a London Story - Del 35

Datum: 2012-02-01 , Tid: 20:56:23
Kategori:A London Story
"It's going to be awkward when we go out again" Sa jag och vi båda skrattade.
"True" Sa Harry och släpte ur mig ur hans famn. Han gick fram till dörren och öppnade den. Han tog min hand och sa.
"Never mind, I want some pizza" och sedan gick vi ut mot köksbordet igen


Jennifer's perspektiv:

Efter att vi hade käkat upp våra pizzor så gick Sara, Niall, Nea, Liam och Louis ut för att ta en promenad, medan jag stannade kvar för att diska och Harry hjälpte mig.
- Where is Zayn? frågade jag samtidigt som jag diskade
- I think he's on the toilet.
Mycket riktigt, efter ett tag kom han ut från toan och tog tag runt min midja.
- Baaabe, don't disturb me while I'm washing dishes. sa jag
- Haha, that's good! you're in the right place to be, the kitchen!
- Oh, you're one of those guys?
- What?
- the one that thinks that all women should ONLY be in the kitchen. sa jag och stirrade surt på honom
- No, I'm just kidding. I'm glad you're doing it, because I'm too tired.
- Mhh-hm. sa jag och försökte låta ännu surare
Han tog tag i mina axlar och vände mig om och gav mig en kyss.
- Forgive me? sa han med sina ''puppy-eyes''
- Hehe.. you're forgiven!
Jag diskade klart och satte mig i Zayn's knä i soffan.
- So..why do you look so sad? frågade jag
- Oh..nothing. sa Harry och kollade ner
- We both know that something is wrong, tell us. sa Zayn
- Okay, I'm just worried that Sara and Liam are having a thing togheter..Louis told me that they flirt with each other.
- But you looked happy with Sara when you came out after your talk?
- Yeah..but now I'm not sure if she's talking truth, I mean..I trust her, but I don't know..
- I don't think you have a thing to be worried about, she loves you. sa jag
- I guess you're right, but will tell me if you see something with them?
- Yes ofcourse. sa jag och Zayn i kör
- Now, don't be sad..It's your birthday tomorrow!! sa jag och gick bort till datorn för att sätta på musik.
-  SEXY AND I KNOW IT! Old but I love it! sa Zayn och började dansa och vi andra stämde in.
När de andra kom tillbaka från promenaden så började de först skratta men hängde sedan med.
- I got a passion in my pants and I ain't afraid to show it, show it, show it, show it!!! skrek Louis
- I'M SEXY AND I KNOW IT!! sjöng alla och det slutade med att vi alla la oss på golvet och vek oss av skratt.

När vi var svettiga efter en lång tid av dans och sång så bestämde vi oss för att det var läggdags.
Jag och Zayn gick in och la oss i sängen efter att vi hade borstat tänderna.
- Ohhh..I've got no pyjama shorts.. sa jag och försökte leta efter några att låna
- You don't have to wear any ;) sa Zayn
- Haha, dirty little boy!
Jag gav upp med letandet och tog på mig en av Zayn's mysiga t-shirtar och kröp ner i sängen.
- When are you going on tour?.. frågade jag
- Well..tomorrow it's Hazza's b-day, the day after that it's the party and the 3rd it's your b-day..so I guess we'll go home to England the 4th...
- Oh..I don't want you to leave :(
- Me neither..but we'll work this out, we will come to Sweden when we have a weekend off. And we'll keep in touch on internet and phone-calls and that stuff..okay? It's gonna be alright! sa Zayn och pussade mig i pannan.
- Okay.. Goodnight. i love you
- Goodnight my love, love you.




ojojoj, kortaste delen jag någonsin har skrivit här, men S ska skriva en till idag, om hon blir klar med sin engelska läxa!
Vet inte om denna delen blev så bra...men det är era åsikter som räknas så, Vad tyckte ni? ♥
/J
Kommentarer
Postat av: clara

GRYYYYMT!

2012-02-01 @ 21:32:03
Postat av: Anonym

Jätte spännande! Längtar till nästa del

2012-02-01 @ 21:33:35
URL: http://enonedirectionstory.blogg.se/
Postat av: Sofia

goood!

2012-02-01 @ 21:45:50
Postat av: Felicia

OMG sjukt läskigt samtidigt som jag läser kapitelet börjar låten spelas på radio... Kändes hel skummt, men det blev roligare att läsa med den till x)

2012-02-01 @ 21:58:03
URL: http://directiondream.bloggplatsen.se
Postat av: Tilda Larsson

läääängtaaarrr till nästa del! Dumma Harry! Belive her!!! :/

Bra kapitel. :)

2012-02-01 @ 21:59:52
URL: http://onednovell.webblogg.se/
Postat av: Felizia

Gillar att det är drama mellan Harry och Sara ;)

2012-02-01 @ 22:32:06
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback