta syster
- Syrran, känner du inte igen honom??
- Nää..eller jo, men kan inte placera varifrån!
- Jag ringde ju dig på nyår och sa de här med att jag festade med One Direction... ger det dig någon ledtråd?
- Är han därifrån!? Shit.. Ja, han var ju inte på sjukhuset just när jag var där..och du var inte vaken när jag var där första gången, och andra så pratade vi inte om det..
- ja, det är Zayn allihopa! sa jag och drog fram Zayn som stod bakom mig.
Han gick fram och hälsade på alla.
- han är även Jennifer's pojkvän!  sa mamma stolt
- Mamma, ingen frågade..men okej! sa jag och skrattade.
Kalaset bara flöt på och alla verkade tycka om Zayn. Jag höll hans hand hela tiden så att han skulle känna sig avslappnad.
Efter några timmar av snack och fika och måånga förklaringar av ord på engelska så var det dags för oss att dra ''hem'', eller ja, till mitt andra hem numera.
- Syrran har gett dig presenten va? frågade jag mamma innan vi gick.
- Jadå. tack så mycket! Vi ses, älskar dig! sa mamma.- It was nice to meet you again, Zayn. have fun at the party tomorrow! 
- Nice to meet you too, we will! See you soon. sa han och kramade om mamma.

Vi åkte tillbaka till lägenheten och då hade Sara och Harry kommit tillbaka.
- OHHH..I found my presents!! sa Harry och började öppna.
- It's nothing special, but we thought that we would leave the special part to your girlfriend..sa Louis med ett läskigt léende som fick alla att börja skratta.
- clooothes and...OH LOVELY SHOES! sa Harry och såg helt fascinerad ut.
- Love you gaaaajs. sa han och vi joinade honom i en gruppkram.


kort del igen, men kommer en till senare! men visste inte hur jag skulle forsätta...men ni har ju något att läsa nu!
tack för alla fina kommentarer, fortsätt så, för det är som sagt ni som gör att vi vill fortsätta! ♥
/J
Kommentarer
Postat av: Felizia

Sjukt bra!:D

2012-02-02 @ 21:07:42
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Tilda Larsson

goodiie :)

2012-02-02 @ 21:15:56
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: olivia

meen vad fick han av henne då?! bläää jag vill veta vad han fick ju ??!!! men iaf, älskar novellen den äger <333

2012-02-02 @ 22:14:11
URL: http://bieberstoory.devote.se
Postat av: Hanna :*

skitbra del! Får man veta vad som är i asken? Och får man veta vad det var om lämnade till sara, den speciella presenten eller vad det var? ;)

2012-02-02 @ 22:58:32
URL: http://fanbyharrystyles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback